hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sok reklám gazdasági bűncselekmény

Az ügyfelek ott követik el a hibát, hogy a biztonságos utat biztonságosnak tartják – vallja Steve Henry, a 2000-es évek legjobb, azóta bezárt ügynökségének, a HHCL-nek az alapítója, az EACA International Advertising School kreatívfakultánsának tanára.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Fürkésztük a jövőt, elemeztük az idei évet a szakma nagyágyúival. 

Az MTÜ bejelentette, hogy Palvin Barbara mellett ő lesz az MTV EMA budapesti helyszínének másik műsorvezetője.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Na végre, hogy a józan ész és az igazi szakmai felelősség hatalmáról is merünk szót ejteni!!!
Jómagam, meg jópár velem egyívású tiszteletre méltó kolléga (matuzsálem klub...), mindig is így gondolkodtunk! Ez a hozzáállás sokkal melósabb, macerásabb,
verejtékesebb, mint a szimpla lilaködös passzátszélfújás! Viszont az eredménye sokkal tartósabb (némelyik örökkévaló ikonná nemesül...).
Persze ez az attitüd sosem "trendy", gyakorta hívja a a "menő" talmihajhász átlagtömeg korszerűtlennek, sőt maradinak.
Így aztán a "csodabogár-remeték" ki is maradnak a "mainstream"-ből.
De lám, időről-időre kiderül: kívül is van élet, sőt értékek is teremtődnek...
És ettől igen érdekes és vidám a lét "idekint". Sőt, bizonyos értelemben nagyon gazdag is...
hirdetés
hirdetés

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

 „Az internet legnagyobb hülyeségei a táplálékkiegészítőkről" című videósorozatban, és koronavírusról szóló videókban fogalmaztak meg feltehetően jogsértő állításokat.

Simon Orsolya a DVM Grouptól érkezett az ingatlanfejlesztő vállalathoz.

A luxemburgi médiahatóság a Médiatanács megkeresése nyomán szabta ki a Showder Klub egyik adása miatt.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés