hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google volt vezére az év médiaszemélyisége

Eric Schmidtet, a Google volt vezérigazgatóját választotta a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál idén az év médiaszemélyiségének. A szakember jelenleg a cég igazgatótanácsának tagja.

hirdetés

A Google vezérigazgatói posztját 2001-től betöltő, arról idén januárban lemondott Eric Schmidt lett az év médiaszemélyisége az idén 58. alkalommal megrendezett Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szerint. „Vezetése alatt a Google teljesen megváltoztatta annak módját, ahogyan az emberek szerte a világon nap mint nap információhoz jutnak” – indokolta a döntést Philip Thomas, a Cannes Lions ügyvezetője, aki kiemelte Schmidt szerepét abban, hogy a cég  hihetetlenül rövid idő alatt a világ legnagyobb hirdetési médiumává és a világ egyik legértékesebb márkájává vált. (A Google kutatások szerint négy évig volt a világ legerősebb márkája, és csak idén előzte meg az Apple.)

Eric Schmidt, az év médiaszemélyisége
Eric Schmidt, az év médiaszemélyisége

Mielőtt 2001-ben csatlakozott a Google csapatához, hogy Sergey Brin és Larry Page alapítókkal kialakítsák a cég technikai és üzleti stratégiáját, Schmidt a Sun Microsystemsnél dolgozott. A Sun Microsystems 1983-ban igazolta le Schmidtet, és 1997-ben nevezte ki a Novell ügyvezető igazgatójává. Még korábban a Xerox Palo Alto-i kutatási központjában, a Bell Laboratories-nál és a Zilognál volt a kutatócsapat tagja.

A cannes-i díjat Schmidt június 22-én, a fesztivál ideje alatt veszi majd át.

Tavaly az év médiaszemélyisége díjat Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója kapta Cannes-ban, azt megelőzően pedig Steve Ballmer, a Microsoft vezére.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés