A hobbifotósokat célozták be a lámpaként világító kártyalapokkal

Egy kameratartozékokat gyártó skót cégnek a legújabb projektje az a mobilra csatlakoztatható pillesúlyú fénypanel, amellyel bárki, bárhol elkészítheti fotós portfólióját vagy kisvideóját úgy, hogy közben a legoptimálisabb fényviszonyokat teremti meg hozzá. 

A hobbifotósok és -filmesek között akár jól ismert név is lehet az a glasgow-i Blind Spot Gear cég, amely hatéves fennállása óta minden innovatívabb megoldásnak számító kamerafelszerelésére egy-egy Kickstarter-kampányt épített. Legutóbb például épp a hatodikat indította el legújabb találmányára, az apró, rugalmas, karcsú lámpatestre, amely egyetlen mozdulattal mobilra és fényképezőgépre is felcsíptethető.

Crack Light valójában egy olyan, apró LED-ekkel felszerelt vékony kártyalap, amely 6000 Kelvin színhőmérsékletű izzókból áll, és amelyet még tavaly a dél-koreai Profound céggel közösen fejlesztettek le. A panel mindössze 19 grammot nyom, tetszés szerint hajlítgatható és USB-vel a telefonra csatlakoztatható.

Önmagában és készletben is kapható, vagyis tartozik hozzá egy rögzítésre szolgáló, mobilra szerelhető sín, és egy fényerőszabályzó, amellyel a különböző fényviszonyoknak megfelelően filmezés vagy fotózás közben egyszerű görgetéssel élénkíthetjük vagy tompíthatjuk a kártyalámpánk fényerejét.

A projekt gazdái szerint bármilyen helyzetben képes jól fotózható világossságot teremteni, de legfőképp a természetet dokumentálni szeretők és az esti városnézős videózásaik közben a vloggerek fogják igazán szeretni – különösen szitáló esőben, a Crack Light ugyanis vízálló. De persze a kocsiban a keresőlámpa pótlására vagy kiegészítésére is ugyanúgy használható.

Jelenleg a lámpához 40, a teljes szetthez 75 dollárért lehet hozzájutni, a közösségi finanszírozós kampányukban már a négyszerese is összegyűlt a fejlesztők által kért összegnek. Ősztől azonban a kártyát és a fényerőszabályzót együtt, csomagban 105 dollárért (~30 ezer forintért) tervezik piacra vezetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.