hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hideg ellenére is mozgósít kampányfilmjében a Momentum

Gyors vágásokkal, divatos fiatalokkal, telekocsival, korai keléssel és lakóteleppel kampányol a párt.

hirdetés

Lendületes filmmel indítja kampányát a Momentum. A rendelkezésre álló tévés megjelenések mellett főleg online, social és utcai felületeken lesznek láthatók a politikai hirdetések, írja közleményében a párt. Hagyományos outdoor hirdetésük nem lesz, bicilightokon és teherautókon jelenik majd meg az utcai kampány.

A videó egyértelműen mozgósít, határon átívelő akciókra, közösségi szervezkedésre, utcai aktivitásra, munkára és korán kelésre ösztönöz, mindezt gyors vágásokkal, ritmikus és sodró zenével, széparcú huszonévesekkel és lakóteleppel, EU-lobogóval és zászlós hazafival nyomatékosítja.

A Momentum szerint a kampányuk visszatérő eleme a remény lesz, azaz az apátiából való kizökkentés, emellett a cselekvésre fektetik a hangsúlyt, és - mint írják - a "Momentum-generációhoz tartozik ma már minden harmadik munkavállaló Magyarországon, akik ahhoz vannak szokva, hogy ha megnyomnak egy gombot az okostelefonjukon akkor az nem megígéri, hogy majd működni fog, hanem működik. Ha mégse, akkor lecserélik."

A párt saját információs platformot hoz létre külföldön élő magyaroknak, illetve telekocsi platformot is indít nekik a mozgósításukat és a szavazásukat segítendő.

"A kampányra létrehoztunk egy belsős csapatot, ha úgy tetszik in-house ügynökséget, ami Momentum tagokból és szimpatizánsokból áll, akik közül többen is kommunikációs és reklámszakemberek. Ők mind önkéntesként, a főállású munkájuk mellett dolgoztak ezen a kampányon" - írják.

A kampányfilmet Praznoczy Sébastien rendezte, lent lehet megnézni, előbb az online, aztán a valamivel rövidebb tévés verziót. A többi ellenzéki párt kampányfilmjeiről ebben a cikkben írtunk.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés