hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobb reklámok 2011-ben

Hosszas vajúdás után válogattuk ki azt a 11 reklámot, vagy kampányt, ami szerintünk kicsit jobb volt a többinél. Az elmúlt egy hét alatt közel ötszáz szavazat érkezett egy-egy alkotásra, a szavazást lezártuk. Íme a sorrend. (Zárójelben a kapott pontszámok láthatóak)

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

Pavel Stanchev, a TV2 Csoport új vezérigazgatója a Kreatív TV Trendjék adta első interjúját, amelyben a digitális tervektől a szpotárazástól a hírműsorokig minden szóba került. Most elolvashatod.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
1 MINDIG TV
egyertelmuen a legjobb, rudolf megjobb. egyszeru/ertelmes/oszinte uzenet, de/es megnevettet, barmikor nezheto

2 GENERALI
egyszeru kis spot, nem is rossz, de tulertekelt csak ugy mint meg sok a tizbol... talan tobb is lehetett volna benne...

3 MKB
a creativ/app cool, talan tuljo is a magayr piachoz, a spot meg a korites viszont semmilyen/lapos...

4 SIO
szep vizual, jo hogy nem bukik giccsbe mint a legtob magyar imagefilm. meg mindig szentul hisszuk h a magyar lanyok a legszebbek...? mar egy kicsit kozelebb tapintottak, de meg
mindig messze vannak, csak ugy mint a tudatos magyar vasarlo...

5 TESCO
ez sokkal jobb is lehetett volna...

6 NEPSZABI
a leirtak igazak. a cel ketseges. persze megint: nem konnnyu a komcsik libsik es fasisztak? orszagaban.
na es?

7 CREDITHILL
teljesen rendben van + szep vizual. a nagy lenduletben a credithill arculatat is atrajzolhattak volna, az szornyu.

8 ARANY ASZOK
a dal rendben van, kreativ is, a szpot gyenge, jo viszont h osszeraktak egy ilyen nagyobb cuccot, de azert 2012ben mar nehogy mar...

9 TELENOR
nem latom h miben lenne annyira kulonleges. megint: 2012-t irunk mar.

10 VODAFONE
szornyu. ddb-tol sokkal jobb kene. az emberi hulyeseg merteke pedig nagy, a filmnek semmi koze nem volt ahhoz h ekkora lett a media erdeklodes. esetleg a bbd-nek?


osszegezve: gyengys a felhozatal, a mindig tven kivul nem sok marad meg jo ertelemben.
es nemzetkozi szinten?
hirdetés

Az M1-esen, az országhatárnál tettek ki tájékoztató táblákat a horrorkaravánok sofőreinek.

Az Extreme Digital egy rakás szendvicssütőt is kipörgetett a Videó Infó 1 segítségével.

Nem lenne jó, ha ezek útjába állna az orrdugulás – üzeni a Rhinospray új kampánya.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés