hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop

Átalakított kategóriákkal, még erősebb élménymarketinges és márkaaktivációs, valamint sales promotion fókusszal ismét jelentkezik a Kreatív nagy múltú btl-versenye, a Lollipop. Egy újabb fontos szakmai szervezetet, a MARESZ-t is bevontuk az M+ Lista és PR Toplista fontos versenyének a zsűrizésébe.

hirdetés

A kategóriák átalakításával a célunk, hogy a btl-alapú megoldások versenyeként ismert Lollipopot még közelebb hozzuk az élménymarketinghez (rendezvényes, event-megoldások), illetve márkaaktivációs, sales promotion szakterülethez, valamint a szintén hagyományosan a btl-eszköztárához sorolt direkt marketinghez.

Ennek a szemléletnek az erősítése vezérelt minket a kategóriarendszer átszabásakor, hogy az még az eddigieknél is áttekinthetőbb, egyszerűbb és „btl-esebb” legyen a kifejezés korszerű értelmében, ami manapság leginkább az élménymarketinges és márkaaktivációs, valamint az adatalapú direkt marketing megoldásokat takarja.

Szintén ezt a szemléletet erősítendő idén kiterjesztjük a zsűrizésbe bevont szakmai szervezetek létszámát. Így 2019-től már a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), valamint a Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) képviselői mellett a legfontosabb élménymarketinggel (is) foglalkozó szakmai szervezet, a Magyarországi Rendezvényszervezők- és -szolgáltatók Szövetsége (MARESZ) is delegál tagokat a Lollipop zsűrijébe. A zsűritagok még felkérés alatt, róluk később külön cikkben tájékoztatunk titeket.

Az átalakítás után a pályázatokat így két főkategóriában várjuk, az elsőben eszközök szerinti bontásban, itt a nevezéseket a felhasznált reklámeszközök szerint lehet beadni. Ebben a főkategóriában olyan, a klasszikus btl-eszköztárhoz tartozó megoldások nevezhetők, mint az események, instore megoldások, direkt marketing, szponzoráció, integrált btl-kampányok és különleges btl-megoldások. Ezeken belül még további kategóriákat találtok, részletek itt.

A másik főkategóriában annak célja szerint nevezhetitek a munkáitokat attól függően, hogy a márkaélmény, imázsépítés, eladásösztönzés, lojalitásépítés, pr vagy B2B kommunikáció terén hasított-e a legerőteljesebben. (Egy-egy megoldás természetesen több kategóriába is nevezhető.)

Fontos kiemelni, hogy a Lollipop továbbra sem reklámhatékonysági megmérettetés. Ennek megfelelően a versenyen nem az adott kampányok hatékonyságát bizonyító adatokat, hanem a koncepció és a kivitelezés színvonalát vizsgálja a zsűri, ezt kell tehát minél alaposabban és szemléletesebben – koncepcióleírással, képekkel, videókkal, adott esetben a megvalósult reklámanyagokkal – bemutatnotok.

Mivel számos kategóriában a kategória jellege korlátozottan enged teret a különleges, egyedi kreatív megoldásoknak – például biztonsági szempontok, vagy egy adott helyszín előírásai miatt –, a zsűri ezért a Lollipopon az ötlet és a koncepció márkához való illeszkedése mellett a megvalósítás technikai és vizuális színvonalát is azonos értékűen veszi figyelembe.

A Lollipopra a nevezés elindult, a versenyen szerzett pontok továbbra is komoly súllyal számítanak a MAKSZ és a Kreatív közös M+ Listáján, valamint a Pr Toplistán.

A nevezési határidő október 11. Minden egyéb információ itt.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés