hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Juventushoz pártoltak a rádióhallgatók

Az első négy napon a Juventusra kapcsolt át a legtöbb egykori Sláger és Danubius-hallgató, de az MR2 és a Rádió1 is nyert a Danubius és a Sláger leállásán. Az újak közül a Class FM-nek sikerült valamivel jobban az indulás – állítja a Maximize és az Nrc piackutató közös felmérése.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egyelőre csak az Egyesült Királyságot érinti a változás, de a cég a többi piacra is tervezi a kiterjesztését.

Szeptember óta már a magyar gyerekek is játszhatnak az új babákkal.

A sorozat a kerek évfordulóról egy tökéletesen összerakott kamuvideóval emlékezett meg.

Megérkeztek a fotók a digitális ügynökség szülinapi zsúrjáról.

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Most nézem a hozzászólásom vége kicsit furára sikeredett :) Internet , igen igazad van. Egy másik rádiós szakmai probléma, de nem csak kis hazánkban, hogy a hallgatók
elöregednek és a fiatalok nem igazán itt keresik a zenéket leginkább. Letölt , hallgat iPOD, mp3 lejátszó és a bűvös internet itt jön be a képbe ismét. Nézzük csak
meg , melyik rádió az akinek profi web oldala van, legalább 4-5 webrádióval kiegészítve, vagy letöltési lehetőséget biztosítana??? Hát elvétve egy két vidéki
rádió ahol ezt már láttam. Országos rádió, meg most küzd még azzal mi is az internet ... Utolsó záró gondolat, ez a rádiós meccs már rég eldőlt, és a rádiók
állnak vesztésre, jön a nyakukra a web2 meg tudj isten mi nem , és ők állnak és néznek, és perelne, és kenik másokra a saját tehetetlen dühük összes veszteségét.
Ez van, de az idő halad a karaván meg áll !
#
@ribbon: fején találtad a szöget, ez még nem a végleges állapot, szerintünk is csak pillanatfelvétel, quasi a big bang után 2 nappal - viszont, ha tippelni kellene, azt
modanám, hogy inkább a net fog ebből is győztesen kijönni, mert az ottani erős mérhetőség még jobban felértékelődik, ha egy másik területen (rádió) bizonytalanság
van
#
Mielőtt elmérgesedő vitába menne mindenki a rádiók problematikájáról. Ez a kutatás egy pillanat felvétel, mert egy adott időt rögzítve von le következtetést a
rádiókról. Részemről a lényeg , hogy a két új rádió hallgatói elismerése, majd akkor lesz érdekes, amikor egy fél év elteltével a beállt műsorok hallgatóit
kérdezik meg majd. Most ez arra jó, hogy lássuk mi történik ha két új márka jelenik meg a régi helyén. ( Juventus , Rádió 1 ,soha nem lesz nyerő egy teljes országot
lefedő rádióval szemben) Nagy kérdés majd még az lesz , amikor a felszabadulni látszó Bumeráng stáb hova költözik. Itt már nagy választás nincs , mivel a Class a
pirítóst eszi . Egy másik megközelítésben pedig ne higgyük azt , hogy a most felszabaduló reklám költések automatikusan az új rádiók helyett a Juventus vagy egyéb
rádiók felé vándorolnak majd, mivel a Tv-k ára relatíve alacsony így van ott még hely helyhely .helhely.hely .melyhmegtakarított megtekarított millióknak.
#
@Imre84
Nem, természetesen nem a Juventus fizetett hirdetése, tudod, ha az lenne, akkor azt jelölnénk. "A Maximize médiaügynökség és az Nrc piackutató 600 fős reprezentatív
mintán végzett online kérdőíves felmérést azon 18-49 korúak körében, akik hetente legalább egyszer hallgatnak rádiót." Ez ennyi, nem több, nem kevesebb. Az eredmény
természetesen, mint mindig minden erdmény, megkérdőjelezhető. Ha például érvelsz, lehet vitatkozni is. :)
#
Mi ez? A Juventus fizetett hirdetése? A budapesti, regionális lefedettségű Juventus rádióra hangoltak azok is, akik Hajdúszoboszlón hallgaták a Slágert és a Danubiust? A
teljes lefedettségű Petőfire pedig kevesebben? Kik azok az egyéb rádiók, ahol a legjobbak az eredmények? Gyalázatos, hogy egy ilyen egyértelműen mutyi, szakmaiságot
nélkülöző statisztikailag értelmezhetetlen pl. 73 fős (Danubius rádió rajongó választása), cikk publikálásra került......

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés