hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kantarnál is a Petőfi vezet

Visszakerültek az állami rádiók a Kantar Hoffmann Mediameter publikus eredményeibe, és már náluk is a zenés rádió az első. A digitálisra visszaszorult Class FM náluk nem mérhető.

hirdetés

Szakított korábbi gyakorlatával a Kantar Hoffmann, és a második negyedéves rádióhallgatottsági jelentésbe már az állami rádiókat is bepakolta, holott azok eddig nem fizettek a kutatás elkészítéséért.

Ők is bemérték ugyanazt, amit a rivális Inspira már két hete mutatott májusi adataiban: az analóg Class FM elhallgattatása után támadt űrben – nincs más országos zenés rádió – a Petőfi annyira meghízott, hogy lenyomta házon belüli riválisát, a Kossuthot.

Érdekes viszont, hogy míg az Inspira adatok stabil Sláger FM előnyt mutatnak Budapesten, a Kantar Hoffmann minimális különbséggel a Rádió 1-et hozta ki elsőnek.

A másik izgalmas eltérés, hogy a Nagy Class FM Anomália elkerülte a Kantar Hoffmannt, ellentétben az Inspirával, akik 300 ezres megmaradt hallgatótábort mértek az immár csak online fogható exóriásnak. (Utóbbinak az lehet az oka, hogy az erős márka miatt még simán előjön a spontán említésekben, miközben a hallgatók valójában már rég valami mást hallgatnak, feltehetően vagy a nagyjából hasonló számokat toló Petőfit, vagy a Balázsékat átörökítő Rádió 1-et.)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés