hirdetés
hirdetés
hirdetés

A langyosokat kiköpi az Isten

Hétfőn indult a Habony Árpád érdekeltségébe tartozó 888.hu, amelynek főszerkesztője meglepetésre G. Fodor Gábor, a Századvég stratégiai igazgatója lett. G. Fodort az indulás hátteréről, a tervekről és a nevéről faggattuk. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Mito Performanece üzletága felel a Nokia teljeskörű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Dicséretes, hogy G.Fodor Úr mintegy Jézust hívja segítségül ars poetica-ja gyanánt.Ezek szerint sokat forgatja a Szentírást.
"De mivel langyos vagy, se hideg, se meleg, kivetlek a számból." Jelenések 3.16.
Ajánlok figyelmébe egy másik bibliai idézetet is, Pál apostol szól így az efezusiakhoz: "Semmi rothadt beszéd a ti szátokból ki ne származzék, hanem csak a mely
hasznos a szükséges építésre, hogy áldásos legyen a hallgatóknak." Ef. 4.29. Ezzel az ordenáré stílussal, amivel indultak, csak a 444-et lehet űberelni. (De minek?)Nem
attól izgalmas valami, hogy trágár.Sokan mást, színvonalasabbat vártunk. De még nem késő!

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

hirdetés
hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.