hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Golden Drum legjobb kampányai

Összegyűjtöttük a Golden Drum nagydíjasai közül a legjobbakat. A listában magyar alkotást is találhatnak.

hirdetés

Arról már múlt héten beszámoltunk, hogy milyen jelentős sikert ért el a magyar DDB a Golden Drum reklámfesztiválon – miközben a kizárások miatt negatív vonatkozásai is voltak az eseménynek –, most pedig összegyűjtöttük a hétvégi díjátadókat követően immár teljes nagydíjas mezőny legérdekesebb munkáit.

 

Blood Relations

Kategória: Film és Események

Ország: Izrael

Hirdető: The Peres Center for Peace

Ügynökség: Baumann Ber Rivnay Saatchi & Saatchi

Kreatívigazgató: Yoram Levi, Nadav Pressman, Eran Nir, Tomer Gedron, Eddie Goldberg

 

Obama Clinton

Kategória: Sajtó

Ország: Libanon

Hirdető: Reporters Without Borders

Ügynökség: Memac Ogilvy, Beirut

Kreatívigazgató: Ramzi Moutran

 

Artful construction vehicles

Kategória: Közterület

Ország: Törökország

Hirdető: Maslak construction project

Ügynökség: TBWA Istanbul

Kreatívigazgató: Evren Dograr

 

Bomba

Kategória: Rádió

Ország: Ausztria

Hirdető: A1 Telekom Austria

Ügynökség: Demner, Merlicek & Bergmann, Vienna

Kreatívigazgató: Francesco Bestagno, Alexander Hofmann

 

Fisherman rubber boots

Kategória: Direkt kommunikáció

Ország: Kazahsztán

Hirdető: Fisherman

Ügynökség: Good Media, Almaty

Kreatívigazgató: Igor Mitin

 

Romanians are smart

Kategória: Digitális

Ország: Románia

Hirdető: ROM

Ügynökség: McCann Erickson, Bucharest

Kreatívigazgató: Adrian Botan, Catalin Dobre, Dinu Panes

 

Parking Douche

Kategória: Mobil, Digitális, Innovatív

Ország: Orosztország

Hirdető: The Village

Ügynökség: Look At Media, Moszkva

Kreatívigazgató: Katya Bazilevskaya, Rob Ikki

 

Rajongószív

Kategória: Új és innovatív

Ország: Magyarország

Hirdető: Magyar Telekom

Ügynökség: DDB Budapest

Kreatívigazgató: Tordai Péter

 

How Three Small Businesses Got to Sponsor F1 Star

Kategória: Integrált kampányok

Ország: Finnország

Hirdető: Fonecta

Ügynökség: SEK & GREY, Helsinki

Kreatívigazgató: Jarkko Tuuri

 

Hamburger Timetable

Kategória: Direkt kampány

Ország: Lengyelország

Hirdető: McDonald's

Ügynökség: DDB Warsaw

Kreatívigazgató: Zuzanna Duchniewska-Sobczak, Maciek Waligóra

 

A Bet for a National Conscience

Kategória: PR

Ország: Libanon

Hirdető: Bet for a National Conscience

Ügynökség: Leo Burnett, Beirut

Kreatívigazgató: Bechara Mouzannar

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Már forgatják a Mintaapák c. dramedyt.

A paralimpiai játékoké pedig egy piros lampiongyerek.

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.