hirdetés
hirdetés
hirdetés

A HPS-nek van a legtöbb shortlistje az OVA-n

64 nevezésből 31 jutott rövidlistára. A legtöbb nevezése a HPS-nek van, őket a Central, a Mindshare és a DAS Media követi. Díjkiosztó: július 11-én az A38-on.

hirdetés

Összesen 64 nevezés érkezett a Kreatív online videós díjára, az OVA-ra, amelyből a zsűri a kétkörös (online+személyes) értékelés során végül 31 munkát juttatott rövidlistára. A legtöbb rövidlistás nevezése a HPS-nek volt (5), az ügynökséget a Central Médiacsoport követi (4), míg a Mindshare-nek és a DAS Mediának 3-3 nevezése került döntőbe. 

A nyertesek kiléte a verseny díjátadóján derül ki, amelyet július 11-én 19 órától tartunk az A38 Kiállítóterében. A belépés mindenki számára ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött, részvételi szándékotokat ide kattintva tudjátok jelezni.   

A zsűri tagjai

Elnök: Schiwert-Takács László, az RTL Magyarország marketing- és kommunikációs igazgatója

Beke Dániel, a Comedy Central senior promo producere

Dévényi Zoltán, operatőr

Farkas Dániel, a Star Network szakmai vezetője

Fülöp István, a Kreatív szerkesztője

Gyurkovics Anna, a PPH Media fotósa

Kálmán Mátyás Mao, a 24.hu videórovat vezetője

Meggyes Krisztina, dokumentumfilmes, producer

Miki357, rendező

Négyesi Tamás, a Mediator üzletfejlesztésért felelős vezetője

Sass Dani, az Armadillo kreatívigazgatója

Schwedics Ágnes, a Starski Creative Strategy Directora

Szabó Gergely, a Ringier Axel Springer Magyarország Publishere

Varga Szilágyi Zsolt, a Post for Rent ügyvezetője

 

Következzenek tehát az éremesélyes alkotások (kategóriánként ABC-sorrendben)!

A)     SZERKESZTETT ONLINE-VIDEÓS TARTALMAK

1.       Hír / tudósítás / riport / interjú / magazinműsorok

Hana Samir Kamel Mátyás téri kifőzdéje
Pályázó: Central Médiacsoport / 24.hu

Már Flóra születésekor látták, hogy baj van, mert nem vett levegőt
Pályázó: Central Médiacsoport / 24.hu


2.      
Online sorozatok / rövidfilmek / dokumentumfilmek

HAKNI
Pályázó: Central Médiacsoport / 24.hu

KARMÁK (esélyegyenlőségi filmsorozat)
Pályázó: Északi Támpont
Társpályázó: szeretlekmagyarorszag.hu

RETOX
Pályázó: Central Médiacsoport / 24.hu

Richter Főnix Közösség
Pályázó: Merlin Communications
Társpályázó: Melvin Productions

Tisza-tavi kalandok
Pályázó: Pozitivo Digital               
Társpályázó: Ljasuk Dimitry

 

B)      MÁRKÁZOTT ONLINE-VIDEÓS TARTALMAK

1.       Klasszikus online reklámfilmek / vírusreklámok

1%
Pályázó: RELATIV Reklámügynökség

Fejezetek egy ŠKODA asszisztens életéből
Pályázó: Fastbridge

Flipesség – Ne halogass!
Pályázó: Mito

Miklósi Janka
Pályázó: HBO


3.      
Márkázott sorozat / rövidfilm

Cappy Plus – Sokat adsz hozzá
Pályázó: Rewart
Társpályázók: Noguchi Porter Novelli, MediaCom, Galcsik Győző

Milka&Oreo Dalszendvics
Pályázó: HPS Group

Richter Főnix Közösség
Pályázó: Merlin Communications
Társpályázó: Melvin Productions

Sport szelet – Legyen ki a kereked! Városi túlélők
Pályázó: HPS Experience
Társpályázó: Magyar Jeti Zrt. – 444.hu

Sunlight GastroSong
Pályázó: Mindshare
Társpályázó: TMC Management

Telekom – Hozz ki többet a MOST lehetőségeiből!
Pályázó: Smartfilm
Társpályázó: Mito

Volvo & Tilla: Új utakon
Pályázó: Mindshare
Társpályázók: Till Attila és Perjéssy Gábor


4.      
Bemutatkozó film / pr film

Kitchen Symphony – Sounds Like Fine Dining
Pályázó: E-motion Pictures

OTP Csoport – Az erő, ami hajt minket
Pályázó: Café Communications OTP Bank

Vodafone Mission 2025
Pályázó: HPS PR HUNGARY        


5.      
Márkázott influencer videók

Sheldon-e vagy?
Pályázó: HBO

 

D)     SOCIAL PLATFORMOKRA KÉSZÜLT VIDEÓS TARTALMAK

1.       Facebook

Fejezetek egy ŠKODA asszisztens életéből
Pályázó: Fastbridge

Így figyelek Rád!
Pályázó: CauseArt Platform       

Majka #mindentviszünk             
Pályázó: DAS Media
Társpályázó: Proud Hungary


2.      
Instagram

Majka #mindentviszünk             
Pályázó: DAS Media
Társpályázó: Proud Hungary


3.      
YouTube pre-roll videók

Artisjus - #kösziadalt – Dalszerzők Napja
Pályázó: Próbakő Kommunikáció
Társpályázó: 235 Productions

Majka #mindentviszünk             
Pályázó: DAS Media
Társpályázó: Proud Hungary

Milka&Oreo Dalszendvics
Pályázó: HPS Group      

Sport szelet – Legyen ki a 4 kereked!
Pályázó: HPS Experience            

Volvo & Tilla: Új utakon               
Pályázó: Mindshare
Társpályázók: Till Attila és Perjéssy Gábor

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A dollármilliárdokat kicsengető nagy globális szponzorok mindegyike kivár az Adweek körképe szerint.

"Rohadtul ideje volt", mondja a reklámkampány.

A The Guardian és testvérlapja, a The Observer két teljesen ellentétes kritikát hozott ki a friss King Krule albumról. A művész megörökítette a ritka pillanatot.

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés