hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Groupama kampányt indít a mentőgépkocsi-vezetőknek, illetve róluk

Ez egyrészt továbbképzést, másrészt kommunikációs kampányt is jelent.

hirdetés

Kampánycél:

Az Országos Mentőszolgálat mentőgépkocsi-vezetőinek vezetéstechnikai képzése, valamint olyan gyakran előforduló közlekedési helyzetek bemutatása, amelyekben jól illusztrálható, hogyan lehet civil sofőrként segíteni a mentőautók folyamatos haladását. Emellett fontos szempont volt megismertetni a legfiatalabb korosztállyal a mentősök szerepét a forgalomban, továbbá megmutatni számukra, hogyan kell biztonságosan közlekedni.

A kampány eszközei:

A Groupama Biztosító örömmel támogatja a közlekedésbiztonság fejlődését segítő kezdeményezéseket, ezért évek óta ad lehetőséget közszolgálatot ellátó szervezetek sofőrjeinek is, hogy a Groupama Tanpályán vezetéstechnikai kurzuson vehessenek részt. Az idei kampány során az Országos Mentőszolgálat 300 mentőgépkocsi-vezetője kap az őszi hónapokban, öt napon keresztül speciális képzést tapasztalt instruktorok bevonásával, hogy felkészülhessenek az extrém közlekedési szituációkra.

Az Országos Mentőszolgálat tapasztalatai alapján, a civil autósok sok esetben nem tudják, hogy mit kell tenniük, ha egy megkülönböztető jelzésű gépjármű közeledik feléjük. Ehhez kapcsolódóan szerveztünk egy sajtónyilvános eseményt, ahol az újságírók és a forgatócsoportok testközelből megtapasztalhatták, milyen érzés egy száguldó mentőautóban ülni, és hogyan kell reagálni a váratlan helyzetekre.

A kampánynak egy másik fontos eleme volt a Groupama Biztosító Facebook-oldalán meghirdetett rajzpályázat, melynek keretében megkérdezték a legkisebbeket, hogy ők hogyan látják a mentőgépkocsi-vezetők munkáját. A rajzot beküldő gyerekek személyesen adhatták át rajzaikat a mentősöknek, de gyakorolhatták a biztonságos vezetést is elektromos kisautókban, valamint kipróbálhatták, milyen élmény egy valódi mentőautóban ülni.

Lent látható a sajtónyilvános rendezvényről készült videó, alatta pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal
Megbízó: Groupama Biztosító

Kommunikációs és PR Főosztály osztályvezető: Baranyi László
PR főmunkatárs: Hirmann-né Czakói Andrea
Online kommunikációs főmunkatárs: Hanka Nóra

Ügynökségek

PR ügynökség: Café PR
Ügyfélkapcsolati igazgató: Szigeti Györgyi, Nagy Tamás
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Horváth-Bors Bettina

Online és kreatív feladatokért felelős ügynökség: Greenroom
Group account director: Balogh Anikó
Junior account manager: Kovács Marcell
Copywriter: Raj Dániel

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés