hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Leo Burnett, a Republic és a White Rabbit a LIA jelöltjei között

A London International Awards nyerteseit október 30-án jelentik be.

hirdetés

Három magyar ügynökség is jelölést kapott a London International Awards reklámversenyen.

A Leo Burnett a digitális kategóriában a Samsung #SeeColors kampányáért kapott három jelölést.

A Republic Group két jelölést kapott a Souldrops mosószertermék csomagolásának designjáért.

A White Rabbit pedig három jelölést kapott a WWF-nek készített a We Are All Connected kampányáért a production/post-production kategóriában.

Így néznek majd ki a díjak, amiket október 30-án osztanak majd ki.

A verseny 1986 óta fut, korábban London International Advertising Awards volt a neve, de a kétezres években a nemzetközi kreatívipari trendeknek megfelelően eltűnt a harmadik szó a nevéből.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A megújulás része, hogy két új divíziót is indított az ügynökség.

A jobb internet veled kezdődik címre kisfilmet és szépirodalmi írásműveket is várnak. 

A TV Paprika tulajdonosa másodfokon is megnyerte a védjegypert.

Kucsera Gábor porszívozás és ablakmosás közben is férfi, üzeni a fehérneműmárka.

A Balaton és a Balaton-felvidék a közönségszavazás útján kiválasztott versrészletek témája.

hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés