hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Médiaunió 2016-os témája

A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma meghozta döntését, kiválasztotta a 2016-os év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária vezette kuratórium, melynek tagjai Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre, egyhangúlag hozta meg döntését.

hirdetés

A Médiaunió Alapítvány 2015-ben megkezdett, az internet negatív és pozitív hatásairól szóló, a médiatudatosítást célzó kampány 2016. február végéig tart majd. A kuratórium döntése nyomán azonban megkezdődtek a 2016-os társadalmi célú kampány előkészületei.

Schmidt Mária elmondta, hogy idén is rengeteg jó témajavaslat érkezett, a kuratórium pedig parázs vitát folytatott, mielőtt meghozta döntését. "Abban azonban mindannyian egyetértettünk, hogy a környezetvédelem ügye nem kap kellő figyelmet a médiában” - mondta.

A Médiaunió Alapítvány nyolcadik társadalmi célú kampányának témáját, a környezetvédelem ügyét Novák Péter javasolta. Mint mondta, „az Alapítvány az elmúlt években minden fontos társadalmi területtel foglalkozott az egészséges életmódtól a fogyatékos emberek integrációján át a médiatudatosságig, itt az idő, hogy végre a környezetvédelem ügye is előtérbe kerüljön.”

Csányi Sándor, a Médiaunió Alapítvány Kuratóriumának új tagja, aki Hankiss Elemért váltotta a kurátori székben, kifejezett örömét fejezte ki a téma kapcsán. „Az energiafogyasztás csökkentése, víztakarékosság, szemetelés” – sorolta a legfontosabb környezetvédelmi üzeneteket, melyekre a kampánynak fókuszálnia kell. Rudolf Péter és Somody Imre kuratóriumi tagok a fiatalok elérését szorgalmazták, mert az ő példamutatásuk az idősebb generációk viselkedésére is hatással van. A Kuratórium továbbra is hangsúlyozza, az egyéni cselekvésre kell felhívni a figyelmet, ahogy a Médiaunió Alapítvány jelmondata is mondja: „Rajtad is múlik!”

A kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében a Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett civil, non-profit, for-profit és állami szervezetekkel, ezt követően pedig (pro bono munkát kérve) hozzáfog a kampány kreatív munkálatainak kidolgozásához, illetve támogatók kereséséhez a kampány gyártási költségeinek fedezéséhez.

A Médiaunió Alapítvány kezdeményezésére eddig évente több mint 200 médium ajánlott fel pro bono, évi félmilliárd forintnyi felületet a társadalmi célú kampány üzenetének hatékony eljuttatása érdekében. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.