hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobb reklámok 2011-ben

Hosszas vajúdás után válogattuk ki azt a 11 reklámot, vagy kampányt, ami szerintünk kicsit jobb volt a többinél. Az elmúlt egy hét alatt közel ötszáz szavazat érkezett egy-egy alkotásra, a szavazást lezártuk. Íme a sorrend. (Zárójelben a kapott pontszámok láthatóak)

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Recharge-ban a Wavemaker art directora, Kovács Eszter mesél a hobbiról, ami asztalhoz szögezi, és nem ereszti órákon keresztül.

A verseny egyben pontszerzési lehetőség is a PR toplistára, mutatjuk az idei díjazottakat! 

Mutatjuk, kik kapnak aranyat, ezüstöt, vagy bronzot. Vagy különdíjat. Vagy fődíjat! 

Pastyik Renáta irányítja tovább a kiadó minden értékesítési csatornáját, Kovács Anita tanácsadóként marad "közel a céghez". A nyomtatott Éva magazin "szünetelni" fog.

A lengyel kreatívszakma első Grand Prix-jének története.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
1 MINDIG TV
egyertelmuen a legjobb, rudolf megjobb. egyszeru/ertelmes/oszinte uzenet, de/es megnevettet, barmikor nezheto

2 GENERALI
egyszeru kis spot, nem is rossz, de tulertekelt csak ugy mint meg sok a tizbol... talan tobb is lehetett volna benne...

3 MKB
a creativ/app cool, talan tuljo is a magayr piachoz, a spot meg a korites viszont semmilyen/lapos...

4 SIO
szep vizual, jo hogy nem bukik giccsbe mint a legtob magyar imagefilm. meg mindig szentul hisszuk h a magyar lanyok a legszebbek...? mar egy kicsit kozelebb tapintottak, de meg
mindig messze vannak, csak ugy mint a tudatos magyar vasarlo...

5 TESCO
ez sokkal jobb is lehetett volna...

6 NEPSZABI
a leirtak igazak. a cel ketseges. persze megint: nem konnnyu a komcsik libsik es fasisztak? orszagaban.
na es?

7 CREDITHILL
teljesen rendben van + szep vizual. a nagy lenduletben a credithill arculatat is atrajzolhattak volna, az szornyu.

8 ARANY ASZOK
a dal rendben van, kreativ is, a szpot gyenge, jo viszont h osszeraktak egy ilyen nagyobb cuccot, de azert 2012ben mar nehogy mar...

9 TELENOR
nem latom h miben lenne annyira kulonleges. megint: 2012-t irunk mar.

10 VODAFONE
szornyu. ddb-tol sokkal jobb kene. az emberi hulyeseg merteke pedig nagy, a filmnek semmi koze nem volt ahhoz h ekkora lett a media erdeklodes. esetleg a bbd-nek?


osszegezve: gyengys a felhozatal, a mindig tven kivul nem sok marad meg jo ertelemben.
es nemzetkozi szinten?
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés