hirdetés
hirdetés
hirdetés

A HPS-nek van a legtöbb shortlistje az OVA-n

64 nevezésből 31 jutott rövidlistára. A legtöbb nevezése a HPS-nek van, őket a Central, a Mindshare és a DAS Media követi. Díjkiosztó: július 11-én az A38-on.

hirdetés

Összesen 64 nevezés érkezett a Kreatív online videós díjára, az OVA-ra, amelyből a zsűri a kétkörös (online+személyes) értékelés során végül 31 munkát juttatott rövidlistára. A legtöbb rövidlistás nevezése a HPS-nek volt (5), az ügynökséget a Central Médiacsoport követi (4), míg a Mindshare-nek és a DAS Mediának 3-3 nevezése került döntőbe. 

A nyertesek kiléte a verseny díjátadóján derül ki, amelyet július 11-én 19 órától tartunk az A38 Kiállítóterében. A belépés mindenki számára ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött, részvételi szándékotokat ide kattintva tudjátok jelezni.   

A zsűri tagjai

Elnök: Schiwert-Takács László, az RTL Magyarország marketing- és kommunikációs igazgatója

Beke Dániel, a Comedy Central senior promo producere

Dévényi Zoltán, operatőr

Farkas Dániel, a Star Network szakmai vezetője

Fülöp István, a Kreatív szerkesztője

Gyurkovics Anna, a PPH Media fotósa

Kálmán Mátyás Mao, a 24.hu videórovat vezetője

Meggyes Krisztina, dokumentumfilmes, producer

Miki357, rendező

Négyesi Tamás, a Mediator üzletfejlesztésért felelős vezetője

Sass Dani, az Armadillo kreatívigazgatója

Schwedics Ágnes, a Starski Creative Strategy Directora

Szabó Gergely, a Ringier Axel Springer Magyarország Publishere

Varga Szilágyi Zsolt, a Post for Rent ügyvezetője

 

Következzenek tehát az éremesélyes alkotások (kategóriánként ABC-sorrendben)!

A)     SZERKESZTETT ONLINE-VIDEÓS TARTALMAK

1.       Hír / tudósítás / riport / interjú / magazinműsorok

Hana Samir Kamel Mátyás téri kifőzdéje
Pályázó: Central Médiacsoport / 24.hu

Már Flóra születésekor látták, hogy baj van, mert nem vett levegőt
Pályázó: Central Médiacsoport / 24.hu


2.      
Online sorozatok / rövidfilmek / dokumentumfilmek

HAKNI
Pályázó: Central Médiacsoport / 24.hu

KARMÁK (esélyegyenlőségi filmsorozat)
Pályázó: Északi Támpont
Társpályázó: szeretlekmagyarorszag.hu

RETOX
Pályázó: Central Médiacsoport / 24.hu

Richter Főnix Közösség
Pályázó: Merlin Communications
Társpályázó: Melvin Productions

Tisza-tavi kalandok
Pályázó: Pozitivo Digital               
Társpályázó: Ljasuk Dimitry

 

B)      MÁRKÁZOTT ONLINE-VIDEÓS TARTALMAK

1.       Klasszikus online reklámfilmek / vírusreklámok

1%
Pályázó: RELATIV Reklámügynökség

Fejezetek egy ŠKODA asszisztens életéből
Pályázó: Fastbridge

Flipesség – Ne halogass!
Pályázó: Mito

Miklósi Janka
Pályázó: HBO


3.      
Márkázott sorozat / rövidfilm

Cappy Plus – Sokat adsz hozzá
Pályázó: Rewart
Társpályázók: Noguchi Porter Novelli, MediaCom, Galcsik Győző

Milka&Oreo Dalszendvics
Pályázó: HPS Group

Richter Főnix Közösség
Pályázó: Merlin Communications
Társpályázó: Melvin Productions

Sport szelet – Legyen ki a kereked! Városi túlélők
Pályázó: HPS Experience
Társpályázó: Magyar Jeti Zrt. – 444.hu

Sunlight GastroSong
Pályázó: Mindshare
Társpályázó: TMC Management

Telekom – Hozz ki többet a MOST lehetőségeiből!
Pályázó: Smartfilm
Társpályázó: Mito

Volvo & Tilla: Új utakon
Pályázó: Mindshare
Társpályázók: Till Attila és Perjéssy Gábor


4.      
Bemutatkozó film / pr film

Kitchen Symphony – Sounds Like Fine Dining
Pályázó: E-motion Pictures

OTP Csoport – Az erő, ami hajt minket
Pályázó: Café Communications OTP Bank

Vodafone Mission 2025
Pályázó: HPS PR HUNGARY        


5.      
Márkázott influencer videók

Sheldon-e vagy?
Pályázó: HBO

 

D)     SOCIAL PLATFORMOKRA KÉSZÜLT VIDEÓS TARTALMAK

1.       Facebook

Fejezetek egy ŠKODA asszisztens életéből
Pályázó: Fastbridge

Így figyelek Rád!
Pályázó: CauseArt Platform       

Majka #mindentviszünk             
Pályázó: DAS Media
Társpályázó: Proud Hungary


2.      
Instagram

Majka #mindentviszünk             
Pályázó: DAS Media
Társpályázó: Proud Hungary


3.      
YouTube pre-roll videók

Artisjus - #kösziadalt – Dalszerzők Napja
Pályázó: Próbakő Kommunikáció
Társpályázó: 235 Productions

Majka #mindentviszünk             
Pályázó: DAS Media
Társpályázó: Proud Hungary

Milka&Oreo Dalszendvics
Pályázó: HPS Group      

Sport szelet – Legyen ki a 4 kereked!
Pályázó: HPS Experience            

Volvo & Tilla: Új utakon               
Pályázó: Mindshare
Társpályázók: Till Attila és Perjéssy Gábor

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés