hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Groupama kampányt indít a mentőgépkocsi-vezetőknek, illetve róluk

Ez egyrészt továbbképzést, másrészt kommunikációs kampányt is jelent.

hirdetés

Kampánycél:

Az Országos Mentőszolgálat mentőgépkocsi-vezetőinek vezetéstechnikai képzése, valamint olyan gyakran előforduló közlekedési helyzetek bemutatása, amelyekben jól illusztrálható, hogyan lehet civil sofőrként segíteni a mentőautók folyamatos haladását. Emellett fontos szempont volt megismertetni a legfiatalabb korosztállyal a mentősök szerepét a forgalomban, továbbá megmutatni számukra, hogyan kell biztonságosan közlekedni.

A kampány eszközei:

A Groupama Biztosító örömmel támogatja a közlekedésbiztonság fejlődését segítő kezdeményezéseket, ezért évek óta ad lehetőséget közszolgálatot ellátó szervezetek sofőrjeinek is, hogy a Groupama Tanpályán vezetéstechnikai kurzuson vehessenek részt. Az idei kampány során az Országos Mentőszolgálat 300 mentőgépkocsi-vezetője kap az őszi hónapokban, öt napon keresztül speciális képzést tapasztalt instruktorok bevonásával, hogy felkészülhessenek az extrém közlekedési szituációkra.

Az Országos Mentőszolgálat tapasztalatai alapján, a civil autósok sok esetben nem tudják, hogy mit kell tenniük, ha egy megkülönböztető jelzésű gépjármű közeledik feléjük. Ehhez kapcsolódóan szerveztünk egy sajtónyilvános eseményt, ahol az újságírók és a forgatócsoportok testközelből megtapasztalhatták, milyen érzés egy száguldó mentőautóban ülni, és hogyan kell reagálni a váratlan helyzetekre.

A kampánynak egy másik fontos eleme volt a Groupama Biztosító Facebook-oldalán meghirdetett rajzpályázat, melynek keretében megkérdezték a legkisebbeket, hogy ők hogyan látják a mentőgépkocsi-vezetők munkáját. A rajzot beküldő gyerekek személyesen adhatták át rajzaikat a mentősöknek, de gyakorolhatták a biztonságos vezetést is elektromos kisautókban, valamint kipróbálhatták, milyen élmény egy valódi mentőautóban ülni.

Lent látható a sajtónyilvános rendezvényről készült videó, alatta pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal
Megbízó: Groupama Biztosító

Kommunikációs és PR Főosztály osztályvezető: Baranyi László
PR főmunkatárs: Hirmann-né Czakói Andrea
Online kommunikációs főmunkatárs: Hanka Nóra

Ügynökségek

PR ügynökség: Café PR
Ügyfélkapcsolati igazgató: Szigeti Györgyi, Nagy Tamás
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Horváth-Bors Bettina

Online és kreatív feladatokért felelős ügynökség: Greenroom
Group account director: Balogh Anikó
Junior account manager: Kovács Marcell
Copywriter: Raj Dániel

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés