hirdetés
hirdetés
hirdetés

A közösségi média a végét járja?

A Pepsi közösségi médiás bukása és a Crispin kirúgása Jonathan Salem Baskin márkastratéga szerint annak a jele, hogy a közösségi média aranykora véget ért – legalábbis marketingértékét tekintve.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

A Facebook és az Európai Újságíró Központ a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került médiumokon segítene.

Az Open Office-ból Open Home lett, a próbaadásban a müpás Récsán Gábor a vendég, kedden 10-kor a Szent András Sörfőzdét vezető Bukovinszky Béla és szektora jön.

A Nielsen közönségmérése drámai növekedést mutat, de eközben kevesebb lett a reklám és a hirdető is.

A kiadó honlapján jelentette be a távozását.

[karantén extrákkal!] Új rovatunk egy home office programajánló, első körben sorozatokkal, filmekkel hétvégére vagy bármelyik estére.

Hozzászólások (9 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ez téma lesz a Média Hungaryn is: Mi lesz, ha egyszer Zuckerberg lekapcsolja a Facebookot? Túl sokat építünk a közösségi site-okra?
#
Jó vicc... Sok cég ugyanúgy akarja használni a közösségi médiát, mint a hagyományosat. Bedobod a zsetont, kijön a profit a végén az eladásból. Csak éppen a
közösségi média nem így működik... Itt nem elég bedobni a zsetont.

Másrészt azzal sem értek egyet, hogy a marketing feladata a tanult kommentezők által leírtakban testesülne meg. Sajnálom, de az emberek igenis megeszik azt, amit
marketingesként megfőzünk nekik. Vagyis lehet igényt teremteni, és el lehet adni minden szart, ha azt jól becsomagoljuk.

A közösségi médiában is, úgy egyébként. Csak olyankor máshogy kell csomagolni...
válasza hozzászólásához
#
Nekem öröm és megtiszteltetés, hogy több fórumon találkozgatunk...
válasza hozzászólásához
#
Kedves begemot!

Úgy látom, alapvetően mindenben egyetértünk: azaz, jó, értékes, szükséges, embert szolgáló termék, erről értelmes tájékoztatás, ezen alapuló piaci igény, erre
épülő korrekt profit! Nincs ellenemre! Működjön így a világ, piac, világpiac!
Az ostobaság meg múljon ki békében a termelésből is, meg a reklámból is!
:)))
válasza hozzászólásához
#
Hogyan és miről dönt a fogyasztó, ha a termék nincs is a piacon? Hogyan kap erről hiteles megerősítést a gyártó? A like-ok számából?
Egy termék eladásából terül vissza a fejlesztés és gyártás befektetése, ezért nem elképzelhető olyan modell, ahol a gyártó lemond az árusításáról, pláne,
hogy a sikere előre nem mérhető.
Abban egyetértünk, hogy nem az iszonyatos reklámköltségnek kell eladnia az árut, a termékről viszont én azt gondolom, hogy nem egy súlytalan valami, hanem értékkel
bíró, a piac igényére reagáló dolog. Ha ez megvan és a reklám a tulajdonságairól szól és nem női seggekről, akkor nem lesz nagy meglepetés.
válasza hozzászólásához
#
teljesen egyetértek :)
#
A cím egy komoly valótlanságot állít. A közösségi médiát használók tábora rohamosan nő, szerepe van már IGAZI forradalmakban, üzletileg is kiválóan teljesít. A
cikket olvasva kiderül, hogy csupán arról van szó, hogy a KM nem hozott annyi profitot a rá építő cégeknek, mint amennyit ő vártak. Ha elgondolkozunk a cím és a
tartalom közötti ellentmondáson, máris világossá válik minden.
Mire való a közösségi média? Arra, hogy a közösség kapcsolatban legyen. A célját teljesíti, túlteljesíti.
Mi ad el egy terméket? Maga a termék. Ha ezt tudományosan alá kell támasztani, ott a Marx értéktörvénye, de nekem elég a józan ész.
A Pepsi azért veszít, mert rossz az íze. A hamburgert gyártók azért veszítenek, mert az emberek már nem ugyanazt akarnak enni, mint 30 éve. Adjak egy jó üzleti
ötletet? Egészséges gyorsétteremlánc.
Nem új Burger King alkalmazás a Facebookra. Mert az nem fog működni. Nem a Facebook miatt.

válasza hozzászólásához
#
Talán vissza kéne térni a jól bevált, régi, öreg, "őszinte modell"-hez:
1. adott egy termék, amit elkötelezett "megszállot" tudósok, termékfejlesztők megalkottak (mert úgy gondolják, hasznos, de ki tudja, lehet, hogy nem - később kiderül a
piacon!),
2. arról a reklám tájékoztatja a potenciális fogyasztót feltételezve, hogy a fogyasztó nem hülye,
3. a kellően értelmesnek tartott fogyasztó, önnön szabad intelligenciájára épülve DÖNT,
4. ha a döntés negatív (nem fogadja el a piac az adott terméket..), akkor a termék szinte még prototípus szinten "lekerül a napirendről" (később még turisztikai
látványosságként hasznos lehet az "elvetélt ötletek múzeumában").

Ebben a modellben fel sem merül a "mindent megetetés". meg a "bárminek torkon lenyomása". Bizonyosan sokkal kevesebb teljesen fölösleges "kütyü" és "szolgáltatáska"
ömlene ránk, miáltal sokkal kevesebb lenne a "feldolgozhatalan szemét".
Ezért mondom, hogy a kommunikációs szakma felelőssége vetekszik a környezetvédőkével!
#
ajvé. lehet hogy ez se működik, de a tv/újság meg pláne nem?! .... nem azt az időt éljük már hogy mindent megetetnek a multik a fogyasztóval. that's all folks!
hirdetés

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés