hirdetés
hirdetés
hirdetés

A gyenge forinttal népszerűsít a Magyar Turizmus

Jól jött a Magyar Turizmusnak (MT), hogy egy osztrák bank tanulmánya szerint a kedvelt úticélok közül Magyarországon ér a legtöbbet az euró. A szervezet ugyanis épp erre az üzenetre építette fel a tavaszi kampányát, amit most gerillaakcióval egészített ki.
hirdetés

Az MT ausztriai képviselete márciusban indította el a „Verdoppeltes Urlaubsbudget” (Nálunk pénze duplán számít) kampányát, amely az euró magas magyarországi vásárlóértékét – avagy a gyenge forintot – állítja fókuszba. Ennek az üzenetnek a „hivatalos” megerősítését egy banktól is megkapta a szervezet, ugyanis a Bank Austria április 2-án publikálta friss „UrlaubsEuro” számítását, amelyből kiderül, hogy az osztrákok kedvelt úti céljai közül Magyarországon ér a legtöbbet az euró: 100 euró 65 százalékkal nagyobb vásárlóerőt képvisel hazánkban, mint Ausztriában.

A kampányüzenethez tehát éppen passzol a Bank Austria kimutatása, amit az MT gerillakampányban népszerűsített. A számítást tartalmazó vadplakátok százai tűntek fel az elmúlt napokban Bécsben, ahol a forgalmas pontokon mindenütt az euró magyarországi kiemelkedő vásárlóértékét szemléltető összehasonlító táblázatba botlanak a járókelők.


A szórólapok utcai eligazító táblákon, buszmegállókban, autók ablaktörlője alatt, fizető automatákon, telefonfülkékben, a becsületkasszás újságstandokon, falatozók környékén, kölcsönzős kerékpárokon,  éttermekben, szállodákban, kávéházakban, szórakozóhelyeken tűntek fel.

Nemcsak az osztrákok, hanem a szlovákok is jól járnak a gyenge forinttal. Az MTI tudósítása szerint legalább 200, de akár 900 eurót is megtakaríthatnak azok a szlovák állampolgárok, akik a hazai utazási iroda helyett magyarországi iroda közvetítésével utaznak a világba. Az Új Szó című szlovákiai magyar napilap összevetette a magyarországi és a szlovákiai utazási irodák katalógusaiban az összemérhető árakat, s arra a következtetésre jutott, hogy a szlovákoknak érdemes magyar turistairodákkal utazniuk.

„A katalógusokban szereplő árak várhatóan a nyár folyamán csökkennek, de igazi árversenyre nem számíthatunk, mert akkora az « előnyük » a magyarországi utazási irodáknak – az árpolitikájuk, valamint a számunkra (szlovák állampolgárok) kedvező forintárfolyam miatt” - szögezi le az újság.

Konkrét példákat elemezve rámutat: ugyanabban az országban, ugyanabban az időpontban, ugyanabban a szállodában akár 900 euróval is többet fizet valaki, ha pozsonyi indulás mellett dönt. Ha magyarországi utazási irodát választ, akkor viszont ilyen mértékű összeget megtakarít.

(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Az alapötlet remek, de a megvalósítás.... ezért valaki pénzt kapott?
Nekem ez nem sokkal több, mint szemetelés, már bocs.
Ki fog diagramokat nézegetni egy útjelzőtáblán?

A legszánalmasabb, hogy még büszkék is rá, gondolom.
Vagy csak tesztelitek, hogy bárki megnézi-e ezeket a galériákat?


Kedvenceim:

http://www.kreativ.hu/image/article/galery/1019/600x440/4132.jpg
http://www.kreativ.hu/image/article/galery/1019/600x440/4115.jpg
http://www.kreativ.hu/image/article/galery/1019/600x440/4115.jpg

hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés