hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google volt vezére az év médiaszemélyisége

Eric Schmidtet, a Google volt vezérigazgatóját választotta a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál idén az év médiaszemélyiségének. A szakember jelenleg a cég igazgatótanácsának tagja.

hirdetés

A Google vezérigazgatói posztját 2001-től betöltő, arról idén januárban lemondott Eric Schmidt lett az év médiaszemélyisége az idén 58. alkalommal megrendezett Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szerint. „Vezetése alatt a Google teljesen megváltoztatta annak módját, ahogyan az emberek szerte a világon nap mint nap információhoz jutnak” – indokolta a döntést Philip Thomas, a Cannes Lions ügyvezetője, aki kiemelte Schmidt szerepét abban, hogy a cég  hihetetlenül rövid idő alatt a világ legnagyobb hirdetési médiumává és a világ egyik legértékesebb márkájává vált. (A Google kutatások szerint négy évig volt a világ legerősebb márkája, és csak idén előzte meg az Apple.)

Eric Schmidt, az év médiaszemélyisége
Eric Schmidt, az év médiaszemélyisége

Mielőtt 2001-ben csatlakozott a Google csapatához, hogy Sergey Brin és Larry Page alapítókkal kialakítsák a cég technikai és üzleti stratégiáját, Schmidt a Sun Microsystemsnél dolgozott. A Sun Microsystems 1983-ban igazolta le Schmidtet, és 1997-ben nevezte ki a Novell ügyvezető igazgatójává. Még korábban a Xerox Palo Alto-i kutatási központjában, a Bell Laboratories-nál és a Zilognál volt a kutatócsapat tagja.

A cannes-i díjat Schmidt június 22-én, a fesztivál ideje alatt veszi majd át.

Tavaly az év médiaszemélyisége díjat Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója kapta Cannes-ban, azt megelőzően pedig Steve Ballmer, a Microsoft vezére.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés