hirdetés
hirdetés
hirdetés

A kisvállalkozókat edukálja az Erste és a Google

Október 19-én indul útjára az Erste Bank és a Google által közösen szervezett ingyenes workshop sorozat, Digitális Reggeli néven, amelynek elsődleges célja a kisvállalkozások online jelenlétének erősítése.

hirdetés

Az Erste az új stratégiájának részeként szeptember közepétől olyan számlacsomagot kínál a kisvállalkozóknak, amelynek havi számlavezetési díja csupán 100 forint, a Google pedig ehhez októbertől decemberig, minden hónapban az első 50 csatlakozónak 15 ezer forint értékű AdWords kupont biztosít.

A számlacsomaghoz csatlakozók ezen felül részt vehetnek az Erste Bank és a Google által közösen szervezett ingyenes workshopokon, ami az online jelenlét erősítésében segíti az érdeklődőket. A Digitális Reggeli október 19-én indul Békéscsabán, majd Miskolcon, Budapesten, Szegeden, Győrben és Nyíregyházán folytatódik az év végéig. További információ és regisztráció a képzés honlapján található.

Az internet adta lehetőségek hatékony kihasználásának köszönhetően mérettől függetlenül minden vállalkozás számára biztosított a lehetőség egy globális közönség eléréséhez. A digitális technológiák és képességek adaptálásával a cégek növelhetik hatékonyságukat, mivel eredményesebben érhetik el a számukra megfelelő közönséget - mondta Heal Edina, a Google magyarországi vezetője.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés