hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legmeghatóbb pillanatokkal emlékeztet a Pfizer arra, hogy miért fontos a vakcina

Érzelemdús sorozattal jelentkezett a koronavírus-vakcinát is előállító Pfizer gyógyszergyár és az amerikai egészségügyi szervezetek. A kampány olyan pillanatokra helyezte a hangsúlyt, melyekben családtagokkal és barátokkal találkozunk, s mely pillanatokat a koronavírus előtt önfeledten tudtunk megélni - egy ölelés, nagyszülők és unokák találkozása, családi összejövetelek, melyeket lassan egy éve nem tudunk már nyugodt szívvel megtenni. 

hirdetés

Érzelemdús sorozattal jelentkezett a koronavírus-vakcinát is előállító Pfizer gyógyszergyár és az amerikai egészségügyi szervezetek. A kampány olyan pillanatokra helyezte a hangsúlyt, melyekben családtagokkal és barátokkal találkozunk, s mely pillanatokat a koronavírus előtt önfeledten tudtunk megélni - egy ölelés, nagyszülők és unokák találkozása, családi összejövetelek, melyeket lassan egy éve nem tudunk már nyugodt szívvel megtenni. 

Mindegyik kisfilm azzal a felirattal ér véget, hogy "A tudomány képes rá. Rajtad múlik, hogy meg is valósuljon". Ezután a nézőket a SciencePossible.com oldalra terelik, ahol az amerikai járványügyi hivatal vakcinatájékoztatóit és egyéb egészségügyi szervezetek tanácsait olvashatják.  

 

 

A hirdetéseket a Mischief @ No Fixed Adress készítette  a Dini von Mueffling Communications együttműködésével, ezeket a Pfizer, BioNTech, illetve a különböző amerikai egészségügyi szaksezervezetek közösségi felületein lehet majd látni, illetve megy majd egy kört a televízióban is. 

A kampányt egyébként már azelőtt elkezdték tervezni, hogy a vakcinát jóváhagyták volna, ugyanakkor ez nem meglepő, a Pfizer például már az első hullámban igyekezett tartani a lelket az emberekben egy hirdetéssel, amin azt üzenték, hogy a tudomány eddig is talált megoldásokat a pandémiák legyőzésére, és most is csak idő kérdése lesz. 

Az ügynökség azután választotta ezt a koncepciót (eredetileg azon gondolkoztak, hogy rideg tényeket mutassanak), hogy rájöttek, teljesen egyszerű, hétköznapi pillanatokat nem tudunk már megélni. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

A díjat a 2018-ban meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékére alapították. A zsűriben ott ül Věra Jourová, az Európai Bizottság alelnöke és Lech Wałęsa, Lengyelország volt elnöke és demokráciapárti aktivista is.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját támogatja az ügynökség.

Nonprofit szervezetek és cégek is jelentkezhetnek, a határidő március 31.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok hatékonyabb kiszűrése érdekében.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés