hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google marihuanát is reklámoz

Egy marihuána legalizálása mellett kampányoló szervezet hirdetésének közzétételét előbb a Facebook megtagadta, viszont a Google bevállalta – írja az Index.

hirdetés

Egy kenderlevél feltűnése miatt a Facebook korábban megtagadta egy marihuána legalizálásáért küzdő civil szervezet hirdetésének megjelentetését, viszont a Google most közzéteszi – írja az Index a Huffington Postra hivatkozva.

A Just Say Now szervezet hirdetéseit a Facebook augusztus elején még vállalta, viszont másfél hét múlva azzal az indokkal utasította vissza, hogy azokon cannabis-levelek voltak láthatók, ami ütközik a közösségi szájt azon alapelveivel, hogy dohánytermékek, drogok és droghasználattal összefüggő eszközök képeit nem jelentetik meg. A cég szóvivője úgy nyilatkozott, hogy a szervezet hirdethet náluk, csak más képet kell választaniuk.

A Google ezután levelet írt a Just Say Now szervezetnek, hogy befogadja a hirdetést. „A Google azon döntése, hogy közli a hirdetéseket, annak megerősítése, hogy a kereső elég felnőtt ahhoz, hogy olyan reklámokat jelenítsen meg, amelyek egyértelműen a politikai véleménynyilvánítás kategóriájába tartoznak” – mondta a Huffington Postnak Michael Whitney, a Just Say Now egyik szervezője. 

(forrás: Index)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés