hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hideg ellenére is mozgósít kampányfilmjében a Momentum

Gyors vágásokkal, divatos fiatalokkal, telekocsival, korai keléssel és lakóteleppel kampányol a párt.

hirdetés

Lendületes filmmel indítja kampányát a Momentum. A rendelkezésre álló tévés megjelenések mellett főleg online, social és utcai felületeken lesznek láthatók a politikai hirdetések, írja közleményében a párt. Hagyományos outdoor hirdetésük nem lesz, bicilightokon és teherautókon jelenik majd meg az utcai kampány.

A videó egyértelműen mozgósít, határon átívelő akciókra, közösségi szervezkedésre, utcai aktivitásra, munkára és korán kelésre ösztönöz, mindezt gyors vágásokkal, ritmikus és sodró zenével, széparcú huszonévesekkel és lakóteleppel, EU-lobogóval és zászlós hazafival nyomatékosítja.

A Momentum szerint a kampányuk visszatérő eleme a remény lesz, azaz az apátiából való kizökkentés, emellett a cselekvésre fektetik a hangsúlyt, és - mint írják - a "Momentum-generációhoz tartozik ma már minden harmadik munkavállaló Magyarországon, akik ahhoz vannak szokva, hogy ha megnyomnak egy gombot az okostelefonjukon akkor az nem megígéri, hogy majd működni fog, hanem működik. Ha mégse, akkor lecserélik."

A párt saját információs platformot hoz létre külföldön élő magyaroknak, illetve telekocsi platformot is indít nekik a mozgósításukat és a szavazásukat segítendő.

"A kampányra létrehoztunk egy belsős csapatot, ha úgy tetszik in-house ügynökséget, ami Momentum tagokból és szimpatizánsokból áll, akik közül többen is kommunikációs és reklámszakemberek. Ők mind önkéntesként, a főállású munkájuk mellett dolgoztak ezen a kampányon" - írják.

A kampányfilmet Praznoczy Sébastien rendezte, lent lehet megnézni, előbb az online, aztán a valamivel rövidebb tévés verziót. A többi ellenzéki párt kampányfilmjeiről ebben a cikkben írtunk.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A szeptember 15-17. között megrendezett fesztivál streamjeit ingyenesen lehet majd követni.

Lajkó Dániel a médiaszolgáltatások fejlesztéséért felel.

A  pick-upok nagyon kelendőek Amerikában, de a Cybertruck esetében nem végeztek semmilyen fogyasztói felmérést, hogy volna-e rá igény. 

Korrupció, féltve őrzött monopol-helyzet - többek között ezzel vádolja Kjersti Flaa a Hollywoodban élő külföldi újságírókat tömörítő szervezetet.

A szerencséseknek érkezik az egyedi dizájnnal ellátott ülőhely.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés