hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Juventus Rádió ügynökséget választott a nyárra

Tenderen választott partnert nyári kampányára a Juventus Rádió. A kampány középpontjába a rádió műsorvezetőit állítják.
hirdetés

A június elején indult „A balatoni nyár hivatalos rádiója” főcímmel futó kampányára tenderen választott ügynökséget a Juventus Rádió.

A győztes a Traffic BTL lett, akik segítettek a kommunikációs stratégia kialakításában és a kreatív irányvonal kidolgozásában. A tenderen több ügynökség indult, de a versenytársakról nincs információ.

A nyár folyamán a kreatívok középpontjába a rádió műsorvezetőit állította az ügynökség, a hirdetések pedig több napilapban (Népszabadság, Blikk, Népszava), női és programmagazinokban (Glamour, Marie Claire, Cosmopolitan, Pesti Est), havilapokban jelennek meg, valamint két tévécsatornán, a Story Tv-n és a Viasaton is futnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés