hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hatalom nem vicces: Judd Apatow a Kreatívnak

Nincsen nála nagyobb vígjátékkirály Hollywoodban, A 40 éves szűztől a Koszorúslányokon át a Kész katasztrófáig az elmúlt tíz év szinte minden nagy vígjátéksikeréhez köze volt, hol íróként, hol producerként, hol rendezőként, hol pedig mindhárom minőségben. A stand up-osból lett hollywoodi hatalmasság élen jár az ifjú tehetségek felkarolásában is, Lena Dunham Csajok című tévésorozata sem készülhetett volna el aktív produceri közreműködése nélkül. Az HBO-n futó sorozat utolsó évada apropóján beszélgettünk Judd Apatow-val New Yorkban. Az interjú eredetileg tavasszal jelent meg a nyomtatott Kreatív magazinban.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Köves Gábor
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A nevezési határidő október 27. 

Céljuk, hogy minél többen válasszák a tudatos táplálkozást és a rnedzseres sportolást.

Akció- és sci-fi filmes analógiákkal mutatják be a pályán tapintható feszültséget.

Mit nem adtunk volna néhány évesen egy távirányíthatós papírrepülőért?

Vox.com-iskolás, magyarázós-megfejtős, a hírzajtól hátrébb lépő és tág értelemben gazdasági szájtnak szánják készítői a nonprofit G7.hu-t. Még ősszel elindulnak.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Egy random alt right trollba a 4chan-en több önkritika és realitásérzék szorult, mint ebbe a fingszagúan belterjes, komikus hollywoodi elitbe. (A humorérzékről nem is
beszélve.)

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés