hirdetés
hirdetés
hirdetés

A kulturális marketing irányába nyit a Style Communications

Zenei, filmes és képzőművészeti iparágra szakosodott új diviziót indít a kommunikációs ügynökség.

hirdetés

Art & Style Communications (ASC) néven indít új, kulturális iparágra fókuszáló részleget a Style Communications ügynöség: komoly- és könnyűzenei, filmes és képzőművészeti projektek kommunikációjával és márkaépítésével foglalkoznak majd.

A Style Communications 2012 óta működik: branding, valamint teljeskörű kommunikációs és pr-tevékenységet végez az ügyfeleinek. Új részlege jelenleg a Budapesti Fesztiválzenekar közösségi médiáját kezeli, de ügyfele Pásztor Anna énekes és a Ceredi Művésztelep, valamint korábban a Néprajzi Múzeum márkaépítésén is dolgoztak..

A kulturális divízió vezetője Rákóczi Balázs, ő korábban az Opera online marketingvezetője volt, illetve a berlini XJazz fesztivál marketing koordinációjáért felelt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

A Bayer megtette, közel százmilliós bírság lett a vége, de csak azért, mert együttműködőek voltak.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés