hirdetés
hirdetés
hirdetés

A langyosokat kiköpi az Isten

Hétfőn indult a Habony Árpád érdekeltségébe tartozó 888.hu, amelynek főszerkesztője meglepetésre G. Fodor Gábor, a Századvég stratégiai igazgatója lett. G. Fodort az indulás hátteréről, a tervekről és a nevéről faggattuk. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Gazdasági Versenyhivatal döntése értelmében a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jöhet létre.

Kiemelkedő zero waste kampányok a közelmúltból.

Külföldről hazaköltöző diplomata és várostervező is ott volt Karácsony Gergely szűk kampánycsapatában.

Ebből hármat a DDB, kettőt pedig a Bold húzott be.

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Dicséretes, hogy G.Fodor Úr mintegy Jézust hívja segítségül ars poetica-ja gyanánt.Ezek szerint sokat forgatja a Szentírást.
"De mivel langyos vagy, se hideg, se meleg, kivetlek a számból." Jelenések 3.16.
Ajánlok figyelmébe egy másik bibliai idézetet is, Pál apostol szól így az efezusiakhoz: "Semmi rothadt beszéd a ti szátokból ki ne származzék, hanem csak a mely
hasznos a szükséges építésre, hogy áldásos legyen a hallgatóknak." Ef. 4.29. Ezzel az ordenáré stílussal, amivel indultak, csak a 444-et lehet űberelni. (De minek?)Nem
attól izgalmas valami, hogy trágár.Sokan mást, színvonalasabbat vártunk. De még nem késő!

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.