hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Jobbik könnyítése a reklámadóra

Sajátos könnyítést vezetne be a reklámadóra a Jobbik parlamenti frakciója. Azon a reklámok mentesülnének a reklámadó alól, amelyek „társadalmilag hasznos világképet” sugároznak. Novák Előd, a Jobbik alelnökének példája: h egy joghurtreklám szépnek és jónak állítja be a nagycsaládos életmódot.

hirdetés

Sajátos javaslattal állt elő a Jobbik parlamenti frakciója, valamint Novák Előd, a Jobbik alelnöke a reklámadó enyhítésére. Az MTI OS-nek eljuttatott közleményükben, azt írják, hogy annyi könnyítést adnának a főként multicégeket sújtó reklámadó kapcsán, hogy a társadalmilag hasznos világképet sugárzó hirdetések mentesülnének az adó alól, például „ha egy joghurtreklám szépnek és jónak állítja be a nagycsaládos életmódot.”

A Jobbik továbbá azt írja, hogy "üdvözli a kormány belátását, de fájó, hogy csak az EU nyomására hajlandó meglépni azt, s az egymillió magyar embert képviselő Jobbik javaslatát nem fontolták meg", majd hozzáteszik, hogy szerintük "a magyar nemzet kulturális szabadságharcának része a kereskedelmi médiumok, főként a két nagy tévétársaság megregulázása".

A jobboldali ellenzéki párt úgy látja, hogy a két kereskedelmi tévé Magyarországról való kivonulása komoly eredmény volna, egyben utat nyitna a színvonalas televíziós szórakoztatás, többek közt történelmi magyar játékfilmek, sorozatok gyártása előtt, mivel szerintük ezzel nőne a közmédia nézettsége, amelynek reklámbevételei is nőnének.

Mint arról múlt héten mi is beszámoltunk, a kormány a Nemzetgazdasági Minisztériummal kidolgoztatott törvénytervezetben az 1 milliárd forintos adóalapot elérő cégeknek kellene reklámadót fizetnie, 1-5 milliárd forint között 1 százalék, 5-10 milliárd forint között 10 százalék, 10 milliárd forint fölött pedig 20 százalék a reklámadó mértéke. A tervezet alapján tehát főleg a legnagyobb médiacégek, a televíziós csatornák, például az RTL Klub és a Tv2 járhatnak rosszul az adó bevezetésével.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

hirdetés
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.