hirdetés
hirdetés
hirdetés

A HVG összevonja az online és print értékesítését

Integrált print és online értékesítési rendszert hoz létre a HVG Csoport. A szervezetet Kocsis Attila kereskedelmi és stratégiai igazgató vezeti.
hirdetés

Átalakítja az értékesítési struktúráját a HVG Csoport. Az új szervezeti felépítés szerint a print és az online felületek értékesítését összevonja a kiadócsoport.

Az integrált szervezetet a cégcsoport nemrég kinevezett kereskedelmi és stratégiai igazgatója, Kocsis Attila vezeti.

Mostantól az új értékesítési és stratégiai szervezethez tartozik az összes nyomtatott kiadvány, ezenkívül a teljes online portfólió értékesítése, az álláspiac igényeit kiszolgáló HR Center, valamint az előfizetésekkel és kiskereskedelmi árusítással foglalkozó terjesztési osztály.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!