hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

A gyilkosság utáni pillanat lett az év fotója

Nem okozott nagy meglepetést, hogy a decemberben egy ankarai galériában elkövetett merényletet megörökítő kép nyerte a World Press Photo fődíját. Magyar díjazott is van.

hirdetés

Burhan Özblici, az AP fotósa múlt év december 19-én azt a pillanatot örökítette meg, amikor egy szolgálaton kívüli török rendőr Mevlüt Mert Altintas, miután agyonlőtte a törökországi orosz nagykövetet, Andrej Karlovot, mutatóujját az égbe emelve kiabál, másik kezében a pisztollyal. Mindezt egy ankarai kiállítótérben. Aztán a merénylőt is lelőtték.

A fotó a merényletet követően bejárta a világot, sokan sokféleképpen elemezték, most Az év fotója lett a World Press Photo 2017-en.

A nyertesek teljes listája itt olvasható, köztük egy magyra díjazott is van: Máté Bence a Természet kategóriában ért el harmadik helyezést. 

A versenyre 125 ország 5034 fotósa nevezett több mint 80 ezer képpel. 25 ország 45 fotósát díjazták nyolc kategóriában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.