hirdetés

A Hello Wood a szeptemberi Kreatív címlapján

Plusz divat és innováció, a kőbányai magyar-kínai Wink sztorija, Google Brain és ATV-interjú. Itt a tartalom és a lelőhelyek!

hirdetés

Hol keresd a lapot? Újságárusok listája a cikk végén!

A Szigettől Budapest kellős közepéig mindenhol látható installációi révén közismert és egyre népszerűbb nemzetközi építésztáborokat szervező Hello Wood a Kreatív szeptemberi számának címlapsztorija. Nem csak meglátogattuk őket vidéki bázisukon és elmeséljük az idáig vezető útjukat, de az előttük álló szervezeti-céges kihívásokról is sokat beszélgettünk.

Fókusztémánkban a divatvilág különböző pontjain történő kurrens innovációkban merültünk el. Írunk a jövő sportruháiról, a digitális (okos/elektronikus) divatról, a csak online jelen levő divatmárkákról és -áruházakról és a smink influencerek zavarba ejtően csodálatos világáról.

És megírtuk a Magyarországra költözött kínai apuka által grundolt Wink sztoriját: az alapító fia hipszter kollaborátorokkal dolgozó trendi márkát akar faragni a piacos sportcipők örökségéből anélkül, hogy elengednék a múltat. Egy remek történet, ami teljes egészében Kőbányán játszódik.

A Csőben Németh Szilárddal, az ATV hírigazgatóból frissen társ-vezérigazgatóvá kinevezett vezetőjével interjúztunk, a nyomtatott magazinkészítés sajátosságaiból adódóan még D. B. E., azaz a Demcsák-balhé előtt. Annak a két kérdésnek, ami a műsorvezetőről szól, egyedi optikát adnak az azóta történtek, a többi húsz kérdés és válasz a csatorna terveiről pedig mit sem vesztett frissességéből.

Írunk külföldön evős appokról, új rovatunkban a nyomtatott és az online befogadás neurológiai különbségeiről, a nemcsak álruhákat, de ál-életeket is felöltő újságíróról, Günter Wallraffról. Egy másik új rovatban, az Interaktívban adatról és privacyről filozofálunk egy tanulmány mentén, Nádori Péter pedig a magyar médiaipar machinációiról elmélkedik közel-történeti kontextusban.

A reklámügynökségek közül a Café Communications, a pr ügynökségek közül a Sakkom mutatkozik be. Interjúztunk Greg Corradóval, a Google Brain projekt vezetőjével, Balázs Ádámmal, az új szezonnal érkező HBO-s Terápia és még számos magyar és hollywoodi alkotás zeneszerzőjével, Révész Bálinttal, egy Londonban végzett és különös utakat járó fiatal doku-rendezővel és közös erővel értelmezzük Török Tünde és Szendrő Veronika Dohány utcai digitális galériáját.

A Kreatív magazint itt tudod megrendelni vagy előfizetni, és az alanti újságosoknál találod meg 1290 forintért!


Keresd az újságárusoknál!

Néha ezt szó szerint kell érteni, mert a Kreatív annyira értékes és szép, hogy néhány újságos a testével óvja. Az alanti Relay és Inmedio üzletekben biztosan van Kreatív, ha nem látod, kérd a pénztárostól!

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!