hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Groupama kampányt indít a mentőgépkocsi-vezetőknek, illetve róluk

Ez egyrészt továbbképzést, másrészt kommunikációs kampányt is jelent.

hirdetés

Kampánycél:

Az Országos Mentőszolgálat mentőgépkocsi-vezetőinek vezetéstechnikai képzése, valamint olyan gyakran előforduló közlekedési helyzetek bemutatása, amelyekben jól illusztrálható, hogyan lehet civil sofőrként segíteni a mentőautók folyamatos haladását. Emellett fontos szempont volt megismertetni a legfiatalabb korosztállyal a mentősök szerepét a forgalomban, továbbá megmutatni számukra, hogyan kell biztonságosan közlekedni.

A kampány eszközei:

A Groupama Biztosító örömmel támogatja a közlekedésbiztonság fejlődését segítő kezdeményezéseket, ezért évek óta ad lehetőséget közszolgálatot ellátó szervezetek sofőrjeinek is, hogy a Groupama Tanpályán vezetéstechnikai kurzuson vehessenek részt. Az idei kampány során az Országos Mentőszolgálat 300 mentőgépkocsi-vezetője kap az őszi hónapokban, öt napon keresztül speciális képzést tapasztalt instruktorok bevonásával, hogy felkészülhessenek az extrém közlekedési szituációkra.

Az Országos Mentőszolgálat tapasztalatai alapján, a civil autósok sok esetben nem tudják, hogy mit kell tenniük, ha egy megkülönböztető jelzésű gépjármű közeledik feléjük. Ehhez kapcsolódóan szerveztünk egy sajtónyilvános eseményt, ahol az újságírók és a forgatócsoportok testközelből megtapasztalhatták, milyen érzés egy száguldó mentőautóban ülni, és hogyan kell reagálni a váratlan helyzetekre.

A kampánynak egy másik fontos eleme volt a Groupama Biztosító Facebook-oldalán meghirdetett rajzpályázat, melynek keretében megkérdezték a legkisebbeket, hogy ők hogyan látják a mentőgépkocsi-vezetők munkáját. A rajzot beküldő gyerekek személyesen adhatták át rajzaikat a mentősöknek, de gyakorolhatták a biztonságos vezetést is elektromos kisautókban, valamint kipróbálhatták, milyen élmény egy valódi mentőautóban ülni.

Lent látható a sajtónyilvános rendezvényről készült videó, alatta pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal
Megbízó: Groupama Biztosító

Kommunikációs és PR Főosztály osztályvezető: Baranyi László
PR főmunkatárs: Hirmann-né Czakói Andrea
Online kommunikációs főmunkatárs: Hanka Nóra

Ügynökségek

PR ügynökség: Café PR
Ügyfélkapcsolati igazgató: Szigeti Györgyi, Nagy Tamás
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Horváth-Bors Bettina

Online és kreatív feladatokért felelős ügynökség: Greenroom
Group account director: Balogh Anikó
Junior account manager: Kovács Marcell
Copywriter: Raj Dániel

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés