hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Leo Burnett, a Republic és a White Rabbit a LIA jelöltjei között

A London International Awards nyerteseit október 30-án jelentik be.

hirdetés

Három magyar ügynökség is jelölést kapott a London International Awards reklámversenyen.

A Leo Burnett a digitális kategóriában a Samsung #SeeColors kampányáért kapott három jelölést.

A Republic Group két jelölést kapott a Souldrops mosószertermék csomagolásának designjáért.

A White Rabbit pedig három jelölést kapott a WWF-nek készített a We Are All Connected kampányáért a production/post-production kategóriában.

Így néznek majd ki a díjak, amiket október 30-án osztanak majd ki.

A verseny 1986 óta fut, korábban London International Advertising Awards volt a neve, de a kétezres években a nemzetközi kreatívipari trendeknek megfelelően eltűnt a harmadik szó a nevéből.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés