hirdetés
hirdetés
hirdetés

A langyosokat kiköpi az Isten

Hétfőn indult a Habony Árpád érdekeltségébe tartozó 888.hu, amelynek főszerkesztője meglepetésre G. Fodor Gábor, a Századvég stratégiai igazgatója lett. G. Fodort az indulás hátteréről, a tervekről és a nevéről faggattuk. 

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Flaming Lips ultrabiztonságos koncertjén mindenki külön buborékot kapott.

Ennek illusztrálásához igazi sztárgárdát tereltek egybe.

A fenntartható mobilt a tulajdonosa is darabokra szedheti.

A villámkérdésekre épülő műsor első vendége Thuróczy Szabolcs volt.

Újra közéleti műsora lesz.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Dicséretes, hogy G.Fodor Úr mintegy Jézust hívja segítségül ars poetica-ja gyanánt.Ezek szerint sokat forgatja a Szentírást.
"De mivel langyos vagy, se hideg, se meleg, kivetlek a számból." Jelenések 3.16.
Ajánlok figyelmébe egy másik bibliai idézetet is, Pál apostol szól így az efezusiakhoz: "Semmi rothadt beszéd a ti szátokból ki ne származzék, hanem csak a mely
hasznos a szükséges építésre, hogy áldásos legyen a hallgatóknak." Ef. 4.29. Ezzel az ordenáré stílussal, amivel indultak, csak a 444-et lehet űberelni. (De minek?)Nem
attól izgalmas valami, hogy trágár.Sokan mást, színvonalasabbat vártunk. De még nem késő!

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!