hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legösszetartóbb munkahelyi közösséget keresi az Aperol

A média világában tevékenykedő, összetartó kollégák számára hirdette meg After Work Moments kampányát a népszerű italmárka. A pályázók április 24-ig tölthetik fel eredeti csapatképeiket, a közönség szavazatai alapján legcoolabbnak kikiáltott nyertes pedig egy közös After Work Aperolozással lesz gazdagabb. (X)

hirdetés

A frissítő italmárka a munkatársakat összekovácsoló pillanatok és a szórakoztató csapatépítés elkötelezett támogatójaként indította el After Work Moments kampányát. A kreatív fotópályázat keretében olyan csapatok jelentkezésére számítanak, akik a munkaidő letelte után is szívesen lazítanak együtt, és egy különleges fotón keresztül meg is mutatnák, hogyan vezetik le egy fárasztó nap feszültségét.

A csapatot hűen jellemző, jó minőségű fotót a pályázók április 24-ig tölthetik fel, ezt követően pedig a közönségen a sor, hogy kiválassza a legszimpatikusabb közösséget. A legtöbb voksot gyűjtők nyereménye pedig stílusosan egy közös Aperolozás.  Az after work program ráadásul házhoz megy, ahol hazai márkanagykövetünk, Szombati Zsolt bartender személyesen gondoskodik a tökéletes Aperol Spritzekről és a felejthetetlen élményről.

Fotók feltöltése és játékszabályzat a következő linken.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés