hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google kényezteti az újságírókat

A Google elindította a NewsLabet, amely lényegében egy eszközpark újságírók számára. 

hirdetés

Ha az ember eleve lelkesedik az újságírók számára kitalált technológiákért, online vagy asztali szoftverekért, akkor a Google NewsLab bejelentésére még partit is hajlandó lenne szervezni, vagy hálaadó misét. De mi is ez?

A NewsLab alapvetően egy Google-szoftvergyűjtemény. Egy helyen lehet megtalálni azokat a Google-fejlesztéseket, amelyek segíthetik az újságírók munkáit. Egy részük eddig is létezett, sőt, alapvetően nem újságíróknak találták őket ki. Nyilván a legtöbb újságíró számára triviális a Google-kereső, a Google Maps, a Google Translate, a Drive, a Docs vagy a Youtube, de az már kevésbé, hogy a Google-nek van nyilvános adat-keresője (Public Data Explorer), vagy breaking news-értesítője (Alert). Ami a gyűjteményt értékessé teszi, hogy egyszerű módon, lépésről-lépésre elmagyarázzák, hogy egy újságíró hogyan tudja kihozni belőlük a legtöbbet. Ez itthon nem csupán a kezdől számára lehet hasznos, hanem haladó magyar újságíróknak is érdemes lenne eltölteni velük fél napot minimum. 

Ezeket más, kibővítetteb bontásban is meg lehet nézni. Így megtanulhatunk jól és alaposan információt keresni, történetet mesélni, megosztani és elemezni

A másik a Google-keresések által keletkezett adatok közkinccsé tétele, illetve a Google Trends újságírói szempontú felhasználása. 

A harmadik fícsör a Google által elindított vagy támogatott programok, ösztöndíjak, kezdeményezések elérhetősége

A negyedik pedig a Google kísérleti projektjeiről szól, ráadásul az alapötlet az, hogy amennyiben van valamilyen újságírástechnológiai ötletünk, úgy nyugodtan megkereshetjük a Google-t vele. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés