A hobbifotósokat célozták be a lámpaként világító kártyalapokkal

Egy kameratartozékokat gyártó skót cégnek a legújabb projektje az a mobilra csatlakoztatható pillesúlyú fénypanel, amellyel bárki, bárhol elkészítheti fotós portfólióját vagy kisvideóját úgy, hogy közben a legoptimálisabb fényviszonyokat teremti meg hozzá. 

A hobbifotósok és -filmesek között akár jól ismert név is lehet az a glasgow-i Blind Spot Gear cég, amely hatéves fennállása óta minden innovatívabb megoldásnak számító kamerafelszerelésére egy-egy Kickstarter-kampányt épített. Legutóbb például épp a hatodikat indította el legújabb találmányára, az apró, rugalmas, karcsú lámpatestre, amely egyetlen mozdulattal mobilra és fényképezőgépre is felcsíptethető.

Crack Light valójában egy olyan, apró LED-ekkel felszerelt vékony kártyalap, amely 6000 Kelvin színhőmérsékletű izzókból áll, és amelyet még tavaly a dél-koreai Profound céggel közösen fejlesztettek le. A panel mindössze 19 grammot nyom, tetszés szerint hajlítgatható és USB-vel a telefonra csatlakoztatható.

Önmagában és készletben is kapható, vagyis tartozik hozzá egy rögzítésre szolgáló, mobilra szerelhető sín, és egy fényerőszabályzó, amellyel a különböző fényviszonyoknak megfelelően filmezés vagy fotózás közben egyszerű görgetéssel élénkíthetjük vagy tompíthatjuk a kártyalámpánk fényerejét.

A projekt gazdái szerint bármilyen helyzetben képes jól fotózható világossságot teremteni, de legfőképp a természetet dokumentálni szeretők és az esti városnézős videózásaik közben a vloggerek fogják igazán szeretni – különösen szitáló esőben, a Crack Light ugyanis vízálló. De persze a kocsiban a keresőlámpa pótlására vagy kiegészítésére is ugyanúgy használható.

Jelenleg a lámpához 40, a teljes szetthez 75 dollárért lehet hozzájutni, a közösségi finanszírozós kampányukban már a négyszerese is összegyűlt a fejlesztők által kért összegnek. Ősztől azonban a kártyát és a fényerőszabályzót együtt, csomagban 105 dollárért (~30 ezer forintért) tervezik piacra vezetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók