hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google fedi le az ikonposzter tizedét

Hatalmas, 1,4 gigapixeles plakát készült az internet 300 ezer legnézettebb weboldalának ikonjából. A kép jó részét a Google, a Facebook, a Yahoo és a Wikipedia fedi le.

hirdetés

Virtuális plakát készült a világ legnézettebb weboldalainak az ikonjai felhasználásával, a gigantikus méretű képen mintegy 300 ezer oldal ikonja a nézettségi statisztikákhoz igazított méretben jelenik meg.

Az Nmap.org hálózattérképező alkalmazás és az Alexa.com webstatisztikai oldal az internetes oldalakhoz tartozó logókból készült kisebb, 16x16 vagy 32x32 pixeles méretű weblapikonok felhasználásával alkották meg azt a térképet, amely a világ legkedveltebb 288 945 oldalát jeleníti meg.

A világ legnézettebb weboldalai
A világ legnézettebb weboldalai

A plakát szerint a Google keresőmotorja a világ „legikonikusabb" szolgáltatása, amely az 18720x18720 pixeles összeállítás tizedét, azaz 5968x5968 pixelt foglal el ahhoz, hogy a lista végén lévő, még látható oldal 8x8 pixeles méretben megjelenhessen. A plakát 600dpi-s változatában ezek a kisebb oldalak viszont már csak egy 0,34 milliméteres porszemként jelentkeznek.

A látogatottsági adatok vizuális megjelenítésével jól látható, hogy a Google, a Facebook és a Yahoo uralja a világhálót, majd YouTube, az MSN és a Wikipedia következnek.

A plakát elemei az Nmap oldalán, a teljes felbontású, 1,4 gigapixeles (37440x37440 pixeles) képen kereshetők, vagy az óriási felbontású képek akár le is tölthetők.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés