hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Juventus Rádió ügynökséget választott a nyárra

Tenderen választott partnert nyári kampányára a Juventus Rádió. A kampány középpontjába a rádió műsorvezetőit állítják.
hirdetés

A június elején indult „A balatoni nyár hivatalos rádiója” főcímmel futó kampányára tenderen választott ügynökséget a Juventus Rádió.

A győztes a Traffic BTL lett, akik segítettek a kommunikációs stratégia kialakításában és a kreatív irányvonal kidolgozásában. A tenderen több ügynökség indult, de a versenytársakról nincs információ.

A nyár folyamán a kreatívok középpontjába a rádió műsorvezetőit állította az ügynökség, a hirdetések pedig több napilapban (Népszabadság, Blikk, Népszava), női és programmagazinokban (Glamour, Marie Claire, Cosmopolitan, Pesti Est), havilapokban jelennek meg, valamint két tévécsatornán, a Story Tv-n és a Viasaton is futnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés