hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hatalom nem vicces: Judd Apatow a Kreatívnak

Nincsen nála nagyobb vígjátékkirály Hollywoodban, A 40 éves szűztől a Koszorúslányokon át a Kész katasztrófáig az elmúlt tíz év szinte minden nagy vígjátéksikeréhez köze volt, hol íróként, hol producerként, hol rendezőként, hol pedig mindhárom minőségben. A stand up-osból lett hollywoodi hatalmasság élen jár az ifjú tehetségek felkarolásában is, Lena Dunham Csajok című tévésorozata sem készülhetett volna el aktív produceri közreműködése nélkül. Az HBO-n futó sorozat utolsó évada apropóján beszélgettünk Judd Apatow-val New Yorkban. Az interjú eredetileg tavasszal jelent meg a nyomtatott Kreatív magazinban.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Köves Gábor
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A 24.hu szerint a Médiatanács kiszórta a Class FM-et a rádiós pályázatból, Andy Vajna partnere egyedül maradt állva.

Azt mondják, nem terjesztik ki globálisan, de néhányan így is kongatják a vészharangot.

A Hornbach magasra tette a hipsterlécet. Úgy a 150 eurós árpont környékére.

Egy brit biztosító ötletesen mutatja be az online veszélyeket.

Bezzeg a becsületes magyarok meg elvándorolnak.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Egy random alt right trollba a 4chan-en több önkritika és realitásérzék szorult, mint ebbe a fingszagúan belterjes, komikus hollywoodi elitbe. (A humorérzékről nem is
beszélve.)

Az ügyesen brandelt, egyetlen franciaágyas szoba és recepció a Minipoliszban található.

Hogy mit jelent pontosan ez a szó, azt is elmesélik.

Egy év alatt 60 milliárdot költöttünk macska- és kutyaeledelre, ez 160 tonna állateledelt jelent.

Egy lány táncolja végig a várost különböző férfiakkal.

A Sirius Rádió úgy promózta a Rádió1-gyel való összekapcsolódását, hogy az NMHH még napirendre sem tűzte a kérdést.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés