hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Hősök Tere Kezdeményezés nyerte a Playboy Hero közönségszavazását

Közel másfél millió forint gyűlt össze az öt résztvevő szervezet részére.

hirdetés

A férfimagazin Playboy Hero elnevezésű kampányának célja, hogy fontos társadalmi ügyekre hívja fel a figyelmet, valamint olyan férfi és női példaképeket mutasson be, akiknek szakmai sikereik mellett fontos a társadalmi felelősségvállalás is - írják a közleményben.

A Playboy Hero jótékonysági kampányhoz idén is hírességek és üzletemberek csatlakoztak, idei év újdonsága volt, hogy nem csak férfiak képviseltek egy-egy jó ügyet. Lilu és Csillik Timur az Eszter Alapítvány munkájára hívták fel a figyelmet, Szabó Simon pedig Balogh Péterrel együtt népszerűsítette a Hősök Tere Kezdeményezést. Barabás Évi és Vardanjan Tigran az SOS Gyermekfalvak Alapítványt mutatta be, míg Görög Zita Kutvölgyi Pállal alkotott párt, hogy megmutassák a Mosoly Alapítvány tevékenységének fontosságát. Harsányi Levente és Lobenwein Norbert pedig az #angyalvagy program mellé álltak.

A Playboy Hero szombati jótékonysági gálavacsorán kihirdették a közönségszavazás nyertesét, amely az esélyegyenlőségért és a sztereotípiák leküzdéséért dolgozó Hősök Tere Kezdeményezés lett, valamint átadták a Mazda másfél millió forintos különdíját is, a 400 gyermeknek otthont adó SOS Gyermekfalvak Alapítványnak.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés