hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop

Átalakított kategóriákkal, még erősebb élménymarketinges és márkaaktivációs, valamint sales promotion fókusszal ismét jelentkezik a Kreatív nagy múltú btl-versenye, a Lollipop. Egy újabb fontos szakmai szervezetet, a MARESZ-t is bevontuk az M+ Lista és PR Toplista fontos versenyének a zsűrizésébe.

hirdetés

A kategóriák átalakításával a célunk, hogy a btl-alapú megoldások versenyeként ismert Lollipopot még közelebb hozzuk az élménymarketinghez (rendezvényes, event-megoldások), illetve márkaaktivációs, sales promotion szakterülethez, valamint a szintén hagyományosan a btl-eszköztárához sorolt direkt marketinghez.

Ennek a szemléletnek az erősítése vezérelt minket a kategóriarendszer átszabásakor, hogy az még az eddigieknél is áttekinthetőbb, egyszerűbb és „btl-esebb” legyen a kifejezés korszerű értelmében, ami manapság leginkább az élménymarketinges és márkaaktivációs, valamint az adatalapú direkt marketing megoldásokat takarja.

Szintén ezt a szemléletet erősítendő idén kiterjesztjük a zsűrizésbe bevont szakmai szervezetek létszámát. Így 2019-től már a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), valamint a Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) képviselői mellett a legfontosabb élménymarketinggel (is) foglalkozó szakmai szervezet, a Magyarországi Rendezvényszervezők- és -szolgáltatók Szövetsége (MARESZ) is delegál tagokat a Lollipop zsűrijébe. A zsűritagok még felkérés alatt, róluk később külön cikkben tájékoztatunk titeket.

Az átalakítás után a pályázatokat így két főkategóriában várjuk, az elsőben eszközök szerinti bontásban, itt a nevezéseket a felhasznált reklámeszközök szerint lehet beadni. Ebben a főkategóriában olyan, a klasszikus btl-eszköztárhoz tartozó megoldások nevezhetők, mint az események, instore megoldások, direkt marketing, szponzoráció, integrált btl-kampányok és különleges btl-megoldások. Ezeken belül még további kategóriákat találtok, részletek itt.

A másik főkategóriában annak célja szerint nevezhetitek a munkáitokat attól függően, hogy a márkaélmény, imázsépítés, eladásösztönzés, lojalitásépítés, pr vagy B2B kommunikáció terén hasított-e a legerőteljesebben. (Egy-egy megoldás természetesen több kategóriába is nevezhető.)

Fontos kiemelni, hogy a Lollipop továbbra sem reklámhatékonysági megmérettetés. Ennek megfelelően a versenyen nem az adott kampányok hatékonyságát bizonyító adatokat, hanem a koncepció és a kivitelezés színvonalát vizsgálja a zsűri, ezt kell tehát minél alaposabban és szemléletesebben – koncepcióleírással, képekkel, videókkal, adott esetben a megvalósult reklámanyagokkal – bemutatnotok.

Mivel számos kategóriában a kategória jellege korlátozottan enged teret a különleges, egyedi kreatív megoldásoknak – például biztonsági szempontok, vagy egy adott helyszín előírásai miatt –, a zsűri ezért a Lollipopon az ötlet és a koncepció márkához való illeszkedése mellett a megvalósítás technikai és vizuális színvonalát is azonos értékűen veszi figyelembe.

A Lollipopra a nevezés elindult, a versenyen szerzett pontok továbbra is komoly súllyal számítanak a MAKSZ és a Kreatív közös M+ Listáján, valamint a Pr Toplistán.

A nevezési határidő október 11. Minden egyéb információ itt.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

 „Az internet legnagyobb hülyeségei a táplálékkiegészítőkről" című videósorozatban, és koronavírusról szóló videókban fogalmaztak meg feltehetően jogsértő állításokat.

Simon Orsolya a DVM Grouptól érkezett az ingatlanfejlesztő vállalathoz.

A luxemburgi médiahatóság a Médiatanács megkeresése nyomán szabta ki a Showder Klub egyik adása miatt.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés