hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google fejlesztése percek alatt magától összedob egy 6 másodperces reklámot

Az ingyenesen használható Bumper Machine 90 másodpercnél rövidebb videókból magától kiválogatja a legérdekesebb részleteket. 

hirdetés

A Google bejelentette legújabb ingyenes fejlesztését, amellyel percek alatt készíthetők 6 másodperces rövid hirdetések egy 90 másodpercnél rövidebb videóból. A Bumper Machine gépi tanulásra épül, hogy a lehető leghatékonyabb, figyelemfelkeltésre alkalmas hirdetéseket hozza létre minden hirdető számára - mérettől és kreatív szaktudástól függetlenül - olvasható a Google közleményében. 

A 6 másodperces, úgynevezett „bumper ad"-ek célzott üzeneteket tartalmazó rövid hirdetések, a megoldást a a megjelenése óta rengeteg cég és ügynökség használta már. A Google szerint ugyanakkor nem minden csapat rendelkezik annyi idővel és erőforrással, hogy ezeket maguk készítsék el. 

A Bumper Machine mérettől függetlenül segítséget nyújt abban a hirdetőknek, hogy könnyen elérje vásárlóit a YouTube-on tömör, jól megjegyezhető üzenetekkel. A Bumper Machine olyan gépi tanulási modellekre épül, amelyek képesek az érdekes, jól megszerkesztett pillanatokat azonosítani egy hosszabb videóban. Ilyenek például a termék- vagy márkainformációk, az emberi arcok, a mozgás vagy a kontraszt. Ezeket a pillanatokat csupán néhány perc alatt szervezi össze több különböző 6 másodperces rövid hirdetésbe. A létrehozott videók mentése előtt pedig lehetőség van azok további szerkesztésére is - fogalmaz a közlemény.

A szolgáltatásról részletesen ebben a blogposztban lehet olvasni.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés