hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hideg ellenére is mozgósít kampányfilmjében a Momentum

Gyors vágásokkal, divatos fiatalokkal, telekocsival, korai keléssel és lakóteleppel kampányol a párt.

hirdetés

Lendületes filmmel indítja kampányát a Momentum. A rendelkezésre álló tévés megjelenések mellett főleg online, social és utcai felületeken lesznek láthatók a politikai hirdetések, írja közleményében a párt. Hagyományos outdoor hirdetésük nem lesz, bicilightokon és teherautókon jelenik majd meg az utcai kampány.

A videó egyértelműen mozgósít, határon átívelő akciókra, közösségi szervezkedésre, utcai aktivitásra, munkára és korán kelésre ösztönöz, mindezt gyors vágásokkal, ritmikus és sodró zenével, széparcú huszonévesekkel és lakóteleppel, EU-lobogóval és zászlós hazafival nyomatékosítja.

A Momentum szerint a kampányuk visszatérő eleme a remény lesz, azaz az apátiából való kizökkentés, emellett a cselekvésre fektetik a hangsúlyt, és - mint írják - a "Momentum-generációhoz tartozik ma már minden harmadik munkavállaló Magyarországon, akik ahhoz vannak szokva, hogy ha megnyomnak egy gombot az okostelefonjukon akkor az nem megígéri, hogy majd működni fog, hanem működik. Ha mégse, akkor lecserélik."

A párt saját információs platformot hoz létre külföldön élő magyaroknak, illetve telekocsi platformot is indít nekik a mozgósításukat és a szavazásukat segítendő.

"A kampányra létrehoztunk egy belsős csapatot, ha úgy tetszik in-house ügynökséget, ami Momentum tagokból és szimpatizánsokból áll, akik közül többen is kommunikációs és reklámszakemberek. Ők mind önkéntesként, a főállású munkájuk mellett dolgoztak ezen a kampányon" - írják.

A kampányfilmet Praznoczy Sébastien rendezte, lent lehet megnézni, előbb az online, aztán a valamivel rövidebb tévés verziót. A többi ellenzéki párt kampányfilmjeiről ebben a cikkben írtunk.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés