hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobb reklámos/médiás bulik

Ha jól számoljuk, körülbelül hatvan partitudósításunk született idén a kommunikációs szakma kötetlen és felhőtlen összejöveteleiről, ezek közül szemezgettük ki a kedvenceinket, és állítottuk fel az ötös toplistát. Természetesen idén is megtaláltuk azokat az arcokat, akik szinte minden bulin ott voltak.

hirdetés

2010-ben a Kreatív – ha lehet – a korábbiaknál is aktívabban igyekezett munkaidejükön kívül meglesni a kommunikációs iparág dolgozóit, és beszámolni a lehető legtöbb buliról, képekkel, esetleg videóval.  Nem véletlenül indítottuk el idén a megújult Kreatív Online-on a szórakozás rovatot, és a korábbi két oldal helyett négyet kapott a társasági rovat a Kreatív magazinon belül is. A mintegy hatvan parti közül, amelyen hivatalosan, a Kreatív tudósítóiként voltunk jelen, és persze amikre emlékszünk is, kiválasztottuk a legjobbakat. Íme a Kreatív 2010-es parti-toplistája.

Nr. 1. Portorozsi magyar parti 

Az év bulija cím kétségtelenül a Golden Drum magyar nemzeti partijának jár 2010-ben. Csodálatos, hogy szinte az egész magyar reklámszakma képes hatszáz kilométert utazni azért, hogy magyarokkal bulizhasson a szlovén tengerparton, és gyönyörű látni, hogy mennyire elengedik magukat ilyenkor mindannyian. Tánc, alkoholmámor, humor és boldogság, az a fajta extázis, amikor mindenki mindenkit szeret és ölelget – még a szomszédainkat is.

Nr.2. ADok1 és ADok2 

Nem tudjuk eldönteni, a reklámos szakma összefogása júniusban az árvízkárosultakért vagy októberben a vörösiszap-katasztrófa károsultjaiért sikerült-e jobban, de az biztos, hogy mindkettő fergetegesre sikeredett. Még az egyébként kissé sznob Ötkert se zavart minket, olyan sokan eljöttek, olyan sokan támogatták a jótékony célú koncertet, az ügynökségi zenekarok és dj-k pedig szokás szerint kitettek magukért.

Nr.3. Red Bull Mobile Party 

Ugyan nem izzadtuk magunkat csuromvizesre a sok táncolástól, és nem is hajnalban tántorogtunk haza komoly memóriazavarokkal, a Telenor és a Red Bull közös mobiljának szervezett launch party olyan vizuális és akusztikus gyönyör volt, ami mindenképp dobogós helyet érdemel.  A ragyogó technikai felkészültség és tökéletes megvalósítás, a koncepció, a szimfonikus zenekar, a vegyeskórus, a Balkan Fanatics dj-je, az extrém sportolók, meg minden ott volt a helyén. És még a catering is hibátlan volt.

Nr.4. Szóvivők bálja

Egész más műfajban, de remek szórakozást nyújtott idén a Magyar Szóvivők Egyesületének bálja az Európa Congress Centerben. Mintha a nyolcvanas évek egyik téesz-zárszámadási bulijába csöppentünk volna, Dolly Roll és Kovács Kati énekeltek, de kaptunk ízelítőt néptáncból és amatőr hip-hip táncprodukcióból is. A bál fénypontját leginkább azonban az illusztris vendégsereg jelentette, akiknek felhőtlen mulatozásában nem győztünk gyönyörködni.

Nr.5. Mikulás-parti a Gyárban 

A Gyár utómunka-stúdió azóta hívja el a télapót a reklámos szülők gyerekeinek minden évben, amióta az eszét tudja. A Gyár saját helyszíne a lehető legtökéletesebb erre a célra, a trükk, ahogy a télapó szánjával leszáll a tetőre és onnan hóesésben lesétál a lépcsőn, zseniális. A gyerkőcök önfeledt szórakozása láttán pedig biztos minden fagyott szív felengedett, még a mi másnapos lelkünk is elfelejtette az előző napi Adaptive Mikulás-bulit. Mézeskalács-illat, vattacukor, ugróvár és az Alma zenekar, ami olyan táncos örjőngést váltott ki a rajongókból, ami még a Kolinnak sem sikerült az MTV-partin.

Az év férfi partiarca, akivel minden egyes bulin összefutottunk (és ezt a Kreatív fotósa, Egyed Péter is bizonyíthatja) 2010-ben: Kiss Attila, az Addict Interactive közösségimédia-menedzsere lett.

Kiss Attila, az Addict Interactive közösségimédia-menedzsere a Femina október 14-ei születésnapján Kazinczy Eszterrel, az Addict Interactive projektvezetőjével
Kiss Attila, az Addict Interactive közösségimédia-menedzsere a Femina október 14-ei születésnapján Kazinczi Eszterrel, az Addict Interactive projektvezetőjével

Az év női partiarca pedig nem más, mint Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen termékkommunikációs csoportvezetője

Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen termékkommunikációs csoportvezetője
Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen lakossági marketing-csoportvezetője április 8-án, a Viasat 3 partiján Knopp Andrással, a Sanofi beszerzési vezetőjével

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés