hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kojot gyártója feltette a teljes filmet a YouTube-ra

Kálomista Gábor és a Megafilm nem nevezte a Kojotot a Magyar Filmhétre. Erre feltették három napra a YouTube-ra.

hirdetés

Az Index és a 24.hu is írt róla, hogy a Kojot című filmet nem nevezte a gyártója, azaz Kálomista Gábor cége, a Megafilm a hétvégén zajló Magyar Filmhétre, amin egyébként több mint száz magyar filmet vetítenek.

Ez előtt a film alkotói is értetlenül álltak, Kálomista Gábor pedig egyszerűen azzal indokolt, hogy ő azt nevez, amit akar. A Kojot volt egyébként a Megafilm Kft. egyetlen tavalyi mozifilmje, 329 milliónyi filmalapos támogatást kapott, aztán elsüllyesztették a mozikban, nem nagyopn lehetett vele találkozni, pedig elég jó kritikákat kapott és kifejezetten közönségfilm volt. A forgalmazó a HungariCom volt, szintén Kálomista cége.

Ugyanakkor felmerült a filmmel kapcsolatban, hogy a történet, amelyben egy vidéki korrupt kiskirály ellen száll harcba egy hétköznapi ember, némi aktuálpolitikai áthallással bír. Volt, aki szerint Mészáros Lőrinc alakja jelent meg benne, és bár a film rendezője, Kostyál Már sem tagadta a felcsúti gázszerelővel szembeni ellenszenvét, azt mondta, nem róla mintázta a karaktert. De ez mindegy is, mert simán lehetett így értelmezni a narratívát, és politikai filmként tekinteni rá, tették is sokan. Ettől akár meg is ijedhetett a forgalmazó.

A filmet kevés moziban vetítették tavaly, a Filmhét pedig msot gyakorlatilag adminisztrációs hibára hivatkozik. A film producerei (Kovács Gábor és Helmeczy Dorottya) kiálltak a film mellett, de érezhetően nem tudtak ebben az esetben mit csinálni. Vagy legalábbis korlátozottak voltak a lehetőségeik, mert most a teljes filmet kitette a Filmhét idejére a Megafilm a YouTube-ra. Lent lehet megnézni, február 11-ig.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés