hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kreatív elhozza a svéd trash-herceget

A Kreatív Brand & Music konferencia egyik sztárelőadója Alexander Bard, az Army of Lovers nevű svéd félvicc banda egyik tagja lesz. Arról fog beszélni, hogy miért tesz nagyon jót az átalakuló internet a márkák zenei arculatépítésének.

hirdetés

Alexander Bard neve önmagában itthon nem mond sokat senkinek, de talán rémlik az Army of Lovers nevű svéd transzhomo banda és annak Crucified című slágere, vagy a nem kevésbé meghökkentő Israelism (Evenu shalom alechem – ha így ismertebb, emlékeztetők alul), amiben volt egy vörösszőke hajú, vörösszőke bajszú ember (ez csak egy arc az ötven közül. Kattintásra nagyon súlyos képeket fog látni. Ne kattintson!!! Na ugye?). Na, az ő, az is ő. Bard most ötven éves, nincs haja, van ellenben rozmárszakálla és imád rövidnadrágban, térdzokniban előadni. A konferenciára csak egy táblát kért, hogy pár filctollvonással arra skiccelje fel a zeneipar vargabetűit.

Merthogy Bard az egészen zavarba ejtő egyéb zenés produkciói (Vacuum, Alcazar, Bodies Without Organs, Gravitonas – nem ússzák meg, videók mindenhol a cikk után) és zeneipari kreátorkodása mellett egyben az internet hasznainak és káreseteinek egyik legnagyobb tekintélyű netfilozófusa (Budapestről is egy filozófiai szemináriumra megy Stockholmba. Előadni), és a Brand & Music konferencián is arról fog beszélni, hogy az internet a zenei alapú márkaépítés előtt egy új, virágzó korszakot indított el.

A Zarahustra-hívő Bard eddig három könyvet írt Jan Söderqvist médiateoretikussal, melyek közül a 2003-as Netocracy: The New Power Elite & Life After Capitalism-et a kétezres évek egyik kulcsműveként tartják számon (A könyv kapcsán itt olvashat vele egy kiváló indexes interjút). Harcos jogvédő, a svéd drogliberalizációs mozgalom egyik vezéralakja, a médiában gyakran felszólal a prostituáltakat és szexuális kisebbségeket érintő kérdésekben.

A Kreatív Csoport által szervezett és a Magyar Telekom által támogatott Brand & Music konferencia május 19-én lesz a Merlinben. A konferencia másik külföldi sztárelőadója Ralf Lülsdorf, a Deutsche Telekom zenei szponzorációs igazgatója, az Electronic Beats atyja lesz. A programról és az előadókról bővebben itt találhatók folyamatosan frissülő információk. Jelentkezni pedig itt lehet, igaz már csak igen korlátozott számban. A Brand & Music konferencia afterpartyja egyben az Electronic Beats hivatalos magyarországi nyitóbulija is lesz, a külföldi sztárfellépő pedig a Bonaparte. A flyert mi már láttuk, nagyon szép.

Alexander Bard nem szereti a Myspace-t.

Alexander Bard zenékben

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés