hirdetés
hirdetés
hirdetés

A gyűlölet ellen kampányol az MLSZ

Gyűlöletellenes kampányt indított a Magyar Labdarúgó Szövetség. A kampány kreatívjait a Human Telex Reklámügynökség készítette. 

hirdetés

A Magyar Labdarúgó Szövetség a hétfői Küldöttközgyűlésen egyhangúlag elfogadott állásfoglalásának szellemében „A gyűlölet nem pálya!” elnevezéssel kampányt indít a klubokkal közösen a lelátón tapasztalható gyűlölködő, rasszista és megbotránkoztató megnyilvánulások visszaszorításáért, a sportszerű és szenvedélyes szurkolásért.

A kampány fő mondanivalója, hogy a szurkolók és a szurkolás minden előtt való, de éles határ húzódik a szenvedélyes buzdítás és a sportszerűtlen, gyűlölködő nézőtéri megnyilvánulások között. A nézőknek joguk és lehetőségük van a buzdítás mellett a véleménynyilvánítására, mindaddig, amíg az nem sérti mások emberi méltóságát.

Az élvonalbeli játékosok és korábbi focisták közreműködésével készült, a csapatokra szabott szpotokat az MLSZ és a kampány fő médiapartnerei, a célokkal maximálisan egyetértő MTVA és a Sport Televízió csatornái sugározzák.

„A sportolók a kamerák előtt is nagyszerűen helytálltak az egész napos forgatás és fotózás alatt. Az élvonalbeli csapatok hazai születésű és külföldi játékosai együtt szerepelnek, ezzel kihangsúlyozva a kampány mondanivalóját” – emelte ki Bayer Ákos, a kreatívmunkát végző Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.

A csapatok és a szövetség által közösen megfogalmazott üzenetekkel a stadionokban és azok környékén terjesztett szórólapokon is találkozhatnak a nézők a következő hetekben, a reklámfilmek pedig - a két említett televízión kívül - az MLSZ TV YouTube-csatornáján tekinthetők meg.

A Sport Televízió egyébként – az MLSZ-szel karöltve – az idén is keresi az ország leginkább családbarát stadionját, ezzel motiválva a klubokat, a szurkolóbarát környezet kialakításáért.

Credits

Megrendelő: MLSZ
Kreatívügynökség: Human Telex Reklámügynökség
Stratégiai és kreatívigazgató: Hajnal Tamás
Ügyfélkapcsolati igazgató: Bayer Ákos
Vezető szövegíró: Nagy László
Art director: Lénárd György
Rendező: Nyitrai Márton
Produkciós cég: Filmpartners
Fotós: Mészáros László

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés