hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Médiaunió 2016-os témája

A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma meghozta döntését, kiválasztotta a 2016-os év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária vezette kuratórium, melynek tagjai Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre, egyhangúlag hozta meg döntését.

hirdetés

A Médiaunió Alapítvány 2015-ben megkezdett, az internet negatív és pozitív hatásairól szóló, a médiatudatosítást célzó kampány 2016. február végéig tart majd. A kuratórium döntése nyomán azonban megkezdődtek a 2016-os társadalmi célú kampány előkészületei.

Schmidt Mária elmondta, hogy idén is rengeteg jó témajavaslat érkezett, a kuratórium pedig parázs vitát folytatott, mielőtt meghozta döntését. "Abban azonban mindannyian egyetértettünk, hogy a környezetvédelem ügye nem kap kellő figyelmet a médiában” - mondta.

A Médiaunió Alapítvány nyolcadik társadalmi célú kampányának témáját, a környezetvédelem ügyét Novák Péter javasolta. Mint mondta, „az Alapítvány az elmúlt években minden fontos társadalmi területtel foglalkozott az egészséges életmódtól a fogyatékos emberek integrációján át a médiatudatosságig, itt az idő, hogy végre a környezetvédelem ügye is előtérbe kerüljön.”

Csányi Sándor, a Médiaunió Alapítvány Kuratóriumának új tagja, aki Hankiss Elemért váltotta a kurátori székben, kifejezett örömét fejezte ki a téma kapcsán. „Az energiafogyasztás csökkentése, víztakarékosság, szemetelés” – sorolta a legfontosabb környezetvédelmi üzeneteket, melyekre a kampánynak fókuszálnia kell. Rudolf Péter és Somody Imre kuratóriumi tagok a fiatalok elérését szorgalmazták, mert az ő példamutatásuk az idősebb generációk viselkedésére is hatással van. A Kuratórium továbbra is hangsúlyozza, az egyéni cselekvésre kell felhívni a figyelmet, ahogy a Médiaunió Alapítvány jelmondata is mondja: „Rajtad is múlik!”

A kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében a Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett civil, non-profit, for-profit és állami szervezetekkel, ezt követően pedig (pro bono munkát kérve) hozzáfog a kampány kreatív munkálatainak kidolgozásához, illetve támogatók kereséséhez a kampány gyártási költségeinek fedezéséhez.

A Médiaunió Alapítvány kezdeményezésére eddig évente több mint 200 médium ajánlott fel pro bono, évi félmilliárd forintnyi felületet a társadalmi célú kampány üzenetének hatékony eljuttatása érdekében. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Veszprém-Balaton Filmpiknik direkt a koranyári időszakban csábítaná a filmrajongókat.

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot.

Alekoszékat nem megfelelő korhatárba sorolta a csatorna.

A Supercharge pályázatát több mint 7000 jelentkezésből választották a legjobbnak.

Az alkalmazással a tévécsatornán nem közvetített meccseket is élőben lehet követni.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók