hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kojot gyártója feltette a teljes filmet a YouTube-ra

Kálomista Gábor és a Megafilm nem nevezte a Kojotot a Magyar Filmhétre. Erre feltették három napra a YouTube-ra.

hirdetés

Az Index és a 24.hu is írt róla, hogy a Kojot című filmet nem nevezte a gyártója, azaz Kálomista Gábor cége, a Megafilm a hétvégén zajló Magyar Filmhétre, amin egyébként több mint száz magyar filmet vetítenek.

Ez előtt a film alkotói is értetlenül álltak, Kálomista Gábor pedig egyszerűen azzal indokolt, hogy ő azt nevez, amit akar. A Kojot volt egyébként a Megafilm Kft. egyetlen tavalyi mozifilmje, 329 milliónyi filmalapos támogatást kapott, aztán elsüllyesztették a mozikban, nem nagyopn lehetett vele találkozni, pedig elég jó kritikákat kapott és kifejezetten közönségfilm volt. A forgalmazó a HungariCom volt, szintén Kálomista cége.

Ugyanakkor felmerült a filmmel kapcsolatban, hogy a történet, amelyben egy vidéki korrupt kiskirály ellen száll harcba egy hétköznapi ember, némi aktuálpolitikai áthallással bír. Volt, aki szerint Mészáros Lőrinc alakja jelent meg benne, és bár a film rendezője, Kostyál Már sem tagadta a felcsúti gázszerelővel szembeni ellenszenvét, azt mondta, nem róla mintázta a karaktert. De ez mindegy is, mert simán lehetett így értelmezni a narratívát, és politikai filmként tekinteni rá, tették is sokan. Ettől akár meg is ijedhetett a forgalmazó.

A filmet kevés moziban vetítették tavaly, a Filmhét pedig msot gyakorlatilag adminisztrációs hibára hivatkozik. A film producerei (Kovács Gábor és Helmeczy Dorottya) kiálltak a film mellett, de érezhetően nem tudtak ebben az esetben mit csinálni. Vagy legalábbis korlátozottak voltak a lehetőségeik, mert most a teljes filmet kitette a Filmhét idejére a Megafilm a YouTube-ra. Lent lehet megnézni, február 11-ig.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

November 18-ig várják startupok jelentkezését.

Az Egy nő fogságbant is az öt jelölt közé választotta az Európai Filmakadémia.

A helyi hatóság egyértelmű politikai állásfoglalásnak ítélte az Iceland pálmaolaj ellenes tévéshirdetését. 

Az irodalomtörténész a Budafoki Élesztő kampányában Petőfi vagy Móra Ferenc szokásait eleveníti fel.

Két nyári teltházas vetítés után már az Indexen is elérhető az új lemezére készülő Fran Palermo frontemberéről szóló film.

hirdetés

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés