hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google volt vezére az év médiaszemélyisége

Eric Schmidtet, a Google volt vezérigazgatóját választotta a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál idén az év médiaszemélyiségének. A szakember jelenleg a cég igazgatótanácsának tagja.

hirdetés

A Google vezérigazgatói posztját 2001-től betöltő, arról idén januárban lemondott Eric Schmidt lett az év médiaszemélyisége az idén 58. alkalommal megrendezett Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szerint. „Vezetése alatt a Google teljesen megváltoztatta annak módját, ahogyan az emberek szerte a világon nap mint nap információhoz jutnak” – indokolta a döntést Philip Thomas, a Cannes Lions ügyvezetője, aki kiemelte Schmidt szerepét abban, hogy a cég  hihetetlenül rövid idő alatt a világ legnagyobb hirdetési médiumává és a világ egyik legértékesebb márkájává vált. (A Google kutatások szerint négy évig volt a világ legerősebb márkája, és csak idén előzte meg az Apple.)

Eric Schmidt, az év médiaszemélyisége
Eric Schmidt, az év médiaszemélyisége

Mielőtt 2001-ben csatlakozott a Google csapatához, hogy Sergey Brin és Larry Page alapítókkal kialakítsák a cég technikai és üzleti stratégiáját, Schmidt a Sun Microsystemsnél dolgozott. A Sun Microsystems 1983-ban igazolta le Schmidtet, és 1997-ben nevezte ki a Novell ügyvezető igazgatójává. Még korábban a Xerox Palo Alto-i kutatási központjában, a Bell Laboratories-nál és a Zilognál volt a kutatócsapat tagja.

A cannes-i díjat Schmidt június 22-én, a fesztivál ideje alatt veszi majd át.

Tavaly az év médiaszemélyisége díjat Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója kapta Cannes-ban, azt megelőzően pedig Steve Ballmer, a Microsoft vezére.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés