hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Groupama kampányt indít a mentőgépkocsi-vezetőknek, illetve róluk

Ez egyrészt továbbképzést, másrészt kommunikációs kampányt is jelent.

hirdetés

Kampánycél:

Az Országos Mentőszolgálat mentőgépkocsi-vezetőinek vezetéstechnikai képzése, valamint olyan gyakran előforduló közlekedési helyzetek bemutatása, amelyekben jól illusztrálható, hogyan lehet civil sofőrként segíteni a mentőautók folyamatos haladását. Emellett fontos szempont volt megismertetni a legfiatalabb korosztállyal a mentősök szerepét a forgalomban, továbbá megmutatni számukra, hogyan kell biztonságosan közlekedni.

A kampány eszközei:

A Groupama Biztosító örömmel támogatja a közlekedésbiztonság fejlődését segítő kezdeményezéseket, ezért évek óta ad lehetőséget közszolgálatot ellátó szervezetek sofőrjeinek is, hogy a Groupama Tanpályán vezetéstechnikai kurzuson vehessenek részt. Az idei kampány során az Országos Mentőszolgálat 300 mentőgépkocsi-vezetője kap az őszi hónapokban, öt napon keresztül speciális képzést tapasztalt instruktorok bevonásával, hogy felkészülhessenek az extrém közlekedési szituációkra.

Az Országos Mentőszolgálat tapasztalatai alapján, a civil autósok sok esetben nem tudják, hogy mit kell tenniük, ha egy megkülönböztető jelzésű gépjármű közeledik feléjük. Ehhez kapcsolódóan szerveztünk egy sajtónyilvános eseményt, ahol az újságírók és a forgatócsoportok testközelből megtapasztalhatták, milyen érzés egy száguldó mentőautóban ülni, és hogyan kell reagálni a váratlan helyzetekre.

A kampánynak egy másik fontos eleme volt a Groupama Biztosító Facebook-oldalán meghirdetett rajzpályázat, melynek keretében megkérdezték a legkisebbeket, hogy ők hogyan látják a mentőgépkocsi-vezetők munkáját. A rajzot beküldő gyerekek személyesen adhatták át rajzaikat a mentősöknek, de gyakorolhatták a biztonságos vezetést is elektromos kisautókban, valamint kipróbálhatták, milyen élmény egy valódi mentőautóban ülni.

Lent látható a sajtónyilvános rendezvényről készült videó, alatta pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal
Megbízó: Groupama Biztosító

Kommunikációs és PR Főosztály osztályvezető: Baranyi László
PR főmunkatárs: Hirmann-né Czakói Andrea
Online kommunikációs főmunkatárs: Hanka Nóra

Ügynökségek

PR ügynökség: Café PR
Ügyfélkapcsolati igazgató: Szigeti Györgyi, Nagy Tamás
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Horváth-Bors Bettina

Online és kreatív feladatokért felelős ügynökség: Greenroom
Group account director: Balogh Anikó
Junior account manager: Kovács Marcell
Copywriter: Raj Dániel

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

A Bayer megtette, közel százmilliós bírság lett a vége, de csak azért, mert együttműködőek voltak.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés