hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobb reklámos/médiás bulik

Ha jól számoljuk, körülbelül hatvan partitudósításunk született idén a kommunikációs szakma kötetlen és felhőtlen összejöveteleiről, ezek közül szemezgettük ki a kedvenceinket, és állítottuk fel az ötös toplistát. Természetesen idén is megtaláltuk azokat az arcokat, akik szinte minden bulin ott voltak.

hirdetés

2010-ben a Kreatív – ha lehet – a korábbiaknál is aktívabban igyekezett munkaidejükön kívül meglesni a kommunikációs iparág dolgozóit, és beszámolni a lehető legtöbb buliról, képekkel, esetleg videóval.  Nem véletlenül indítottuk el idén a megújult Kreatív Online-on a szórakozás rovatot, és a korábbi két oldal helyett négyet kapott a társasági rovat a Kreatív magazinon belül is. A mintegy hatvan parti közül, amelyen hivatalosan, a Kreatív tudósítóiként voltunk jelen, és persze amikre emlékszünk is, kiválasztottuk a legjobbakat. Íme a Kreatív 2010-es parti-toplistája.

Nr. 1. Portorozsi magyar parti 

Az év bulija cím kétségtelenül a Golden Drum magyar nemzeti partijának jár 2010-ben. Csodálatos, hogy szinte az egész magyar reklámszakma képes hatszáz kilométert utazni azért, hogy magyarokkal bulizhasson a szlovén tengerparton, és gyönyörű látni, hogy mennyire elengedik magukat ilyenkor mindannyian. Tánc, alkoholmámor, humor és boldogság, az a fajta extázis, amikor mindenki mindenkit szeret és ölelget – még a szomszédainkat is.

Nr.2. ADok1 és ADok2 

Nem tudjuk eldönteni, a reklámos szakma összefogása júniusban az árvízkárosultakért vagy októberben a vörösiszap-katasztrófa károsultjaiért sikerült-e jobban, de az biztos, hogy mindkettő fergetegesre sikeredett. Még az egyébként kissé sznob Ötkert se zavart minket, olyan sokan eljöttek, olyan sokan támogatták a jótékony célú koncertet, az ügynökségi zenekarok és dj-k pedig szokás szerint kitettek magukért.

Nr.3. Red Bull Mobile Party 

Ugyan nem izzadtuk magunkat csuromvizesre a sok táncolástól, és nem is hajnalban tántorogtunk haza komoly memóriazavarokkal, a Telenor és a Red Bull közös mobiljának szervezett launch party olyan vizuális és akusztikus gyönyör volt, ami mindenképp dobogós helyet érdemel.  A ragyogó technikai felkészültség és tökéletes megvalósítás, a koncepció, a szimfonikus zenekar, a vegyeskórus, a Balkan Fanatics dj-je, az extrém sportolók, meg minden ott volt a helyén. És még a catering is hibátlan volt.

Nr.4. Szóvivők bálja

Egész más műfajban, de remek szórakozást nyújtott idén a Magyar Szóvivők Egyesületének bálja az Európa Congress Centerben. Mintha a nyolcvanas évek egyik téesz-zárszámadási bulijába csöppentünk volna, Dolly Roll és Kovács Kati énekeltek, de kaptunk ízelítőt néptáncból és amatőr hip-hip táncprodukcióból is. A bál fénypontját leginkább azonban az illusztris vendégsereg jelentette, akiknek felhőtlen mulatozásában nem győztünk gyönyörködni.

Nr.5. Mikulás-parti a Gyárban 

A Gyár utómunka-stúdió azóta hívja el a télapót a reklámos szülők gyerekeinek minden évben, amióta az eszét tudja. A Gyár saját helyszíne a lehető legtökéletesebb erre a célra, a trükk, ahogy a télapó szánjával leszáll a tetőre és onnan hóesésben lesétál a lépcsőn, zseniális. A gyerkőcök önfeledt szórakozása láttán pedig biztos minden fagyott szív felengedett, még a mi másnapos lelkünk is elfelejtette az előző napi Adaptive Mikulás-bulit. Mézeskalács-illat, vattacukor, ugróvár és az Alma zenekar, ami olyan táncos örjőngést váltott ki a rajongókból, ami még a Kolinnak sem sikerült az MTV-partin.

Az év férfi partiarca, akivel minden egyes bulin összefutottunk (és ezt a Kreatív fotósa, Egyed Péter is bizonyíthatja) 2010-ben: Kiss Attila, az Addict Interactive közösségimédia-menedzsere lett.

Kiss Attila, az Addict Interactive közösségimédia-menedzsere a Femina október 14-ei születésnapján Kazinczy Eszterrel, az Addict Interactive projektvezetőjével
Kiss Attila, az Addict Interactive közösségimédia-menedzsere a Femina október 14-ei születésnapján Kazinczi Eszterrel, az Addict Interactive projektvezetőjével

Az év női partiarca pedig nem más, mint Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen termékkommunikációs csoportvezetője

Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen termékkommunikációs csoportvezetője
Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen lakossági marketing-csoportvezetője április 8-án, a Viasat 3 partiján Knopp Andrással, a Sanofi beszerzési vezetőjével

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés