hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legrosszabbkor, a horvát-angol második félidejében omlott össze a Youtube TV

Később, még pont időben helyreállt a rendszer, de azért így is ment a szitkozódás.

hirdetés

A tévécsatornák adását streamelő szolgáltatás, az Amerikában 750 ezer előfizetővel rendelkező Youtube TV épp a az egyik legnagyobb érdeklődésű sportesemény, a Horvátország-Anglia második félidejében szállt el. A Youtube Tv előfizetői  a Fox Sports adásához is hozzáférhetnek, ahol a foci vb mérkőzéseit is közvetítik az USA-ban - írja a Deadline.

 

A renkdívül izgalmas meccs nézői, akik havonta 40 dollárt fizetnek a szolgáltatásért, rengeteg dühös üzenettel reagáltak a Google tulajdonában lévő felület összeomlására. Később azonban, még a végül hosszabbításba torkolló mérkőzés vége előtt helyreállt a rendszer, így a Youtube Tv sűrű bocsánatkérések mellett a Twitteren jelentette be az örömhírt előfizetőinek.

 

A nyitókép forrása: FIFA Tv / Youtube

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés