hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Golden Drum legjobb kampányai

Összegyűjtöttük a Golden Drum nagydíjasai közül a legjobbakat. A listában magyar alkotást is találhatnak.

hirdetés

Arról már múlt héten beszámoltunk, hogy milyen jelentős sikert ért el a magyar DDB a Golden Drum reklámfesztiválon – miközben a kizárások miatt negatív vonatkozásai is voltak az eseménynek –, most pedig összegyűjtöttük a hétvégi díjátadókat követően immár teljes nagydíjas mezőny legérdekesebb munkáit.

 

Blood Relations

Kategória: Film és Események

Ország: Izrael

Hirdető: The Peres Center for Peace

Ügynökség: Baumann Ber Rivnay Saatchi & Saatchi

Kreatívigazgató: Yoram Levi, Nadav Pressman, Eran Nir, Tomer Gedron, Eddie Goldberg

 

Obama Clinton

Kategória: Sajtó

Ország: Libanon

Hirdető: Reporters Without Borders

Ügynökség: Memac Ogilvy, Beirut

Kreatívigazgató: Ramzi Moutran

 

Artful construction vehicles

Kategória: Közterület

Ország: Törökország

Hirdető: Maslak construction project

Ügynökség: TBWA Istanbul

Kreatívigazgató: Evren Dograr

 

Bomba

Kategória: Rádió

Ország: Ausztria

Hirdető: A1 Telekom Austria

Ügynökség: Demner, Merlicek & Bergmann, Vienna

Kreatívigazgató: Francesco Bestagno, Alexander Hofmann

 

Fisherman rubber boots

Kategória: Direkt kommunikáció

Ország: Kazahsztán

Hirdető: Fisherman

Ügynökség: Good Media, Almaty

Kreatívigazgató: Igor Mitin

 

Romanians are smart

Kategória: Digitális

Ország: Románia

Hirdető: ROM

Ügynökség: McCann Erickson, Bucharest

Kreatívigazgató: Adrian Botan, Catalin Dobre, Dinu Panes

 

Parking Douche

Kategória: Mobil, Digitális, Innovatív

Ország: Orosztország

Hirdető: The Village

Ügynökség: Look At Media, Moszkva

Kreatívigazgató: Katya Bazilevskaya, Rob Ikki

 

Rajongószív

Kategória: Új és innovatív

Ország: Magyarország

Hirdető: Magyar Telekom

Ügynökség: DDB Budapest

Kreatívigazgató: Tordai Péter

 

How Three Small Businesses Got to Sponsor F1 Star

Kategória: Integrált kampányok

Ország: Finnország

Hirdető: Fonecta

Ügynökség: SEK & GREY, Helsinki

Kreatívigazgató: Jarkko Tuuri

 

Hamburger Timetable

Kategória: Direkt kampány

Ország: Lengyelország

Hirdető: McDonald's

Ügynökség: DDB Warsaw

Kreatívigazgató: Zuzanna Duchniewska-Sobczak, Maciek Waligóra

 

A Bet for a National Conscience

Kategória: PR

Ország: Libanon

Hirdető: Bet for a National Conscience

Ügynökség: Leo Burnett, Beirut

Kreatívigazgató: Bechara Mouzannar

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók