hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Médiaunió 2016-os témája

A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma meghozta döntését, kiválasztotta a 2016-os év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária vezette kuratórium, melynek tagjai Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre, egyhangúlag hozta meg döntését.

hirdetés

A Médiaunió Alapítvány 2015-ben megkezdett, az internet negatív és pozitív hatásairól szóló, a médiatudatosítást célzó kampány 2016. február végéig tart majd. A kuratórium döntése nyomán azonban megkezdődtek a 2016-os társadalmi célú kampány előkészületei.

Schmidt Mária elmondta, hogy idén is rengeteg jó témajavaslat érkezett, a kuratórium pedig parázs vitát folytatott, mielőtt meghozta döntését. "Abban azonban mindannyian egyetértettünk, hogy a környezetvédelem ügye nem kap kellő figyelmet a médiában” - mondta.

A Médiaunió Alapítvány nyolcadik társadalmi célú kampányának témáját, a környezetvédelem ügyét Novák Péter javasolta. Mint mondta, „az Alapítvány az elmúlt években minden fontos társadalmi területtel foglalkozott az egészséges életmódtól a fogyatékos emberek integrációján át a médiatudatosságig, itt az idő, hogy végre a környezetvédelem ügye is előtérbe kerüljön.”

Csányi Sándor, a Médiaunió Alapítvány Kuratóriumának új tagja, aki Hankiss Elemért váltotta a kurátori székben, kifejezett örömét fejezte ki a téma kapcsán. „Az energiafogyasztás csökkentése, víztakarékosság, szemetelés” – sorolta a legfontosabb környezetvédelmi üzeneteket, melyekre a kampánynak fókuszálnia kell. Rudolf Péter és Somody Imre kuratóriumi tagok a fiatalok elérését szorgalmazták, mert az ő példamutatásuk az idősebb generációk viselkedésére is hatással van. A Kuratórium továbbra is hangsúlyozza, az egyéni cselekvésre kell felhívni a figyelmet, ahogy a Médiaunió Alapítvány jelmondata is mondja: „Rajtad is múlik!”

A kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében a Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett civil, non-profit, for-profit és állami szervezetekkel, ezt követően pedig (pro bono munkát kérve) hozzáfog a kampány kreatív munkálatainak kidolgozásához, illetve támogatók kereséséhez a kampány gyártási költségeinek fedezéséhez.

A Médiaunió Alapítvány kezdeményezésére eddig évente több mint 200 médium ajánlott fel pro bono, évi félmilliárd forintnyi felületet a társadalmi célú kampány üzenetének hatékony eljuttatása érdekében. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A korábbi német elnököt magyar vezető váltja.

Ingyenes online képzést és mentorálást kínálnak.

Szerintük a konferencián cenzúra van.

A PR-Oscar szatellitversenyén díjazták a Discovery-Telekom kampányt.

Egy interjúban fejtegette az újság jövőjét.

hirdetés
hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.