hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google fedi le az ikonposzter tizedét

Hatalmas, 1,4 gigapixeles plakát készült az internet 300 ezer legnézettebb weboldalának ikonjából. A kép jó részét a Google, a Facebook, a Yahoo és a Wikipedia fedi le.

hirdetés

Virtuális plakát készült a világ legnézettebb weboldalainak az ikonjai felhasználásával, a gigantikus méretű képen mintegy 300 ezer oldal ikonja a nézettségi statisztikákhoz igazított méretben jelenik meg.

Az Nmap.org hálózattérképező alkalmazás és az Alexa.com webstatisztikai oldal az internetes oldalakhoz tartozó logókból készült kisebb, 16x16 vagy 32x32 pixeles méretű weblapikonok felhasználásával alkották meg azt a térképet, amely a világ legkedveltebb 288 945 oldalát jeleníti meg.

A világ legnézettebb weboldalai
A világ legnézettebb weboldalai

A plakát szerint a Google keresőmotorja a világ „legikonikusabb" szolgáltatása, amely az 18720x18720 pixeles összeállítás tizedét, azaz 5968x5968 pixelt foglal el ahhoz, hogy a lista végén lévő, még látható oldal 8x8 pixeles méretben megjelenhessen. A plakát 600dpi-s változatában ezek a kisebb oldalak viszont már csak egy 0,34 milliméteres porszemként jelentkeznek.

A látogatottsági adatok vizuális megjelenítésével jól látható, hogy a Google, a Facebook és a Yahoo uralja a világhálót, majd YouTube, az MSN és a Wikipedia következnek.

A plakát elemei az Nmap oldalán, a teljes felbontású, 1,4 gigapixeles (37440x37440 pixeles) képen kereshetők, vagy az óriási felbontású képek akár le is tölthetők.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés