hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldi partner a Laboratorynál

A Laboratory Ideas és a németországi központú Jung von Matt (JvM) együttműködési megállapodást írt alá.

hirdetés

A számos nemzetközi reklámszakmai díjjal elismert Jung von Matt (JvM) együttműködési megállapodást írt alá a hazai Laboratory Ideas reklámcéggel. A megállapodás hasonlóan más partneri megállapodásokhoz, többek között azt jelenti, hogy amennyiben a német cég ügyfelei a magyar piacon terjeszkednek és ügynökségi partnert keresnek, akkor azt a Laboratory kapja meg és ugyanez igaz fordítva is.

A Kreatívhoz eljuttatott közleményben Jean-Remy von Matt, a JvM alapítója így kommentálta a megállapodást: „Sokat és hosszan beszélgettem Szénássy Alexszal . Ezek eredményeként meggyőződtem róla, hogy számunkra ő a magyar reklámpiac leginspirálóbb személyisége, aki ösztönzően új impulzusokat adhat csoportunknak. Biztos vagyok benne, hogy Alexék ügynöksége, az innovatív megoldásaik és egyedi gondolkodásmódjuk új értékekkel gazdagíthatnak minket.”

Szénássy Alex pedig ezt mondta: „A kooperációnk egy egyezségen alapszik, nem pedig részesedésvásárláson, -cserén. A Laboratory ezután is 100 százalékban független ügynökség marad. Az együttműködés azt teszi lehetővé, hogy kreatív gondolataink bekapcsolódhassanak a nemzetközi vérkeringésbe, illetve működési és üzleti lehetőségeinket kiterjesszük Európára – legyen szó magyarországi ügyfélről, vagy, mint jelen esetben, egy adott kampány más régióbeli országba való »exportálásáról«. Büszke vagyok rá, hogy egy olyan fantasztikus emberrel dolgozhatok együtt, mint amilyen Jean-Remy.”

A partnerséget a JvM – bécsi irodájában székelő – kelet-közép-európai koordinátora, Max Palla kezdeményezte. A szakember egy teljes körű értékelést végzett a magyar piacon, számos reklámügynökségi vezetővel tárgyalt, a Laboratory Ideas melletti döntést pedig elsősorban az ügynökség tehetséges kreatívteljesítményével indokolta.

A hamburgi központú JvM eddig hat országban (Németország, Ausztria, Svájc, Svédország, Csehország, Szlovákia) volt jelen, ügyfelei közt olyanok sorakoznak fel, mint a Mercedes-Benz, a Vodafone, a Sixt, az Austrian Airlines vagy a Kofola. A Laboratory Ideas jelenleg a következő ügyfeleken dolgozik: Budapest Bank, Ballantine’s, Burger King, Bonafarm, Café Budapest, HBO, Hungexpo, IKEA, Metro, Unilever Baba és Volvo. 

A Kreatív szeretett volna további részleteket is megtudni az együttműködésről, de Laboratory egyelőre nem akart további információt megosztani ezzel kapcsolatban. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Thuróczy Slinn Péter art direkció kategóriában értékelte a nevezéseket.

A zeneipar az újabb technológiától várja a megváltást.

Bevételnövekedést várnak tőle.

A fesztiválrajongók szíve megszakad.

Magyar hallgató a Young Ones fináléjában.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés