hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop

Átalakított kategóriákkal, még erősebb élménymarketinges és márkaaktivációs, valamint sales promotion fókusszal ismét jelentkezik a Kreatív nagy múltú btl-versenye, a Lollipop. Egy újabb fontos szakmai szervezetet, a MARESZ-t is bevontuk az M+ Lista és PR Toplista fontos versenyének a zsűrizésébe.

hirdetés

A kategóriák átalakításával a célunk, hogy a btl-alapú megoldások versenyeként ismert Lollipopot még közelebb hozzuk az élménymarketinghez (rendezvényes, event-megoldások), illetve márkaaktivációs, sales promotion szakterülethez, valamint a szintén hagyományosan a btl-eszköztárához sorolt direkt marketinghez.

Ennek a szemléletnek az erősítése vezérelt minket a kategóriarendszer átszabásakor, hogy az még az eddigieknél is áttekinthetőbb, egyszerűbb és „btl-esebb” legyen a kifejezés korszerű értelmében, ami manapság leginkább az élménymarketinges és márkaaktivációs, valamint az adatalapú direkt marketing megoldásokat takarja.

Szintén ezt a szemléletet erősítendő idén kiterjesztjük a zsűrizésbe bevont szakmai szervezetek létszámát. Így 2019-től már a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), valamint a Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) képviselői mellett a legfontosabb élménymarketinggel (is) foglalkozó szakmai szervezet, a Magyarországi Rendezvényszervezők- és -szolgáltatók Szövetsége (MARESZ) is delegál tagokat a Lollipop zsűrijébe. A zsűritagok még felkérés alatt, róluk később külön cikkben tájékoztatunk titeket.

Az átalakítás után a pályázatokat így két főkategóriában várjuk, az elsőben eszközök szerinti bontásban, itt a nevezéseket a felhasznált reklámeszközök szerint lehet beadni. Ebben a főkategóriában olyan, a klasszikus btl-eszköztárhoz tartozó megoldások nevezhetők, mint az események, instore megoldások, direkt marketing, szponzoráció, integrált btl-kampányok és különleges btl-megoldások. Ezeken belül még további kategóriákat találtok, részletek itt.

A másik főkategóriában annak célja szerint nevezhetitek a munkáitokat attól függően, hogy a márkaélmény, imázsépítés, eladásösztönzés, lojalitásépítés, pr vagy B2B kommunikáció terén hasított-e a legerőteljesebben. (Egy-egy megoldás természetesen több kategóriába is nevezhető.)

Fontos kiemelni, hogy a Lollipop továbbra sem reklámhatékonysági megmérettetés. Ennek megfelelően a versenyen nem az adott kampányok hatékonyságát bizonyító adatokat, hanem a koncepció és a kivitelezés színvonalát vizsgálja a zsűri, ezt kell tehát minél alaposabban és szemléletesebben – koncepcióleírással, képekkel, videókkal, adott esetben a megvalósult reklámanyagokkal – bemutatnotok.

Mivel számos kategóriában a kategória jellege korlátozottan enged teret a különleges, egyedi kreatív megoldásoknak – például biztonsági szempontok, vagy egy adott helyszín előírásai miatt –, a zsűri ezért a Lollipopon az ötlet és a koncepció márkához való illeszkedése mellett a megvalósítás technikai és vizuális színvonalát is azonos értékűen veszi figyelembe.

A Lollipopra a nevezés elindult, a versenyen szerzett pontok továbbra is komoly súllyal számítanak a MAKSZ és a Kreatív közös M+ Listáján, valamint a Pr Toplistán.

A nevezési határidő október 11. Minden egyéb információ itt.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés