hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kojot gyártója feltette a teljes filmet a YouTube-ra

Kálomista Gábor és a Megafilm nem nevezte a Kojotot a Magyar Filmhétre. Erre feltették három napra a YouTube-ra.

hirdetés

Az Index és a 24.hu is írt róla, hogy a Kojot című filmet nem nevezte a gyártója, azaz Kálomista Gábor cége, a Megafilm a hétvégén zajló Magyar Filmhétre, amin egyébként több mint száz magyar filmet vetítenek.

Ez előtt a film alkotói is értetlenül álltak, Kálomista Gábor pedig egyszerűen azzal indokolt, hogy ő azt nevez, amit akar. A Kojot volt egyébként a Megafilm Kft. egyetlen tavalyi mozifilmje, 329 milliónyi filmalapos támogatást kapott, aztán elsüllyesztették a mozikban, nem nagyopn lehetett vele találkozni, pedig elég jó kritikákat kapott és kifejezetten közönségfilm volt. A forgalmazó a HungariCom volt, szintén Kálomista cége.

Ugyanakkor felmerült a filmmel kapcsolatban, hogy a történet, amelyben egy vidéki korrupt kiskirály ellen száll harcba egy hétköznapi ember, némi aktuálpolitikai áthallással bír. Volt, aki szerint Mészáros Lőrinc alakja jelent meg benne, és bár a film rendezője, Kostyál Már sem tagadta a felcsúti gázszerelővel szembeni ellenszenvét, azt mondta, nem róla mintázta a karaktert. De ez mindegy is, mert simán lehetett így értelmezni a narratívát, és politikai filmként tekinteni rá, tették is sokan. Ettől akár meg is ijedhetett a forgalmazó.

A filmet kevés moziban vetítették tavaly, a Filmhét pedig msot gyakorlatilag adminisztrációs hibára hivatkozik. A film producerei (Kovács Gábor és Helmeczy Dorottya) kiálltak a film mellett, de érezhetően nem tudtak ebben az esetben mit csinálni. Vagy legalábbis korlátozottak voltak a lehetőségeik, mert most a teljes filmet kitette a Filmhét idejére a Megafilm a YouTube-ra. Lent lehet megnézni, február 11-ig.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés