hirdetés
hirdetés
hirdetés

A királyi család előtt mutathatja be tervét a budapesti startup verseny győztese

A Buckingham-palota startup versenyét először rendezik meg Magyarországon.

hirdetés

Andrew herceg, II.Erzsébet brit királynő fia a Design Terminalt bízta meg azzal a feladattal, hogy az általa alapított Pitch@Palace startup versenyt szeptemberben hazánkban rendezze meg.

Andrew York-i herceg a Pitch@Palace startup verseny 2014-es megalapítása óta aktívan hozzájárul az innovatív vállalkozások és ötletek fejlesztéséhez. A globális hálózatban nemzetközi befektetők, mentorok és az üzleti élet számos szereplője részt vesz, mely most hazánkban jelenthet kiugrási lehetőséget a fiatal magyar vállalkozók számára.

A Design Terminal partnerei, a Századvég és a KPMG segítségével a közép-európai országok között elsőként hozza tető alá a verseny magyarországi döntőjét, melynek során a legjobb 12 csapat mutatkozhat be a közönség, a hazánkba látogató York-i herceg és a brit királyi palota képviselői előtt.

A legjobb csapat díja amellett, hogy bekerülhet a nemzetközi körforgásba, egy életreszóló élmény is, hiszen a globális döntő keretén belül vállalkozását a királyi család tagjai előtt mutathatja be a St. James Palotában.

A versenyre a Pitch@Palace hivatalos oldalán lehet jelentkezni augusztus 19-ig.

A nyitókép forrása: Lorna Roberts / 123rf.com

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés