hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobb reklámos/médiás bulik

Ha jól számoljuk, körülbelül hatvan partitudósításunk született idén a kommunikációs szakma kötetlen és felhőtlen összejöveteleiről, ezek közül szemezgettük ki a kedvenceinket, és állítottuk fel az ötös toplistát. Természetesen idén is megtaláltuk azokat az arcokat, akik szinte minden bulin ott voltak.

hirdetés

2010-ben a Kreatív – ha lehet – a korábbiaknál is aktívabban igyekezett munkaidejükön kívül meglesni a kommunikációs iparág dolgozóit, és beszámolni a lehető legtöbb buliról, képekkel, esetleg videóval.  Nem véletlenül indítottuk el idén a megújult Kreatív Online-on a szórakozás rovatot, és a korábbi két oldal helyett négyet kapott a társasági rovat a Kreatív magazinon belül is. A mintegy hatvan parti közül, amelyen hivatalosan, a Kreatív tudósítóiként voltunk jelen, és persze amikre emlékszünk is, kiválasztottuk a legjobbakat. Íme a Kreatív 2010-es parti-toplistája.

Nr. 1. Portorozsi magyar parti 

Az év bulija cím kétségtelenül a Golden Drum magyar nemzeti partijának jár 2010-ben. Csodálatos, hogy szinte az egész magyar reklámszakma képes hatszáz kilométert utazni azért, hogy magyarokkal bulizhasson a szlovén tengerparton, és gyönyörű látni, hogy mennyire elengedik magukat ilyenkor mindannyian. Tánc, alkoholmámor, humor és boldogság, az a fajta extázis, amikor mindenki mindenkit szeret és ölelget – még a szomszédainkat is.

Nr.2. ADok1 és ADok2 

Nem tudjuk eldönteni, a reklámos szakma összefogása júniusban az árvízkárosultakért vagy októberben a vörösiszap-katasztrófa károsultjaiért sikerült-e jobban, de az biztos, hogy mindkettő fergetegesre sikeredett. Még az egyébként kissé sznob Ötkert se zavart minket, olyan sokan eljöttek, olyan sokan támogatták a jótékony célú koncertet, az ügynökségi zenekarok és dj-k pedig szokás szerint kitettek magukért.

Nr.3. Red Bull Mobile Party 

Ugyan nem izzadtuk magunkat csuromvizesre a sok táncolástól, és nem is hajnalban tántorogtunk haza komoly memóriazavarokkal, a Telenor és a Red Bull közös mobiljának szervezett launch party olyan vizuális és akusztikus gyönyör volt, ami mindenképp dobogós helyet érdemel.  A ragyogó technikai felkészültség és tökéletes megvalósítás, a koncepció, a szimfonikus zenekar, a vegyeskórus, a Balkan Fanatics dj-je, az extrém sportolók, meg minden ott volt a helyén. És még a catering is hibátlan volt.

Nr.4. Szóvivők bálja

Egész más műfajban, de remek szórakozást nyújtott idén a Magyar Szóvivők Egyesületének bálja az Európa Congress Centerben. Mintha a nyolcvanas évek egyik téesz-zárszámadási bulijába csöppentünk volna, Dolly Roll és Kovács Kati énekeltek, de kaptunk ízelítőt néptáncból és amatőr hip-hip táncprodukcióból is. A bál fénypontját leginkább azonban az illusztris vendégsereg jelentette, akiknek felhőtlen mulatozásában nem győztünk gyönyörködni.

Nr.5. Mikulás-parti a Gyárban 

A Gyár utómunka-stúdió azóta hívja el a télapót a reklámos szülők gyerekeinek minden évben, amióta az eszét tudja. A Gyár saját helyszíne a lehető legtökéletesebb erre a célra, a trükk, ahogy a télapó szánjával leszáll a tetőre és onnan hóesésben lesétál a lépcsőn, zseniális. A gyerkőcök önfeledt szórakozása láttán pedig biztos minden fagyott szív felengedett, még a mi másnapos lelkünk is elfelejtette az előző napi Adaptive Mikulás-bulit. Mézeskalács-illat, vattacukor, ugróvár és az Alma zenekar, ami olyan táncos örjőngést váltott ki a rajongókból, ami még a Kolinnak sem sikerült az MTV-partin.

Az év férfi partiarca, akivel minden egyes bulin összefutottunk (és ezt a Kreatív fotósa, Egyed Péter is bizonyíthatja) 2010-ben: Kiss Attila, az Addict Interactive közösségimédia-menedzsere lett.

Kiss Attila, az Addict Interactive közösségimédia-menedzsere a Femina október 14-ei születésnapján Kazinczy Eszterrel, az Addict Interactive projektvezetőjével
Kiss Attila, az Addict Interactive közösségimédia-menedzsere a Femina október 14-ei születésnapján Kazinczi Eszterrel, az Addict Interactive projektvezetőjével

Az év női partiarca pedig nem más, mint Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen termékkommunikációs csoportvezetője

Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen termékkommunikációs csoportvezetője
Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen lakossági marketing-csoportvezetője április 8-án, a Viasat 3 partiján Knopp Andrással, a Sanofi beszerzési vezetőjével

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés