hirdetés
hirdetés
hirdetés

A láncfűrész feljött 2017-ben

Nem finnyáskodott a magyar: az „ingyen elvihető" volt a Jófogás leggyakoribb keresőszava 2017-ben. További érdekes adatok a folytatásban.

hirdetés

A Jófogás egy-egy 200-as listán szedte össze 2017 és 2016 leggyakoribb keresési szavait, pontosabban a saját oldalának leggyakoribb keresési szavait. A Jófogás Magyarország legnagyobb apróhirdetési oldala, 2016-ban például összeolvadt a Használtautóval. A mostani listák is az apróhirdetési keresőszavakból álltak össze, az állás, ingatlan, autó és szolgáltatásokkal kapcsolatos keresőszavakat nem tartalmazzák.

Ha például a kutyák érdekelnek minket, a francia bulldog volt az oldalon a legkeresettebb, több mint százhetvenezerszer kerestek rá, ezután jött a németjuhász, a tacskó, a yorki, a csivava, a mopsz, és csak ezek után a golden retriever, illetve a vizsla. Tavalyelőtt amúgy másfélszer annyian kerestek a francia bulldogra, és akkor is ez volt a legnépszerűbb kutyafajta. Kiderül továbbá, hogy Nike veri az Adidast, olyannyira, hogy az Adidas idén már be se került a 200 legnépszerűbb keresőszóba, igaz, a Nike is 185-ik. Szóval valójában nem is veri egyik se olyan nagyon a másikat.

De nézzük a láncfűrészt. 2016-ban a tizenharmadik legkeresettebb szó volt az oldalon 240917 kereséssel, tavaly viszont a tizedik helyre jött fel 246881 kereséssel. Az élboly alig változott. 2016-ban a Simson volt a legkeresettebb szó (623308), rögtön utána az MTZ (586757), tavaly azonban a Simson harmadik lett (450189), az MTZ viszont a második (546852). Azaz a traktor lenyomta a motort.

A 2017-es évet az egy évvel korábban a harmadik helyezett, „ingyen elvihető" nyerte, és lett a "nevető harmadik". 2017-ben 712936-an kerestek rá, egy évvel korábban 559211-en.

Egyszerre izgalmas és agyzsibbasztó böngészni a kétszázas listákat (amit nem tettek ki nyilvánosan, csak mi kértük el), a satu és a Videoton például látványosan feljött tavalyhoz képest, ám nagyságrendileg ugyanannyian kerestek rájuk, ugyanakkor a ló népszerűsége harmadával visszaesett a Jófogáson. Az IKEA is visszaesett némileg, de ez a helyezését nem befolyásolta (17-15). Az első huszat megmutatjuk mindkét évből. Az egyértelműen kiderül, hogy a használt munkagépek lelőhelye elsősorban az oldal.

2017 leggyakoribb apróhirdetési keresőszavai a Jófogáson:

1. ingyen elvihető (712936)
2. mtz (546852)
3. simson (450189)
4. traktor (335464)
5. stihl (322710)
6. kistraktor (306460)
7. eszterga (266694)
8. utánfutó (251691)
9. láncfűrész (246881)
10. konyhabútor (218608)
11. kerékpár (208096)
12. hangfal (199936)
13. kanapé (187368)
14. husqvarna (187259)
15. ikea (182700)
16. korcsolya (181749)
17. makita (179595)
18. kompresszor (177291)
19. tüzifa (173412)
20. francia bulldog (170725)

És hogyan viszonyult mindez az egy évvel korábbiakhoz? Így:

1. simson (623308)
2. mtz (586757)
3. ingyen elvihető (559211)
4. traktor (379507)
5. stihl (354583)
6. kistraktor (326318)
7. utánfutó (280504)
8. ház (262034)
9. kerékpár (261905)
10. francia bulldog (247403)
11. lakás (245078)
12. láncfűrész (240917)
13. kanapé (238076)
14. konyhabútor (237682)
15. eszterga (237189)
16. hangfal (236508)
17. ikea (233586)
18. laptop (229184)
19. bmw (222891)
20. iphone 5s (218535)

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés