hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legösszetartóbb munkahelyi közösséget keresi az Aperol

A média világában tevékenykedő, összetartó kollégák számára hirdette meg After Work Moments kampányát a népszerű italmárka. A pályázók április 24-ig tölthetik fel eredeti csapatképeiket, a közönség szavazatai alapján legcoolabbnak kikiáltott nyertes pedig egy közös After Work Aperolozással lesz gazdagabb. (X)

hirdetés

A frissítő italmárka a munkatársakat összekovácsoló pillanatok és a szórakoztató csapatépítés elkötelezett támogatójaként indította el After Work Moments kampányát. A kreatív fotópályázat keretében olyan csapatok jelentkezésére számítanak, akik a munkaidő letelte után is szívesen lazítanak együtt, és egy különleges fotón keresztül meg is mutatnák, hogyan vezetik le egy fárasztó nap feszültségét.

A csapatot hűen jellemző, jó minőségű fotót a pályázók április 24-ig tölthetik fel, ezt követően pedig a közönségen a sor, hogy kiválassza a legszimpatikusabb közösséget. A legtöbb voksot gyűjtők nyereménye pedig stílusosan egy közös Aperolozás.  Az after work program ráadásul házhoz megy, ahol hazai márkanagykövetünk, Szombati Zsolt bartender személyesen gondoskodik a tökéletes Aperol Spritzekről és a felejthetetlen élményről.

Fotók feltöltése és játékszabályzat a következő linken.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A BelVita kampányvideójának kreatív fejlesztését a HPS, a gyártást a Kickass Factoryval közösen csinálta. A Mondelez először gyártott itthon reklámfilmet.

A Phantom focicipőt vezetik be a látványos, horror és fantasy-elemekkel átszőtt filmben.

B. Tóth Lászlóval a Retro Rádión.

Az új hirdetési modellt egyelőre Ausztráliában teszteli a cég.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés