hirdetés
hirdetés
hirdetés

A langyosokat kiköpi az Isten

Hétfőn indult a Habony Árpád érdekeltségébe tartozó 888.hu, amelynek főszerkesztője meglepetésre G. Fodor Gábor, a Századvég stratégiai igazgatója lett. G. Fodort az indulás hátteréről, a tervekről és a nevéről faggattuk. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A filmek előreláthatóan április végétől lesznek elérhetőek a streamingszolgáltatónál.

A HD marketingnél megvizsgálták, milyen hatással volt a kormány múlt szombati bejelentése a webáruházak forgalmára.

Az első adásban Hajdú B. István volt az egyik kvízmester.

A kultikus Ghibli-film képi világát megidéző reklámfilm az ausztrál gyermekek digitális felzárkóztatását segíti.

Április elsejétől szól az Indirekt.hu és a kereskedőház együttműködése.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Dicséretes, hogy G.Fodor Úr mintegy Jézust hívja segítségül ars poetica-ja gyanánt.Ezek szerint sokat forgatja a Szentírást.
"De mivel langyos vagy, se hideg, se meleg, kivetlek a számból." Jelenések 3.16.
Ajánlok figyelmébe egy másik bibliai idézetet is, Pál apostol szól így az efezusiakhoz: "Semmi rothadt beszéd a ti szátokból ki ne származzék, hanem csak a mely
hasznos a szükséges építésre, hogy áldásos legyen a hallgatóknak." Ef. 4.29. Ezzel az ordenáré stílussal, amivel indultak, csak a 444-et lehet űberelni. (De minek?)Nem
attól izgalmas valami, hogy trágár.Sokan mást, színvonalasabbat vártunk. De még nem késő!

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!