hirdetés
hirdetés
hirdetés

A koleszosok (nedves) álma az HBO fekete doboza

Az HBO Box-szal bárki kizárhatja a külvilágot, ha egy kis privát szférára vágyik.

hirdetés

Az amerikai popkult magazin, az A.V. Club simán maszturbációs dobozként aposztrofálta az HBO új termékét, a fekete, szellőző nyílásokkal ellátott, zajszűrő dobozt, amivel a külvilágot kizárva, bárhol tökéletesen élvezhető a kedvenc sorozat.

Forrás: HBO
Forrás: HBO

Az HBO reklámjában és kampányában sem árul zsákbamacskát, és kifejezetten egyetemistákat céloz a Box-szal. A promóvideó szerint a hangosan levest szürcsölő, vagy telefonáló lakótárs sem zavarhatja meg abban a doboz mögé bújót, hogy a fecskében parádézó Jude Law-t is tökéletes magányban és sötétben élvezhesse.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés