hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Golden Drum legjobb kampányai

Összegyűjtöttük a Golden Drum nagydíjasai közül a legjobbakat. A listában magyar alkotást is találhatnak.

hirdetés

Arról már múlt héten beszámoltunk, hogy milyen jelentős sikert ért el a magyar DDB a Golden Drum reklámfesztiválon – miközben a kizárások miatt negatív vonatkozásai is voltak az eseménynek –, most pedig összegyűjtöttük a hétvégi díjátadókat követően immár teljes nagydíjas mezőny legérdekesebb munkáit.

 

Blood Relations

Kategória: Film és Események

Ország: Izrael

Hirdető: The Peres Center for Peace

Ügynökség: Baumann Ber Rivnay Saatchi & Saatchi

Kreatívigazgató: Yoram Levi, Nadav Pressman, Eran Nir, Tomer Gedron, Eddie Goldberg

 

Obama Clinton

Kategória: Sajtó

Ország: Libanon

Hirdető: Reporters Without Borders

Ügynökség: Memac Ogilvy, Beirut

Kreatívigazgató: Ramzi Moutran

 

Artful construction vehicles

Kategória: Közterület

Ország: Törökország

Hirdető: Maslak construction project

Ügynökség: TBWA Istanbul

Kreatívigazgató: Evren Dograr

 

Bomba

Kategória: Rádió

Ország: Ausztria

Hirdető: A1 Telekom Austria

Ügynökség: Demner, Merlicek & Bergmann, Vienna

Kreatívigazgató: Francesco Bestagno, Alexander Hofmann

 

Fisherman rubber boots

Kategória: Direkt kommunikáció

Ország: Kazahsztán

Hirdető: Fisherman

Ügynökség: Good Media, Almaty

Kreatívigazgató: Igor Mitin

 

Romanians are smart

Kategória: Digitális

Ország: Románia

Hirdető: ROM

Ügynökség: McCann Erickson, Bucharest

Kreatívigazgató: Adrian Botan, Catalin Dobre, Dinu Panes

 

Parking Douche

Kategória: Mobil, Digitális, Innovatív

Ország: Orosztország

Hirdető: The Village

Ügynökség: Look At Media, Moszkva

Kreatívigazgató: Katya Bazilevskaya, Rob Ikki

 

Rajongószív

Kategória: Új és innovatív

Ország: Magyarország

Hirdető: Magyar Telekom

Ügynökség: DDB Budapest

Kreatívigazgató: Tordai Péter

 

How Three Small Businesses Got to Sponsor F1 Star

Kategória: Integrált kampányok

Ország: Finnország

Hirdető: Fonecta

Ügynökség: SEK & GREY, Helsinki

Kreatívigazgató: Jarkko Tuuri

 

Hamburger Timetable

Kategória: Direkt kampány

Ország: Lengyelország

Hirdető: McDonald's

Ügynökség: DDB Warsaw

Kreatívigazgató: Zuzanna Duchniewska-Sobczak, Maciek Waligóra

 

A Bet for a National Conscience

Kategória: PR

Ország: Libanon

Hirdető: Bet for a National Conscience

Ügynökség: Leo Burnett, Beirut

Kreatívigazgató: Bechara Mouzannar

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!