hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Krétakör is nemzeti konzultációt indít

Szelfiken beküldve várnak olyan kérdéseket, amelyek az állampolgárokat valóban érintő problémákkal foglalkoznak. Nagy Zsolt színész és az igazgyöngyös L. Ritók Nóra küldte az első kettőt.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Távozott szeptemberben a főszerkesztő is.

Az egyesült portfólió meghatározó szereplője lesz az online hirdetésértékesítési piacnak.

Mellette influencereket és bloggereket is bevet a kampány.

Legalábbis azokat, amelyek hangsávval rendelkeznek.

A győztes továbbjutott a regionális döntőbe.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Innentől kezdve a program már senkit sem érdekel.

A lengyel, olasz, szlovén és magyar tagokból álló csapat második helyet ért el.

Csendéletet, tárgyábrázolást várnak a kiírók.

Nagyon jó londoni kampány az O2 mobilszolgáltatótól.

Az egyik legnagyobb játékáruházlánc 4,9 milliárd dollár adósságot halmozott fel.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés