hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hitelfelvételről jelenik meg egy kiadvány

Hitelek címmel egy ingyenes tájékoztató kiadványt jelentet meg három gazdasági szervezet. A téma aktualitása, hogy idén több lényeges szabály is megváltozott a témában.
hirdetés

90 ezer példányban jelenik meg az a tájékoztató füzet, melynek fókuszában a körültekintő hitelfelvétel áll. A kiadvány megjelenését a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), a Magyar Nemzeti Bank (MNB) és a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) támogatta.

A téma aktualitását az adja, hogy idén a hitelfelvételhez kapcsolódóan több lényeges szabály is megváltozott. A változások célja a lakosság túlzott eladósodásának megakadályozása, a kockázatok mérséklése.

A kiadvány sorra veszi, hogy milyen szempontok alapján érdemes választani a különböző hitelek között, de szól a banki magatartási kódexről is.

A GVH, az MNB és a PSZÁF 2009 elején kötött együttműködési megállapodást a lakosság pénzügyi kultúrája fejlesztéséért. Ennek keretében jelent meg tavaly a pénzügyi szolgáltatásokat bemutató Pénziránytű tájékoztató füzet, valamint a takarékossági világnapra időzített Megtakarítások című tematikus kiadvány is.

A mostani, Hitelek című kiadvány az Est lapok megszokott terjesztési helyszínein ingyenesen érhető el Budapesten és a nagyobb vidéki városokban, de letölthető a három intézmény honlapjáról is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés