hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kojot gyártója feltette a teljes filmet a YouTube-ra

Kálomista Gábor és a Megafilm nem nevezte a Kojotot a Magyar Filmhétre. Erre feltették három napra a YouTube-ra.

hirdetés

Az Index és a 24.hu is írt róla, hogy a Kojot című filmet nem nevezte a gyártója, azaz Kálomista Gábor cége, a Megafilm a hétvégén zajló Magyar Filmhétre, amin egyébként több mint száz magyar filmet vetítenek.

Ez előtt a film alkotói is értetlenül álltak, Kálomista Gábor pedig egyszerűen azzal indokolt, hogy ő azt nevez, amit akar. A Kojot volt egyébként a Megafilm Kft. egyetlen tavalyi mozifilmje, 329 milliónyi filmalapos támogatást kapott, aztán elsüllyesztették a mozikban, nem nagyopn lehetett vele találkozni, pedig elég jó kritikákat kapott és kifejezetten közönségfilm volt. A forgalmazó a HungariCom volt, szintén Kálomista cége.

Ugyanakkor felmerült a filmmel kapcsolatban, hogy a történet, amelyben egy vidéki korrupt kiskirály ellen száll harcba egy hétköznapi ember, némi aktuálpolitikai áthallással bír. Volt, aki szerint Mészáros Lőrinc alakja jelent meg benne, és bár a film rendezője, Kostyál Már sem tagadta a felcsúti gázszerelővel szembeni ellenszenvét, azt mondta, nem róla mintázta a karaktert. De ez mindegy is, mert simán lehetett így értelmezni a narratívát, és politikai filmként tekinteni rá, tették is sokan. Ettől akár meg is ijedhetett a forgalmazó.

A filmet kevés moziban vetítették tavaly, a Filmhét pedig msot gyakorlatilag adminisztrációs hibára hivatkozik. A film producerei (Kovács Gábor és Helmeczy Dorottya) kiálltak a film mellett, de érezhetően nem tudtak ebben az esetben mit csinálni. Vagy legalábbis korlátozottak voltak a lehetőségeik, mert most a teljes filmet kitette a Filmhét idejére a Megafilm a YouTube-ra. Lent lehet megnézni, február 11-ig.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés