hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobb reklámok 2011-ben

Hosszas vajúdás után válogattuk ki azt a 11 reklámot, vagy kampányt, ami szerintünk kicsit jobb volt a többinél. Az elmúlt egy hét alatt közel ötszáz szavazat érkezett egy-egy alkotásra, a szavazást lezártuk. Íme a sorrend. (Zárójelben a kapott pontszámok láthatóak)

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

És ami fontosabb: el is árulja.

Azt akarják, hogy mindenki gondolkozzon el, jogosan címkézi-e az embereket.

Plusz két csatorna a sales house gigásznál. A d1-en nyelvlecke is van.

A júniusi Lájkbajnokság posztjai között toronymagasan első volt egy TV2-s filmbeharangozó. Sajnos mérési hiba volt.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
1 MINDIG TV
egyertelmuen a legjobb, rudolf megjobb. egyszeru/ertelmes/oszinte uzenet, de/es megnevettet, barmikor nezheto

2 GENERALI
egyszeru kis spot, nem is rossz, de tulertekelt csak ugy mint meg sok a tizbol... talan tobb is lehetett volna benne...

3 MKB
a creativ/app cool, talan tuljo is a magayr piachoz, a spot meg a korites viszont semmilyen/lapos...

4 SIO
szep vizual, jo hogy nem bukik giccsbe mint a legtob magyar imagefilm. meg mindig szentul hisszuk h a magyar lanyok a legszebbek...? mar egy kicsit kozelebb tapintottak, de meg
mindig messze vannak, csak ugy mint a tudatos magyar vasarlo...

5 TESCO
ez sokkal jobb is lehetett volna...

6 NEPSZABI
a leirtak igazak. a cel ketseges. persze megint: nem konnnyu a komcsik libsik es fasisztak? orszagaban.
na es?

7 CREDITHILL
teljesen rendben van + szep vizual. a nagy lenduletben a credithill arculatat is atrajzolhattak volna, az szornyu.

8 ARANY ASZOK
a dal rendben van, kreativ is, a szpot gyenge, jo viszont h osszeraktak egy ilyen nagyobb cuccot, de azert 2012ben mar nehogy mar...

9 TELENOR
nem latom h miben lenne annyira kulonleges. megint: 2012-t irunk mar.

10 VODAFONE
szornyu. ddb-tol sokkal jobb kene. az emberi hulyeseg merteke pedig nagy, a filmnek semmi koze nem volt ahhoz h ekkora lett a media erdeklodes. esetleg a bbd-nek?


osszegezve: gyengys a felhozatal, a mindig tven kivul nem sok marad meg jo ertelemben.
es nemzetkozi szinten?

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés