hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Grayling támogatja az Asahit

A Dreher Sörgyárak a Graylinget választotta kommunikációs partnernek a japán Asahi Super Dry magyarországi kommunikációjához.

hirdetés

A Dreher a márka bevezető és egész éves kommunikációjának kidolgozását és kivitelezését bízta a Graylingre egy többfordulós, zártkörű meghívásos tender után – írja a közlemény.

Az Asahi Super Dry nem volt teljesen ismeretlen a magyar piacon, azonban széles körben csak idén márciustól vált elérhetővé. Itt írtunk róla. „Az Asahi Super Dry sikeres márciusi bevezetése után bízunk benne, hogy a továbbiakban is hasonlóan eredményesen tudunk együttműködni az év során” – nyilatkozta Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.

Az együttműködés része a bevezetést követően a klasszikus sajtómunka, a stratégiai tanácsadás, a trade aktivitások és a rendezvények kommunikációs támogatása, ezek lesznek a jelentősebb ügynökségi feladatok.

„Nagyon izgalmas a magyar sörpiac: jó látni például, hogy a hagyományos termékek mellett, egyre többen nyitottak a hazai és más nemzetek sörkülönlegességei iránt”- nyilatkozta Peter Fecko, a Grayling Magyarországért, Csehországért és Szlovákiáért felelős vezetője.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés