hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legösszetartóbb munkahelyi közösséget keresi az Aperol

A média világában tevékenykedő, összetartó kollégák számára hirdette meg After Work Moments kampányát a népszerű italmárka. A pályázók április 24-ig tölthetik fel eredeti csapatképeiket, a közönség szavazatai alapján legcoolabbnak kikiáltott nyertes pedig egy közös After Work Aperolozással lesz gazdagabb. (X)

hirdetés

A frissítő italmárka a munkatársakat összekovácsoló pillanatok és a szórakoztató csapatépítés elkötelezett támogatójaként indította el After Work Moments kampányát. A kreatív fotópályázat keretében olyan csapatok jelentkezésére számítanak, akik a munkaidő letelte után is szívesen lazítanak együtt, és egy különleges fotón keresztül meg is mutatnák, hogyan vezetik le egy fárasztó nap feszültségét.

A csapatot hűen jellemző, jó minőségű fotót a pályázók április 24-ig tölthetik fel, ezt követően pedig a közönségen a sor, hogy kiválassza a legszimpatikusabb közösséget. A legtöbb voksot gyűjtők nyereménye pedig stílusosan egy közös Aperolozás.  Az after work program ráadásul házhoz megy, ahol hazai márkanagykövetünk, Szombati Zsolt bartender személyesen gondoskodik a tökéletes Aperol Spritzekről és a felejthetetlen élményről.

Fotók feltöltése és játékszabályzat a következő linken.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés