hirdetés
hirdetés
hirdetés

A HD Group nyerte a legtöbb nyalókát

Huszonhárom különdíj és tizenkilenc helyezés talált gazdára az idei Arany LolliPOP reklámversenyen, ebből öt első helyezett született. Hoszteszpromóciók, POS-ek, rendezvények és sok más kreatív btl-megoldás következik.

Huszonhárom különdíj és tizenkilenc helyezés talált gazdára az idei Arany LolliPOP reklámversenyen, ebből öt első helyezett született. Hoszteszpromóciók, POS-ek, rendezvények és sok más kreatív btl-megoldás következik.
hirdetés

Kedd este az Ötkertben vehették át az elismeréseket azok az ügynökségek és hirdetők, akiknek a munkáját díjjal jutalmazta a Kreatív Csoport szervezésében zajló Arany LolliPOP reklámverseny zsűrije.

A versenyre 53 nevező 116 munkát küldött be, a döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. Az Év Reklámügynöksége a HD Group lett, mely két második és egy első helyezést ért el a megmérettetésen.

A zsűrit Baráth Károly, a Magyar Reklámszövetség Ambient Media Tagozatának elnöke, Laber Zsuzsa, a Spar Magyarország kommunikációs vezetője, Szende Attila, a Coca-Cola marketingaktivációs menedzsere és Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője alkotta, a zsűri elnöke Rókusfalvy Gábor, a MAKSZ Btl-szekciójának elnöke volt.

 

B2B promóció kategória

– dolgozói rendezvény alkategória

1. helyezés
Pályamű címe: ING Biztosító sales konferencia
Pályázó: Nexus Kommunikációs Ügynökség

 

2. helyezés
Pályamű címe: Magyar Telekom Évindító
Pályázó: HD Group

 

3. helyezés
Pályamű címe: Erste Rock Fest - 20. születésnapi party
Pályázó: Nexus Kommunikációs Ügynökség

 

 

– publishing kiadvány alkategória

1. helyezést a zsűri nem osztott ki.

2. helyezés
Pályamű címe: A fenntartható bolygó
Pályázó: Progressive Studio

 

3. helyezés
Pályamű címe: Összhangban a természettel
Pályázó: Saxon
Társpályázó: Robert Bosch

 

 

– ügyfélparty alkategória

Ebben a kategóriában a zsűri nem osztott helyezést.

Ebben a kategóriában döntőbe jutott:

Pályamű címe: The Pacific Day
Pályázó: HBO Holding
Társpályázó: Akció Event

 

 

BTL-alapú komplex (integrált) kampány kategória

1. helyezés
Pályamű címe: Avon Gyerekbolygó
Pályázó: Artificial Group

 

2. helyezés
Pályamű címe: Start és Start plusz kampány
Pályázó: HD Group

 

3. helyezés
Pályamű címe: Rauch Ice T feketebárány
Pályázó: Rauch Hungária
Társpályázó: Grey Worldwide Hungary

 

Ebben a kategóriában döntőbe jutottak:

Pályamű címe: Borsodi Zenei Fesztiválok
Pályázó: Up Hungary

Pályamű címe: Keltsd életre a világod
Pályázó: Mediaedge:cia
Társpályázó: Kirowski és Pixman Media

Pályamű címe: Nagyszerű innovációk nőknek kiállítás
Pályázó: Saatchi & Saatchi

Pályamű címe: Sony Ericson Call box rendezvény
Pályázó: Saatchi & Saatchi

Pályamű címe: Soproni Nagy Felhajtás Promóció
Pályázó: Heineken Hungária

 

 

Egyéb speciális BTL aktivitás kategória

Ebben a kategóriában a zsűri nem osztott helyezést.

Ebben a kategóriában döntőbe jutottak:

– fényreklámok alkategória

Pályamű címe: Vodafone - Vízilabda
Pro-Q Kft.

 

– járműdekoráció alkategória

Pályamű címe: Fesztiválbusz - Fesztiválok Éve 2010
Pályázó: Activity Group
Társpályázó: Magyar Turizmus

Pályamű címe: Varázslatos iskolabusz
Pályázó: Chello Central Europe

Pályamű címe: Vatera Ambient London Cab
Pályázó: Blue Vision
Társpályázó: Portland Közterületi Reklámügynökség

 

– egyéb alkategória

Pályamű címe: Heineken UCL Center
Pályázó: Heineken Hungária

 

 

Események kategória

Ebben a kategóriában a zsűri nem osztott helyezést.

Ebben a kategóriában döntőbe jutottak:

– gerilla event alkategória

Pályamű címe: Elektromobil 2010 verseny beharangozó gerilla akció, avagy Szujó Zoltán rendőrnek állt?
Pályázó: Robert Bosch

 

– partik/koncertek alkategória

Pályamű címe: Trilak Fashion Show
Pályázó: HPS Experience

 

 

POS anyagok kategória

– akciós és tartós displayek, speciális POS (összevont alkategória)

1. helyezés
Pályamű címe: Egyenesen a kemencéből
Pályázó: D'Arcy Avenue Reklámügynökség

 

2. helyezés
Pályamű címe: Lazurán Fa display
Pályázó: Malibu

 

3. helyezés
Pályamű címe: A varázslat lenyűgöz
Pályázó: Flyvision

 

Ebben a kategóriában döntőbe jutottak:

Pályamű címe: L'Oreal Paris állvány
Pályázó: IS Innovative Solutions

Pályamű címe: Maybelline Falsies plexi display
Pályázó: IS Innovative Solutions

 

 

– installációk alkategória

1. és 2. helyezést a zsűri nem osztott ki.

3. helyezés (megosztott)
Pályamű címe: Heineken Napozó Stég
Pályázó: We Love Kreatív

 

3. helyezés (megosztott)
Pályamű címe: Rézangyal Art Collection
Pályázó: Rézangyal

 

Ebben a kategóriában döntőbe jutott:

Pályamű címe: Legrand - Céliane Installáció
Pályázó: RagazzArt
Társpályázó: Orange Cube

 

 

Promóciók támogatása kategória

– hűségprogramok, nyereményjátékok, pontgyűjtő akciók (összevont alkategória)

1. helyezést a zsűri nem osztott ki.

2. helyezés
Pályamű címe: Minden 10. vásáró nyer
Pályázó: Lowe GGK

 

3. helyezés (megosztott)
Pályamű címe: LoveSexDurex loyalty promóció
Pályázó: Progressive Studio

 

3. helyezés (megosztott)
Pályamű címe: Tavaszi illatvarázs
Pályázó: Café Connection

 

 

 

– online alkategória

1. helyezés
Pályamű címe: Az Év Navigációs Hangja
Pályázó: HD Group

 

2. és 3. helyezést a zsűri nem osztott ki.

Ebben a kategóriában döntőbe jutottak:

Pályamű címe: Állj a Sör Végére
Pályázó: Greenroom Communication
Társpályázó: Up Hungary

Pályamű címe: Jó reggelt tehén!
Pályázó: Carnation

Pályamű címe: Szívóerő
Pályázó: Prohome 2010

Pályamű címe: TUC banner
Pályázó: DraftFCB

 

– PR alkategória

Ebben a kategóriában a zsűri nem osztott helyezést.

Ebben a kategóriában döntőbe jutottak:

Pályamű címe: Pedigree Örökbefogadási Program 2010-es kampány
Pályázó: Hill and Knowlton Hungary

 

 

Termékbemutatók kategória

– hoszteszpromóciók alkategória

1. helyezés
Pályamű címe: Axe Rise Up kampány - Axe fürdetéses promóció
Pályázó: We Love Kreatív

 

2. helyezés
Pályamű címe: Pringles Bár
Pályázó: Rafinanz Service

 

3. helyezést a zsűri nem osztott ki.

Ebben a kategóriában döntőbe jutottak:

Pályamű címe: Nativa irodai promóció
Pályázó: Rauch Hungária
Társpályázó: Grey és a Spice BTL 

Pályamű címe: Reggeli csomag sampling
Pályázó: Lauritzen Instore

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés