hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hajóra költözik a Reklámzaj

Új helyszínnel érkezik a 9. Reklámzaj, ahol új arcok is színpadra lépnek majd.

hirdetés

Újabb állomásához érkezik a reklámos bulisorozat: május 3-án az A38 Hajó tetőteraszán lépnek fel az ügynökségi zenekarok. Ezúttal hat ügynökség emberei verődnek majd össze, ők alkotják a zenei felhozatalt.

Fotó egy korábbi Reklámzajról
Fotó egy korábbi Reklámzajról

Négy énekes, Ladiszlai Réka és Béky Patrik (HPS), Horváth Zsuzsa (Y&R), illetve Kucsera Lilla (Mitte) érkezik; hozzájuk gitárosként csatlakozik Dósa Dénes a Geometry Grouptól, billentyűn Mondovics Péter, a Mastercard marketingigazgatója kíséri, a dobok mögött Pop András (Saatchi), basszusgitáron pedig Putz Gábor (Mito) adja a ritmust. Ezzel a társasággal a Reklámzajon ilyen-olyan formában fellépő reklámosok száma 70-re nő.

A koncertek után a Progressive dj-ivel folytatódik a buli, Atish és Mätti pörgeti a lemezeket.

Ez lesz a kilencedik alkalom, hogy ügynökségek és reklámszakemberek együtt zenélnek és dorbézolnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés