hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kojot gyártója feltette a teljes filmet a YouTube-ra

Kálomista Gábor és a Megafilm nem nevezte a Kojotot a Magyar Filmhétre. Erre feltették három napra a YouTube-ra.

hirdetés

Az Index és a 24.hu is írt róla, hogy a Kojot című filmet nem nevezte a gyártója, azaz Kálomista Gábor cége, a Megafilm a hétvégén zajló Magyar Filmhétre, amin egyébként több mint száz magyar filmet vetítenek.

Ez előtt a film alkotói is értetlenül álltak, Kálomista Gábor pedig egyszerűen azzal indokolt, hogy ő azt nevez, amit akar. A Kojot volt egyébként a Megafilm Kft. egyetlen tavalyi mozifilmje, 329 milliónyi filmalapos támogatást kapott, aztán elsüllyesztették a mozikban, nem nagyopn lehetett vele találkozni, pedig elég jó kritikákat kapott és kifejezetten közönségfilm volt. A forgalmazó a HungariCom volt, szintén Kálomista cége.

Ugyanakkor felmerült a filmmel kapcsolatban, hogy a történet, amelyben egy vidéki korrupt kiskirály ellen száll harcba egy hétköznapi ember, némi aktuálpolitikai áthallással bír. Volt, aki szerint Mészáros Lőrinc alakja jelent meg benne, és bár a film rendezője, Kostyál Már sem tagadta a felcsúti gázszerelővel szembeni ellenszenvét, azt mondta, nem róla mintázta a karaktert. De ez mindegy is, mert simán lehetett így értelmezni a narratívát, és politikai filmként tekinteni rá, tették is sokan. Ettől akár meg is ijedhetett a forgalmazó.

A filmet kevés moziban vetítették tavaly, a Filmhét pedig msot gyakorlatilag adminisztrációs hibára hivatkozik. A film producerei (Kovács Gábor és Helmeczy Dorottya) kiálltak a film mellett, de érezhetően nem tudtak ebben az esetben mit csinálni. Vagy legalábbis korlátozottak voltak a lehetőségeik, mert most a teljes filmet kitette a Filmhét idejére a Megafilm a YouTube-ra. Lent lehet megnézni, február 11-ig.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés