hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldi partner a Laboratorynál

A Laboratory Ideas és a németországi központú Jung von Matt (JvM) együttműködési megállapodást írt alá.

hirdetés

A számos nemzetközi reklámszakmai díjjal elismert Jung von Matt (JvM) együttműködési megállapodást írt alá a hazai Laboratory Ideas reklámcéggel. A megállapodás hasonlóan más partneri megállapodásokhoz, többek között azt jelenti, hogy amennyiben a német cég ügyfelei a magyar piacon terjeszkednek és ügynökségi partnert keresnek, akkor azt a Laboratory kapja meg és ugyanez igaz fordítva is.

A Kreatívhoz eljuttatott közleményben Jean-Remy von Matt, a JvM alapítója így kommentálta a megállapodást: „Sokat és hosszan beszélgettem Szénássy Alexszal . Ezek eredményeként meggyőződtem róla, hogy számunkra ő a magyar reklámpiac leginspirálóbb személyisége, aki ösztönzően új impulzusokat adhat csoportunknak. Biztos vagyok benne, hogy Alexék ügynöksége, az innovatív megoldásaik és egyedi gondolkodásmódjuk új értékekkel gazdagíthatnak minket.”

Szénássy Alex pedig ezt mondta: „A kooperációnk egy egyezségen alapszik, nem pedig részesedésvásárláson, -cserén. A Laboratory ezután is 100 százalékban független ügynökség marad. Az együttműködés azt teszi lehetővé, hogy kreatív gondolataink bekapcsolódhassanak a nemzetközi vérkeringésbe, illetve működési és üzleti lehetőségeinket kiterjesszük Európára – legyen szó magyarországi ügyfélről, vagy, mint jelen esetben, egy adott kampány más régióbeli országba való »exportálásáról«. Büszke vagyok rá, hogy egy olyan fantasztikus emberrel dolgozhatok együtt, mint amilyen Jean-Remy.”

A partnerséget a JvM – bécsi irodájában székelő – kelet-közép-európai koordinátora, Max Palla kezdeményezte. A szakember egy teljes körű értékelést végzett a magyar piacon, számos reklámügynökségi vezetővel tárgyalt, a Laboratory Ideas melletti döntést pedig elsősorban az ügynökség tehetséges kreatívteljesítményével indokolta.

A hamburgi központú JvM eddig hat országban (Németország, Ausztria, Svájc, Svédország, Csehország, Szlovákia) volt jelen, ügyfelei közt olyanok sorakoznak fel, mint a Mercedes-Benz, a Vodafone, a Sixt, az Austrian Airlines vagy a Kofola. A Laboratory Ideas jelenleg a következő ügyfeleken dolgozik: Budapest Bank, Ballantine’s, Burger King, Bonafarm, Café Budapest, HBO, Hungexpo, IKEA, Metro, Unilever Baba és Volvo. 

A Kreatív szeretett volna további részleteket is megtudni az együttműködésről, de Laboratory egyelőre nem akart további információt megosztani ezzel kapcsolatban. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy év alatt 60 milliárdot költöttünk macska- és kutyaeledelre, ez 160 tonna állateledelt jelent.

Egy lány táncolja végig a várost különböző férfiakkal.

A Sirius Rádió úgy promózta a Rádió1-gyel való összekapcsolódását, hogy az NMHH még napirendre sem tűzte a kérdést.

A Google viszont összhangba hozta az uniós szabályokkal a működését.

Az országspecialisták 2018-tól már Budapestről látják el tevékenységüket. Két szakembert már ki is neveztek.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés