hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Lego Movie a világ leghosszabb reklámja

Múlt héten zajlott a Kreatív és a Republic Group közös szervezésében a Multi Screen Advertising nevű konferencia az A38 hajón, ami arról szólt, hogy mit kezdhetnek a reklámozók azzal a helyzettel, hogy ma már nagyon sokan unják, kerülik és blokkolják a reklámokat. A két leggyakoribb fogalom, ami ennek kapcsán elhagyta az előadók száját: a storytelling és a branded content.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Távozott szeptemberben a főszerkesztő is.

Az egyesült portfólió meghatározó szereplője lesz az online hirdetésértékesítési piacnak.

Mellette influencereket és bloggereket is bevet a kampány.

Legalábbis azokat, amelyek hangsávval rendelkeznek.

A győztes továbbjutott a regionális döntőbe.

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Innentől kezdve a program már senkit sem érdekel.

A lengyel, olasz, szlovén és magyar tagokból álló csapat második helyet ért el.

Csendéletet, tárgyábrázolást várnak a kiírók.

Nagyon jó londoni kampány az O2 mobilszolgáltatótól.

Az egyik legnagyobb játékáruházlánc 4,9 milliárd dollár adósságot halmozott fel.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés