hirdetés
hirdetés
hirdetés

A gyűlölet ellen kampányol az MLSZ

Gyűlöletellenes kampányt indított a Magyar Labdarúgó Szövetség. A kampány kreatívjait a Human Telex Reklámügynökség készítette. 

hirdetés

A Magyar Labdarúgó Szövetség a hétfői Küldöttközgyűlésen egyhangúlag elfogadott állásfoglalásának szellemében „A gyűlölet nem pálya!” elnevezéssel kampányt indít a klubokkal közösen a lelátón tapasztalható gyűlölködő, rasszista és megbotránkoztató megnyilvánulások visszaszorításáért, a sportszerű és szenvedélyes szurkolásért.

A kampány fő mondanivalója, hogy a szurkolók és a szurkolás minden előtt való, de éles határ húzódik a szenvedélyes buzdítás és a sportszerűtlen, gyűlölködő nézőtéri megnyilvánulások között. A nézőknek joguk és lehetőségük van a buzdítás mellett a véleménynyilvánítására, mindaddig, amíg az nem sérti mások emberi méltóságát.

Az élvonalbeli játékosok és korábbi focisták közreműködésével készült, a csapatokra szabott szpotokat az MLSZ és a kampány fő médiapartnerei, a célokkal maximálisan egyetértő MTVA és a Sport Televízió csatornái sugározzák.

„A sportolók a kamerák előtt is nagyszerűen helytálltak az egész napos forgatás és fotózás alatt. Az élvonalbeli csapatok hazai születésű és külföldi játékosai együtt szerepelnek, ezzel kihangsúlyozva a kampány mondanivalóját” – emelte ki Bayer Ákos, a kreatívmunkát végző Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.

A csapatok és a szövetség által közösen megfogalmazott üzenetekkel a stadionokban és azok környékén terjesztett szórólapokon is találkozhatnak a nézők a következő hetekben, a reklámfilmek pedig - a két említett televízión kívül - az MLSZ TV YouTube-csatornáján tekinthetők meg.

A Sport Televízió egyébként – az MLSZ-szel karöltve – az idén is keresi az ország leginkább családbarát stadionját, ezzel motiválva a klubokat, a szurkolóbarát környezet kialakításáért.

Credits

Megrendelő: MLSZ
Kreatívügynökség: Human Telex Reklámügynökség
Stratégiai és kreatívigazgató: Hajnal Tamás
Ügyfélkapcsolati igazgató: Bayer Ákos
Vezető szövegíró: Nagy László
Art director: Lénárd György
Rendező: Nyitrai Márton
Produkciós cég: Filmpartners
Fotós: Mészáros László

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A koronavírus elleni vakcinák népszerűsítésére fordítják a Super Bowlra szánt reklámbüdzsét.

A felnőtteknek szóló közös alkotói pályázat Alkosd újra a világod! címmel vár síkban épített mozaikképeket. Jelentkezési határidő: február 28.

Az együttműködés 2018-ban indult, az ügynökség most ismét megnyerte a tendert.

Sanders csodás kesztyűivel fázik The Beatles-, Fleetwood Mac-, Arctic Monkeys-, Paramore-, The Killers- és Foals-klasszikuson is.

Szeged első független hírportálja 18 ezer dollárt kap az Open Society Initiative for Europe-tól.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés