hirdetés
hirdetés
hirdetés

A gyűlölet ellen kampányol az MLSZ

Gyűlöletellenes kampányt indított a Magyar Labdarúgó Szövetség. A kampány kreatívjait a Human Telex Reklámügynökség készítette. 

hirdetés

A Magyar Labdarúgó Szövetség a hétfői Küldöttközgyűlésen egyhangúlag elfogadott állásfoglalásának szellemében „A gyűlölet nem pálya!” elnevezéssel kampányt indít a klubokkal közösen a lelátón tapasztalható gyűlölködő, rasszista és megbotránkoztató megnyilvánulások visszaszorításáért, a sportszerű és szenvedélyes szurkolásért.

A kampány fő mondanivalója, hogy a szurkolók és a szurkolás minden előtt való, de éles határ húzódik a szenvedélyes buzdítás és a sportszerűtlen, gyűlölködő nézőtéri megnyilvánulások között. A nézőknek joguk és lehetőségük van a buzdítás mellett a véleménynyilvánítására, mindaddig, amíg az nem sérti mások emberi méltóságát.

Az élvonalbeli játékosok és korábbi focisták közreműködésével készült, a csapatokra szabott szpotokat az MLSZ és a kampány fő médiapartnerei, a célokkal maximálisan egyetértő MTVA és a Sport Televízió csatornái sugározzák.

„A sportolók a kamerák előtt is nagyszerűen helytálltak az egész napos forgatás és fotózás alatt. Az élvonalbeli csapatok hazai születésű és külföldi játékosai együtt szerepelnek, ezzel kihangsúlyozva a kampány mondanivalóját” – emelte ki Bayer Ákos, a kreatívmunkát végző Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.

A csapatok és a szövetség által közösen megfogalmazott üzenetekkel a stadionokban és azok környékén terjesztett szórólapokon is találkozhatnak a nézők a következő hetekben, a reklámfilmek pedig - a két említett televízión kívül - az MLSZ TV YouTube-csatornáján tekinthetők meg.

A Sport Televízió egyébként – az MLSZ-szel karöltve – az idén is keresi az ország leginkább családbarát stadionját, ezzel motiválva a klubokat, a szurkolóbarát környezet kialakításáért.

Credits

Megrendelő: MLSZ
Kreatívügynökség: Human Telex Reklámügynökség
Stratégiai és kreatívigazgató: Hajnal Tamás
Ügyfélkapcsolati igazgató: Bayer Ákos
Vezető szövegíró: Nagy László
Art director: Lénárd György
Rendező: Nyitrai Márton
Produkciós cég: Filmpartners
Fotós: Mészáros László

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

„Kapd el, ha tudsz!” címen indul az új műsor, most kezdődnek a felvételei.

A Viastein térköves sétány ötletét a White Rabbit reklámügynökség szállította.

Az IndieWire grandiózus listában összegzi az elmúlt 10 év filmtermését. Van meglepetés és borítékolható választás is bőven.

Silvia Lagnado 2015 után távozik a cégtől, eddig szerepkörét két pozícióra osztja a McDonald's.

Elsősorban okos megoldásokat bemutató pályaműveket várnak a sajtópályázatra.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés