A gyűlölet ellen kampányol az MLSZ
Gyűlöletellenes kampányt indított a Magyar Labdarúgó Szövetség. A kampány kreatívjait a Human Telex Reklámügynökség készítette.
A Magyar Labdarúgó Szövetség a hétfői Küldöttközgyűlésen egyhangúlag elfogadott állásfoglalásának szellemében „A gyűlölet nem pálya!” elnevezéssel kampányt indít a klubokkal közösen a lelátón tapasztalható gyűlölködő, rasszista és megbotránkoztató megnyilvánulások visszaszorításáért, a sportszerű és szenvedélyes szurkolásért.
A kampány fő mondanivalója, hogy a szurkolók és a szurkolás minden előtt való, de éles határ húzódik a szenvedélyes buzdítás és a sportszerűtlen, gyűlölködő nézőtéri megnyilvánulások között. A nézőknek joguk és lehetőségük van a buzdítás mellett a véleménynyilvánítására, mindaddig, amíg az nem sérti mások emberi méltóságát.
Az élvonalbeli játékosok és korábbi focisták közreműködésével készült, a csapatokra szabott szpotokat az MLSZ és a kampány fő médiapartnerei, a célokkal maximálisan egyetértő MTVA és a Sport Televízió csatornái sugározzák.
„A sportolók a kamerák előtt is nagyszerűen helytálltak az egész napos forgatás és fotózás alatt. Az élvonalbeli csapatok hazai születésű és külföldi játékosai együtt szerepelnek, ezzel kihangsúlyozva a kampány mondanivalóját” – emelte ki Bayer Ákos, a kreatívmunkát végző Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.
A csapatok és a szövetség által közösen megfogalmazott üzenetekkel a stadionokban és azok környékén terjesztett szórólapokon is találkozhatnak a nézők a következő hetekben, a reklámfilmek pedig - a két említett televízión kívül - az MLSZ TV YouTube-csatornáján tekinthetők meg.
A Sport Televízió egyébként – az MLSZ-szel karöltve – az idén is keresi az ország leginkább családbarát stadionját, ezzel motiválva a klubokat, a szurkolóbarát környezet kialakításáért.

Credits |
Megrendelő: MLSZ |