hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldi partner a Laboratorynál

A Laboratory Ideas és a németországi központú Jung von Matt (JvM) együttműködési megállapodást írt alá.

hirdetés

A számos nemzetközi reklámszakmai díjjal elismert Jung von Matt (JvM) együttműködési megállapodást írt alá a hazai Laboratory Ideas reklámcéggel. A megállapodás hasonlóan más partneri megállapodásokhoz, többek között azt jelenti, hogy amennyiben a német cég ügyfelei a magyar piacon terjeszkednek és ügynökségi partnert keresnek, akkor azt a Laboratory kapja meg és ugyanez igaz fordítva is.

A Kreatívhoz eljuttatott közleményben Jean-Remy von Matt, a JvM alapítója így kommentálta a megállapodást: „Sokat és hosszan beszélgettem Szénássy Alexszal . Ezek eredményeként meggyőződtem róla, hogy számunkra ő a magyar reklámpiac leginspirálóbb személyisége, aki ösztönzően új impulzusokat adhat csoportunknak. Biztos vagyok benne, hogy Alexék ügynöksége, az innovatív megoldásaik és egyedi gondolkodásmódjuk új értékekkel gazdagíthatnak minket.”

Szénássy Alex pedig ezt mondta: „A kooperációnk egy egyezségen alapszik, nem pedig részesedésvásárláson, -cserén. A Laboratory ezután is 100 százalékban független ügynökség marad. Az együttműködés azt teszi lehetővé, hogy kreatív gondolataink bekapcsolódhassanak a nemzetközi vérkeringésbe, illetve működési és üzleti lehetőségeinket kiterjesszük Európára – legyen szó magyarországi ügyfélről, vagy, mint jelen esetben, egy adott kampány más régióbeli országba való »exportálásáról«. Büszke vagyok rá, hogy egy olyan fantasztikus emberrel dolgozhatok együtt, mint amilyen Jean-Remy.”

A partnerséget a JvM – bécsi irodájában székelő – kelet-közép-európai koordinátora, Max Palla kezdeményezte. A szakember egy teljes körű értékelést végzett a magyar piacon, számos reklámügynökségi vezetővel tárgyalt, a Laboratory Ideas melletti döntést pedig elsősorban az ügynökség tehetséges kreatívteljesítményével indokolta.

A hamburgi központú JvM eddig hat országban (Németország, Ausztria, Svájc, Svédország, Csehország, Szlovákia) volt jelen, ügyfelei közt olyanok sorakoznak fel, mint a Mercedes-Benz, a Vodafone, a Sixt, az Austrian Airlines vagy a Kofola. A Laboratory Ideas jelenleg a következő ügyfeleken dolgozik: Budapest Bank, Ballantine’s, Burger King, Bonafarm, Café Budapest, HBO, Hungexpo, IKEA, Metro, Unilever Baba és Volvo. 

A Kreatív szeretett volna további részleteket is megtudni az együttműködésről, de Laboratory egyelőre nem akart további információt megosztani ezzel kapcsolatban. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés