hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elhalasztja az élelmiszer-pazarlás elleni kampányát a Médiaunió

Sem a járványügyi, sem az élelmiszer-vásárlással kapcsolatos jelenlegi helyzet nem ideális a kampányhoz. 

hirdetés

„A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma és a Médiaunió Elnöksége széles körű egyeztetés után egyhangúlag úgy döntött, hogy a koronavírus terjedésével kialakult helyzetre való tekintettel az élelmiszer-pazarlás ellen felszólalni kívánó kampányát bizonytalan időre elhalasztja. A döntést valamennyi érdekelt fél támogatta: az idei kampány gyártási költségeinek előteremtésében támogatóként az Alapítvány mellett álló Tesco és OTP Bank, a pályázatot benyújtó Magyar Élelmiszerbank Egyesület, valamint a kreatív kivitelezésért felelős Well Reklámügynökség is” – olvasható az elhalasztást bejelentő közleményben.

Mint írják a döntés egyik legfontosabb eleme, hogy a kampányt túl nehéz lett volna személyes találkozók nélkül megtervezni, elkészíteni és lefolytatni, a kreatív filmeket leforgatni. A projekt résztvevői pedig úgy vélik, a jelenlegi közegészségügyi helyzet minden felelős döntéshozótól megköveteli a fizikai találkozók számának drasztikus csökkentését.

Ettől függetlenül az elhalasztott kampány üzenetét változatlanul nagyon fontosnak tartják, ám úgy érzik, élelmiszer-vásárlás során jelenleg tapasztalható közhangulatban nem érnének célt a kampány fő üzenetei.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés