hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legösszetartóbb munkahelyi közösséget keresi az Aperol

A média világában tevékenykedő, összetartó kollégák számára hirdette meg After Work Moments kampányát a népszerű italmárka. A pályázók április 24-ig tölthetik fel eredeti csapatképeiket, a közönség szavazatai alapján legcoolabbnak kikiáltott nyertes pedig egy közös After Work Aperolozással lesz gazdagabb. (X)

hirdetés

A frissítő italmárka a munkatársakat összekovácsoló pillanatok és a szórakoztató csapatépítés elkötelezett támogatójaként indította el After Work Moments kampányát. A kreatív fotópályázat keretében olyan csapatok jelentkezésére számítanak, akik a munkaidő letelte után is szívesen lazítanak együtt, és egy különleges fotón keresztül meg is mutatnák, hogyan vezetik le egy fárasztó nap feszültségét.

A csapatot hűen jellemző, jó minőségű fotót a pályázók április 24-ig tölthetik fel, ezt követően pedig a közönségen a sor, hogy kiválassza a legszimpatikusabb közösséget. A legtöbb voksot gyűjtők nyereménye pedig stílusosan egy közös Aperolozás.  Az after work program ráadásul házhoz megy, ahol hazai márkanagykövetünk, Szombati Zsolt bartender személyesen gondoskodik a tökéletes Aperol Spritzekről és a felejthetetlen élményről.

Fotók feltöltése és játékszabályzat a következő linken.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

A Bayer megtette, közel százmilliós bírság lett a vége, de csak azért, mert együttműködőek voltak.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés