hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legösszetartóbb munkahelyi közösséget keresi az Aperol

A média világában tevékenykedő, összetartó kollégák számára hirdette meg After Work Moments kampányát a népszerű italmárka. A pályázók április 24-ig tölthetik fel eredeti csapatképeiket, a közönség szavazatai alapján legcoolabbnak kikiáltott nyertes pedig egy közös After Work Aperolozással lesz gazdagabb. (X)

hirdetés

A frissítő italmárka a munkatársakat összekovácsoló pillanatok és a szórakoztató csapatépítés elkötelezett támogatójaként indította el After Work Moments kampányát. A kreatív fotópályázat keretében olyan csapatok jelentkezésére számítanak, akik a munkaidő letelte után is szívesen lazítanak együtt, és egy különleges fotón keresztül meg is mutatnák, hogyan vezetik le egy fárasztó nap feszültségét.

A csapatot hűen jellemző, jó minőségű fotót a pályázók április 24-ig tölthetik fel, ezt követően pedig a közönségen a sor, hogy kiválassza a legszimpatikusabb közösséget. A legtöbb voksot gyűjtők nyereménye pedig stílusosan egy közös Aperolozás.  Az after work program ráadásul házhoz megy, ahol hazai márkanagykövetünk, Szombati Zsolt bartender személyesen gondoskodik a tökéletes Aperol Spritzekről és a felejthetetlen élményről.

Fotók feltöltése és játékszabályzat a következő linken.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

Aki elvetődik a mai New Yorkba, hogy igyon egy kávét.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés