hirdetés
hirdetés
hirdetés

A gyűlölet ellen kampányol az MLSZ

Gyűlöletellenes kampányt indított a Magyar Labdarúgó Szövetség. A kampány kreatívjait a Human Telex Reklámügynökség készítette. 

hirdetés

A Magyar Labdarúgó Szövetség a hétfői Küldöttközgyűlésen egyhangúlag elfogadott állásfoglalásának szellemében „A gyűlölet nem pálya!” elnevezéssel kampányt indít a klubokkal közösen a lelátón tapasztalható gyűlölködő, rasszista és megbotránkoztató megnyilvánulások visszaszorításáért, a sportszerű és szenvedélyes szurkolásért.

A kampány fő mondanivalója, hogy a szurkolók és a szurkolás minden előtt való, de éles határ húzódik a szenvedélyes buzdítás és a sportszerűtlen, gyűlölködő nézőtéri megnyilvánulások között. A nézőknek joguk és lehetőségük van a buzdítás mellett a véleménynyilvánítására, mindaddig, amíg az nem sérti mások emberi méltóságát.

Az élvonalbeli játékosok és korábbi focisták közreműködésével készült, a csapatokra szabott szpotokat az MLSZ és a kampány fő médiapartnerei, a célokkal maximálisan egyetértő MTVA és a Sport Televízió csatornái sugározzák.

„A sportolók a kamerák előtt is nagyszerűen helytálltak az egész napos forgatás és fotózás alatt. Az élvonalbeli csapatok hazai születésű és külföldi játékosai együtt szerepelnek, ezzel kihangsúlyozva a kampány mondanivalóját” – emelte ki Bayer Ákos, a kreatívmunkát végző Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.

A csapatok és a szövetség által közösen megfogalmazott üzenetekkel a stadionokban és azok környékén terjesztett szórólapokon is találkozhatnak a nézők a következő hetekben, a reklámfilmek pedig - a két említett televízión kívül - az MLSZ TV YouTube-csatornáján tekinthetők meg.

A Sport Televízió egyébként – az MLSZ-szel karöltve – az idén is keresi az ország leginkább családbarát stadionját, ezzel motiválva a klubokat, a szurkolóbarát környezet kialakításáért.

Credits

Megrendelő: MLSZ
Kreatívügynökség: Human Telex Reklámügynökség
Stratégiai és kreatívigazgató: Hajnal Tamás
Ügyfélkapcsolati igazgató: Bayer Ákos
Vezető szövegíró: Nagy László
Art director: Lénárd György
Rendező: Nyitrai Márton
Produkciós cég: Filmpartners
Fotós: Mészáros László

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés