hirdetés
hirdetés
hirdetés

A híres Volkswagen-kampányról jelenik meg könyv magyarul

A Reklámtörténet-sorozat keretében jön Dominik Imseng műve, amely a Bogár-kampányon keresztül mesél a reklámvilág kreatív forradalmáról.

hirdetés

November 8-án újabb kötettel jelentkezik Kovács Levente kreatívigazgató (White Rabbit) és Berta László kreatív stratéga (Publicis Group) online szakmai fóruma, a Reklámtörténet. A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit című könyv Dominik Imseng Ugly is Only Skin-Deep művének a fordítása. A Reklámtörténet Könyvek sorozatban jelent meg korábban Howard Gossage munkásságát feldolgozó mű (Steve Harrison munkája), illetve Bob Hoffmann Marsbéli marketing című könyve.

"1959-ben William Bernbach vezetésével a New York-i DDB reklámügynökség megalkotott egy reklámkampányt, ami több mint 15 éven át népszerűsített egy kicsi, ronda, de roppant gazdaságos, költséghatékony és karakteres autót. A VW számára készített sajtóhirdetések nem csupán hatékonyan értékesítették a Bogarat, de újfajta reklámfelfogásnak is a hírnökei voltak. Elindították a reklámvilág "kreatívforradalmát". A VW Bogár hirdetései ugyanis bebizonyították: lehet okos, őszinte és humoros, a fogyasztót tiszteletben tartó reklámokkal kommunikálni – és ezzel a felfogással jó másfél évtizedre meghatározták a reklám- és marketingkommunikáció világát" - olvasható a könyv leírásában. Az egyik első ilyen hirdetés, a Think Small reklámszlogennel futó kampány lett egyébként az Advertising Age évszázados top 100-as listáján az első helyezett.

A könyv szerzője, Dominik Imseng interjúkat készített a korszak számos reklám- és marketingszakemberével, többek között megszólal Carl H. Hahn is, aki a Volkswagen amerikai leányvállalatának vezérigazgatója volt 1959-től 1964-ig.

"Dominik Imseng könyve igazi kordokumentum és kultúrtörténeti csemege. Szórakoztatóan és olvasmányosan idézi fel a 60-as évek világát; a VW-bogár megszületésének, amerikai piacra bevezetésének és népszerűségének történetét; felvillantja a korszak társadalmi, kulturális jelenségeit, és rengeteg eredeti, ritkán látott Bogár-sajtóhirdetés képével illusztrálja a kicsi kocsi amerikai diadalútját" - írja az ismertető. Lent látható a borítója.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés