hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kit Kat is lecsapott a brexitre

Híres szlogenjük nyert új értelmezést az új csomagolással – ami egy, a sosem meg nem valósult kampányötleteket gyűjtő reklámversenyre készült.

hirdetés

A Kit Kat, az egyik legismertebb angol csoki, a Rowntree cég 1935-ban jelent meg vele először még Chocolate Crisp néven, majd két évvel később, azaz éppen 80 éve a Have break, have a Kit Kat szlogennel vezették be a márkanévváltást. (A Nestlé 1988-ban vette meg a Rowntree-t). Érdekesség, hogy 2004-ban meg akarták újítani a szlogent, de a Make the most of the breakről hamar visszaváltottak a Have a break, have a Kit Katre.

A „négyujjas” csoki most egy leleményes grafikustól kapott brexites csomagolást, Chris Smallwood a sosem meg nem valósult kampányötletekben utazó reklámversenyre, a Chip Shop Awardsra nevezte a pályaművét. Beszédes, hogy terve a „legjobb munka, ami reméljük sosem fog nyerni kategóriában” kapott díjat a versenyen. Más kérdés, hogy a brexit szellemi atyjaként elkönyvelt Nigel Farage, az UKIP volt vezére mennyire lenne boldog azzal, hogy az EU, és nem a brit zászló van felül. 

A Chip Shop Awards-ra érkezett többi pályamunkát is érdemes átpörgetni, ezt például szintén nagyon jól eltalálták:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés