hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hideg ellenére is mozgósít kampányfilmjében a Momentum

Gyors vágásokkal, divatos fiatalokkal, telekocsival, korai keléssel és lakóteleppel kampányol a párt.

hirdetés

Lendületes filmmel indítja kampányát a Momentum. A rendelkezésre álló tévés megjelenések mellett főleg online, social és utcai felületeken lesznek láthatók a politikai hirdetések, írja közleményében a párt. Hagyományos outdoor hirdetésük nem lesz, bicilightokon és teherautókon jelenik majd meg az utcai kampány.

A videó egyértelműen mozgósít, határon átívelő akciókra, közösségi szervezkedésre, utcai aktivitásra, munkára és korán kelésre ösztönöz, mindezt gyors vágásokkal, ritmikus és sodró zenével, széparcú huszonévesekkel és lakóteleppel, EU-lobogóval és zászlós hazafival nyomatékosítja.

A Momentum szerint a kampányuk visszatérő eleme a remény lesz, azaz az apátiából való kizökkentés, emellett a cselekvésre fektetik a hangsúlyt, és - mint írják - a "Momentum-generációhoz tartozik ma már minden harmadik munkavállaló Magyarországon, akik ahhoz vannak szokva, hogy ha megnyomnak egy gombot az okostelefonjukon akkor az nem megígéri, hogy majd működni fog, hanem működik. Ha mégse, akkor lecserélik."

A párt saját információs platformot hoz létre külföldön élő magyaroknak, illetve telekocsi platformot is indít nekik a mozgósításukat és a szavazásukat segítendő.

"A kampányra létrehoztunk egy belsős csapatot, ha úgy tetszik in-house ügynökséget, ami Momentum tagokból és szimpatizánsokból áll, akik közül többen is kommunikációs és reklámszakemberek. Ők mind önkéntesként, a főállású munkájuk mellett dolgoztak ezen a kampányon" - írják.

A kampányfilmet Praznoczy Sébastien rendezte, lent lehet megnézni, előbb az online, aztán a valamivel rövidebb tévés verziót. A többi ellenzéki párt kampányfilmjeiről ebben a cikkben írtunk.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés