hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobb gyógyszerreklámokat keressük

Jövő péntekig lehet nevezni a Kreatív  és a Medical Tribune  gyógyszerpromóciós versenyére

hirdetés

Elindult az utolsó hajrá. Egy héttel meghosszabbítottuk a nevezési határidőt, augusztus 27-ig lehet nevezni a versenyre. 

A meghirdetett reklámversenyre bármely gyógyszer/gyógyhatású készítmény/étrendkiegészítő promóció nevezhet, amely először 2009. július 1. és 2010. június 30. között futott Magyarországon. Ahogyan tavaly is, úgy idén is harmincnyolc kategóriában indulhatnak a pályázók.

Az elbírálást a tavalyi évhez hasonlóan szakavatott zsűritagok végzik: Kozák Ákos, a Gfk Hungária ügyvezető igazgatója (zsűri elnöke), Pichovszky Domonkos, a Createam ügyvezető igazgatója, Benesch Ferenc, az Ogilvy executive kreatívigazgatója, Lonkay Attila, a Saatchi & Saatchi kreatívigazgatója, Nagy Judit, a Medical Tribune főszerkesztője és Vándor Ágnes a Professional Publishing Hungary Kiadó ügyvezető igazgatója.

A részletes kiírás és a jelentkezési lap innen tölthető le!

További információ: Matiszkó Kitti: Tel.: 430-4570, Fax: 430-4579, e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. )

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés