hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldi partner a Laboratorynál

A Laboratory Ideas és a németországi központú Jung von Matt (JvM) együttműködési megállapodást írt alá.

hirdetés

A számos nemzetközi reklámszakmai díjjal elismert Jung von Matt (JvM) együttműködési megállapodást írt alá a hazai Laboratory Ideas reklámcéggel. A megállapodás hasonlóan más partneri megállapodásokhoz, többek között azt jelenti, hogy amennyiben a német cég ügyfelei a magyar piacon terjeszkednek és ügynökségi partnert keresnek, akkor azt a Laboratory kapja meg és ugyanez igaz fordítva is.

A Kreatívhoz eljuttatott közleményben Jean-Remy von Matt, a JvM alapítója így kommentálta a megállapodást: „Sokat és hosszan beszélgettem Szénássy Alexszal . Ezek eredményeként meggyőződtem róla, hogy számunkra ő a magyar reklámpiac leginspirálóbb személyisége, aki ösztönzően új impulzusokat adhat csoportunknak. Biztos vagyok benne, hogy Alexék ügynöksége, az innovatív megoldásaik és egyedi gondolkodásmódjuk új értékekkel gazdagíthatnak minket.”

Szénássy Alex pedig ezt mondta: „A kooperációnk egy egyezségen alapszik, nem pedig részesedésvásárláson, -cserén. A Laboratory ezután is 100 százalékban független ügynökség marad. Az együttműködés azt teszi lehetővé, hogy kreatív gondolataink bekapcsolódhassanak a nemzetközi vérkeringésbe, illetve működési és üzleti lehetőségeinket kiterjesszük Európára – legyen szó magyarországi ügyfélről, vagy, mint jelen esetben, egy adott kampány más régióbeli országba való »exportálásáról«. Büszke vagyok rá, hogy egy olyan fantasztikus emberrel dolgozhatok együtt, mint amilyen Jean-Remy.”

A partnerséget a JvM – bécsi irodájában székelő – kelet-közép-európai koordinátora, Max Palla kezdeményezte. A szakember egy teljes körű értékelést végzett a magyar piacon, számos reklámügynökségi vezetővel tárgyalt, a Laboratory Ideas melletti döntést pedig elsősorban az ügynökség tehetséges kreatívteljesítményével indokolta.

A hamburgi központú JvM eddig hat országban (Németország, Ausztria, Svájc, Svédország, Csehország, Szlovákia) volt jelen, ügyfelei közt olyanok sorakoznak fel, mint a Mercedes-Benz, a Vodafone, a Sixt, az Austrian Airlines vagy a Kofola. A Laboratory Ideas jelenleg a következő ügyfeleken dolgozik: Budapest Bank, Ballantine’s, Burger King, Bonafarm, Café Budapest, HBO, Hungexpo, IKEA, Metro, Unilever Baba és Volvo. 

A Kreatív szeretett volna további részleteket is megtudni az együttműködésről, de Laboratory egyelőre nem akart további információt megosztani ezzel kapcsolatban. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Árnyékszobor-performanszt készített a Föld Napjára a Deepinsight.

Jól teljesít a Sláger FM és a Music FM is az Inspira Research országos rádiós kutatása szerint.

Toót-Holló Tamás közös megegyezéssel távozik.

Meghívásos pályázaton lett a Flow PR a befutó.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés